Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ציטוט של דני (מנהל מועדון PSI) ופרשנות שלי(באדום):

 

 

בקשר לאירוע של אותו יום

המבחן התחיל עם 106 ראלי דור I משופרת...

את המבחן התחיל הנהג המוסמך( אני לא רוצה להזכיר את שמו ) הוא ביצע את המסלול בפעם הראשונה,

בפעם הראשונה הוא הגיע פעמיים למנתק וכמובן שהוא לא עבר אותו כמו שאמרו כמה אנשים...

קודם כל ה"נהג המוסמך" הגיע למנתק 3 פעמים לפחות שאני שמעתי ב1/2 דקה icon_confused.gif ,מה שמעיד

קצת על יכולות נהיגה icon_rolleyes.gif ...בעל הרכב, היה נוכך בסיבוב הראשון והוא ראה איך הנהג נוהג ברכב שלו ואפילו היתלהב מהניהגה שלו...

בעל הרכב הוא חבר טוב שעם כל הכבוד לא כל-כך מבין במכוניות ולא הגיע למנתק אף פעם

ואפילו הופתע ולא הבין מה קרה בהתחלה- ובטח לא התלהב!!!בסיבוב השני לקראת הסוף, פתאום נכבה הרכב ולא רצה להניע..

לאחר שהוא הצליח להגיע עוד לפחות פעם למנתק

בבדיקה ראשונה של ניר (אחד האנשים המבינים בתחום פיג'ו סיטרואן)

הוא אמר שבטוח שזה הטיימינג, ואכן אחרי פתיחת מכסה המנוע רצועת הטיימינג הייתה רופפת

ומתוצאה של רצעות טיימינג רופפת, היתעקמו השסתומים.

אולי כתוצאה מרצועת טיימינג רופפת בשילוב של טורים גבוהים וחוזרים על עצמם ואולי ואולי ...

 

מסכנות:

1-התקנת רצעות טיימינג לא נכונה (בעל הרכב ציין שהרצועה הוחלפה לא מיזמן...)

לא סביר בהתחשב בזה שאני יודע מי החליף לו את הרצועה

 

2-אם בעל הרכב הבחין שהנהג שנסע בריכבו, נוהג ברכב בצורה לא נכונה, מדוע לא אמר לו כלום אחרי הסיבוב הראשון?

בעל הרכב סמך עליו icon_mad.gif א.בגלל שאני אמרתי לו ליסמוך עליו!

ב.בגלל שהוא שוב פעם לא מבין גדול בתחום ומעולם לא הגיע למנתק!!!

 

לאחר המקרה, המבחן נמשך .. והנהג ביצע מבחן בעוד 6 רכבים שבניהם

5 ראלי ועוד 1 306

ולאף אחד מהם לא קרה כלום וכימת כל המכוניות הגיעו למנתק מספר פעמיםאני לא זוכר שהוא הגיע למנתק במכוניות אחרות ובטח לא 3,4 פעמים רצוף!!!

 

 

 

 

ועכשיו כשעברנו על העובדות נעבור לדיעות....

 

 

1.אותו "נהג מנוסה" אמר לי אישית! ולבעל הרכב שיקח את האוטו למוסך והוא ישלם על

כל הנזק !!!.

ובמחשבה זאת חברי(בעל הראלי) רצה להיתחשב בו icon_rolleyes.gif ולא ללכת למוסך מורשה ולתקן את הבעיה(שלדעתי האישית הייתה מסתכמת ביותר כסף) אלא במוסך "יותר זול" (אותו

מוסך הוא המוסך "שושו שיפורים" שלמביני עיניין- אומר הרבה).

2.זו לא צורה לעשות "מגבית" מאנשים שהיו באירוע ובאו "להשאיל" את רכבם למטרת הכתבה.

3.היה חובה להבהיר שעם יקרה נזק בזמן ש"המדריך" ינהג על האוטו בעלי הרכבים ישאו בתוצאות וכל עוד לא היה כך המצב(ולא היה כך המצב!!!)

האחריות צריכה ליפול על המדריך(מין ההגינות והמינימום מוסר שלפחות חצי מהאחריות הכספית-וגם זה נענה בשלילה!!!) גם אים התקלה קרתה בגלל שלל סיבות אפשריות .

4.להגיד :"תתקן ואני ישלם על התיקון"ולאחר מכן כשהבחור כבר צריך להוציא את האוטו מהמוסך

לאמר:"דיברתי עם כמה אנשים ואני לא מוכן לשלם על התיקון כי נראה לי שזה לא רק בגללי

אולי זה משהו אחר" זה לא לעיניין ,לא אחראי ולא הוגן icon_mad.gif .

עשית פאשלה -תיקח אחריות ותשלם עליה

 

ובנימה יותר אישית ....

אני מאוד מאוכזב מאותו"מדריך" שסמכתי עליו icon_rolleyes.gif

וכואב לי נורא מ-2 סיבות:

1.בגלל שאותו בחור לא היה מגיע ליום הזה אים לא הייתי משכנע אותו.

