Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תגידו!? אתם חושבים לקנות רכב רק בגלל שהוא עושה 6.3 למאה קמ"ש? מה נהיה!?


DA7
שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תלוי אם אתה ילד מיתלהב, שכל רמזור אתה רוצה להראות לכולם שלך יש גדול יותר (הכוונה לא אליך אלא בכללי).

זאת דעתי האישית.

אני לרוב לא מתרשם מכמה לכמה עושה הרכב, אני חובב גיהוץ סיבובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פשוט תלוי במה שמחפשים ברכב.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת 0-100, אני אהיה מבסוט עם כל רכב שעושה 7-9 שניות. אך אם כבר בהאצות עסקינן, האצות ביניים (80-120, לדוגמא) הן נתון שיותר מסקרן אותי, אך ברכבים עממיים לא זוכה להתייחסות בקטלוגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כן, זה מוכר כי יש כאלה שאוהבים להרגיש את הכח של הרכב ויש גם כאלה שאוהבים להגיע מהר יותר מרמזור לרמזור. לא מבין מה הבעיה בזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שלא מחפש יכולת ספורטיבית טהורה, אני לא רואה סיבה להתייחס יותר מדי לנתון הזה. יכולת הרכב להאיץ היא יכולת בטיחותית חשובה כדי להשתלב בתנועה מהיר, לבצע עקיפות בטוחות ולהסתייע בכוח המנוע במצבים נוספים. אבל לטובת כך נתון ההאצה מאפס למאה ואפילו נתון ההספק פחות חשובים.

 

נכון להסתכל על עקומת המומנט המלאה ולחפש רכב גמיש ויחסית חזק, כך שיתאפשר לנסוע בסביבה צפופה בהילוך נמוך ובמהירות מנוע גבוהה, או לטפס מהר ממהירות מנוע ממוצעת לתחום הסל"ד הגבוה לטובת עקיפה בתנועה.

 

מעבר לכך כמובן יש להתייחס ליתר ההיבטים של בטיחות אקטיבית: נוחות תפעול, שדה ראיה (לרבות לצדדים, לאחור ובלילה), יכולת בלימה (עמידות ומרחקי עצירה), אחיזה והתנהגות כביש צפויה ומערכות בטיחות חדישות כגון בקרת יציבות (חובה!), בקרת שיוט אקטיבית וכיוצא בכך. לאחר מכן יש להתייחס לבטיחות סבילה כגון ציונים במבחני ריסוק, כריות אויר, חגורות, משענות ראש ורק לאחר מכן לנוחות הנהג והנוסעים ולפרמטרים נוספים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מדד ליכולות של הרכב לדעתי אבל לקנות רכב רק בגלל זה זה מאוד ילדותי בעיניי. וגם אני אהבתי את זה פעם. זה סתם שטות, בקושי יש מקום לעשות 0-100 וגם אם כן, אתה מעלה טורים כל כך גבוה שחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר "בקושי יש מקום לעשות 0-100"?!?

נתון התאוצה בא לידי ביטוי גם כשאתה מאיץ עד 70 או 80 וזה אפשר לעשות כמעט בכל רמזור בינעירוני.

ולגבי הטורים, אתה מוזמן לסיבוב בלאון ותראה שהיא עושה 7.6 שניות למאה מבלי לעבור את ה-3K סל"ד.

הכל תלוי בגיר ובסוג הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה סוסים במנוע שנותנים תאוצה מהירה מאפס למאה לא אומרים הכל על הרכב.קח סיבוב עם קורבט עם 430 כס שלא מתמחה בהורדת הכוח למטה וקח את אותו סיבוב עם גולף gti עם חצי כס ותרגיש את ההבדל.

אין טעם בהמון סוסים אם אי אפשר להשתמש בהם חוץ מקו ישר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים מומנט זה הכוח סוס החדש!

האמת היא שאותי מעניין 0-100 כמו שמעניין אותי כול נתון אחר, ואפשר ללמוד על הרכב המון ממנו.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה סוסים במנוע שנותנים תאוצה מהירה מאפס למאה לא אומרים הכל על הרכב.קח סיבוב עם קורבט עם 430 כס שלא מתמחה בהורדת הכוח למטה וקח את אותו סיבוב עם גולף gti עם חצי כס ותרגיש את ההבדל.

אין טעם בהמון סוסים אם אי אפשר להשתמש בהם חוץ מקו ישר

 

אתה באמת טוען שקורבט עם 430 כ״ס בגלגלים אחוריים תרגיש פחות חזקה מגולף עם 210 כ״ס בגלגלים הקדמיים?

זה יכול לקרות רק בסיטואציה אחת:

מירוץ דראג בינהן כשהקורבט עם מנוע כבוי.

 

מילא היית אומר שהפאביה ספורט 16v מרגישה חזקה יותר מהקורבט, זה עוד היה מובן לכולם ואף אחד לא היה חולק עלייך, אבל גולף מרגישה חזקה יותר?

הצחקת את האספלט שהקורבט זה עתה קימטה...

 

הסוסים ומומנט בהחלט אמורים לשרת אותך בקו הישר או ביציאה מהפניה אל אותו ״קו ישר״, כשאתה בתוך הפניה מה שאמור לשרת אותך יותר זה כיול המתלים והשילדה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתנאל אל תתרגש,

 

כל השנה עפים פה על פאביה, פעם בחודש יש שבוע ״בואו נעוף על דגם אחר של VAG״, חודש שעבר זו היתה אאודי A4 שאין אח ורע לה באחיזה, החודש כנראה עפים על גולף.

 

:wink:

 

לעניין השרשור,

 

נתון תאוצה זה קודם כל נתון בטיחותי אבל כמובן שאין כל בעיה להסתכל עליו מהכיוון של כמה הרכב ידביק אותך למושב בהאצה ל-100 (בשילוב עם מומנט כמובן).

מעבר לזה, יש רכבים שנתון ה-0-100 שלהם מצויין והם עדיין יודעים לפנות, זה לא נתון שבהכרח בא על חשבון משהו אחר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב היום כל בנאדם תופס לעצמו במה שקשור לשניות למאה קמ"ש,

זה משפיע להצלחה במכירות? או סתם פוזות ?

לשאלה המקורית, כן. זה הכי חשוב. כל מי שאומר שהוא מעדיף אחיזה, התנהגות כביש, היזון חוזר מההגה, כסאות תומכים, אמינות ויתר הירקות הלא מעניינים - מחרטט. הכי חשוב 0 ל 100.

בגלל זה קניתי קיאה ריו 1.2 ליטר ידני. האוטומטי עגלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...