2.נורא קל לכולם להמציא תירוצים למה מה שקרה בסדר אבל אני בטוח

שאף אחד לא היה רוצה להיות במקום לירון(בעל הראלי) שלאחר

שהובטח לו סכום הטיפול במלואו!!!

"נתקע" עם האוטו במוסך כשאותו אדם שעשה מה שעשה לא מוכן לתת אפילו

את הסכום של התיקון -שלא לדבר על הזמן שהמתנו שעתיים לבד לגרר שיגיע

(חוץ מבר-לב ,נתי וניר

שנישארו ככל שיכלו -תודה! ),

המוניות שנלקחו לעבודה וסתאם עוגמת הנפש ותירתורים שקרו בעקבות האירוע icon_rolleyes.gif ...

 

חבל.

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם

"הגלוז"-לפי דעתי אתה טועה

ובגדול!

בוא נתחיל ונאמר שאתה ממש לא אובייקטיבי בעניין הזה

ואני משער שמה שאתה מנסה לעשות בהודעה הזאת היא או להכפיש את שמו של

אותו "מדריך"

או לגרום לו לרגשות אשם ולסחוט ממנו את הכסף

בשני המקרים זה ממש מגעיל לפי דעתי!

 

אני הייתי באירוע הנ"ל

ולפי דעתי גם אם לירון (בעל הראלי) היה נוהג בה המנוע היה שובק

בזמן זה או אחר

רצועת הטיימינג אכן היתה רופפת ואף חשופה לגמרי

ואני בטוח שבזה את לא יכול להאשים את ה"מדריך"

 

ולפי דעתי זה ממש לא בסדר לבוא ולבקש ממנו שישלם על התיקון

לדוגמא-לפני כחודשיים הייתי נורא עייף ונתתי לחבר לנהוג בראלי שלי בדרך הביתה

מסתבר שהוא עלה על משהו ופיצץ צמיג...

אפילו לא עלה בדעתי לבוא לבקש ממנו תשלום עבור צמיג חדש!

 

לירון נתן ל"מדריך" לנהוג מרצונו

ולא יכול לבוא בבקשות כאלה אליו!!

ה"מדריך" הזה ארגן לנו יום פתוח במגרש מסלולים לא רק בשביל לעשות כמה סיבובים

על הראלי...

אנחנו הרווחנו הרבה בחינם!

ואת זה ממש לא טרחת לציין!

 

שורה תחתונה

אני ממש לא חושב שההודעה הזאת ואף הבקשה הזאת לא במקום!!

פורסם

.Sounds like a mis-fortune of your friend, sorry to hear that

 

- Back to the story

 

Getting to the rev limiter during performance driving is completely normal, as a high performance driving instructor I drive a few students cars every time I go the race track, normally between 4-6 test drives a day, I can tell you that I would normally hit the rev limiter about 10 times in a minute or so, it isn't a problem, that is the reason the rev limiter is there in the first place

 

If the timing belt was loose than I am sorry to tell that the person that installed it did a bad job, it sounds like it's someone that you trust, but I have to tell you that it has absolutely NOTHING to do with the driver or revving the motor to the red line

 

Your friend has to take up all the costs on himself, if you feel that bad for telling him to bring his car you might want to help him from your own pocket because it most definitely isn't the driver's responsability, as he was given a car to do what he knows and sounds like he did things in a normal fashion during performance driving, meaning the car touched the rev limiter, I know that I have been given cars many times to drive (anywhere from $5,000 cars to $140k cars), and two of them had failures - one was a Chavrolet Camaro that blew up a power steering pump while I was driving, one was a Mazda 323 GTX (4WD Turbo) that blew up an engine, I had nothing to do with the failures, as a matter of fact, in both cases I had the owners of the cars seating next to me when stuff happened and know damn well I have nothing to do with it

 

My advice to you is to tell your friend to talk to the garage / person that did the timing job, it sounds like it is their responsability if anything

 

.Moti

פורסם

יובל

 

אני לא חושב שאתה צריך לעלות את זה לאינטרנט הרי כלום לא יצא מזה, המלצה שלי תסגרו את זה בצורה הכי יפה שאפשר ובוא נמשיך הלאה.

פורסם

הגלוז, שחר, super.

השרשור ננעל מהסיבות הבאות:

1. מה שקרה במבחן של PSI אינו נחלת הכלל מאחר ומדובר באירוע פרטי הנוגע אך ורק למי שהיה שם.

2. CF אינו הבמה לתגובות וליבון הקונפליקטים שנוצרו בין חברי מועדון PSI.

3. תוצאות ורשמים מהמבחן לא התפרסמו ב-CF ולכן דיון על המבחן שמתפרסמים כאן הם תלושים.

4. לא ברור לי איזה רווח ביקשתם להשיג ע"י פרסום המקרה כאן, אבל קשה לי לחושב על מקום אחר חוץ מפורום PSI שבו יש לשרשור הזה מקום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...