Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה למפתח רטיטה


Aviv13467

פוסטים מומלצים

הגעתי למסקנה שאני צריך מפתח רטיטה עם כל העבודות שאני עושה ברכב

 

יש לי מברגה 18v של בוש לכן חשבתי ללכת על איזה מפתח רטיטה ב400-500 שקל אבל אז גיליתי שהם לא מי יודע מה חזקות והגעתי לBosch GDS 18-400, הייתי בטוח ששום דבר לא מנצח אותו עד ששוב גיליתי שזה לא ממש מספיק לכל השימושים ובכל אופן כנראה אצטרך גם סוללה חדשה כי יש לי רק של 2 אמפר אז התחלתי לפזול לכיוון הDewalt DCF891 ואפילו לDCF900, דיי מהר ירדתי מה900 כי הבנתי שהוא פשוט ענק ויותר מדיי חזק ונשמע שה891 יהיה מתאים יותר.

 

עכשיו בחזרה למציאות מעולם הפנטזיות, בתכלס עד היום הסתדרתי לגמרי סבבה עם ידית כוח, המחשבה לקנות מפתח רטיטה מגיעה מכך שרציתי להחליף אטם קראנק ותודה רבה לGeneral Motors צריך כלי מיוחד שעולה 300$ כדי להחזיק את הפולי כדי שהמנוע לא יסתובב וכל סרטון שראיתי ביוטיוב פשוט מדלג על התהליך הזה ומשתמש במפתח רטיטה חזק.

 

מרגיש לי שאני מוכן להשקיע את הסכום הזה מצד שני אני לא רוצה לקנות משהו יותר מדיי חזק שירגיש בזבוז, בסופו של דבר זה סכום לא קטן. האם אני בכיוון נכון או שמא אני מגזים ומפתח רטיטה בכמה מאות שקלים יעשה את העבודה לרוב השימושים?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי את זה בעלי עם בטריה ושתי בוקסות. עכשו זה זול יותר ממה שקניתי.

אני לא חושב שזה ברמה/איכות של המוצרים הנ"ל וגם לא חזק כפי ש"מוצהר", אבל ממה שניסיתי עד עכשיו, פותח בקלות ברגים של גלגלים (שסגרתי בעצמי כ100נ/מ) ואום של מוט קישור (גם כ100נ/מ).

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתח רטיטה משנה חיים.

 

הרבה זמן הייתי כמוך עם ידית כוח עד שהזדמן לי להגיע לארהב ונרכשה milwaukee 2767  בשליש מהמחיר בארץ , באמת overkill לרוב העבודות אבל כשהייתי שם העדפתי לקחת הכי הרבה value for money.

אם יש לך מכרים שטסים מדי פעם לארהב תנצל את ההזדמנות (גם את הdewalt תוכל לרכוש בלא הרבה כסף יחסית)

מאז החיים השתנו לטובה, פירוק גלגל, 30 שניות, משולשים כנ"ל , החלפתי בולמים לא מזמן, מכווץ את הקפיץ בשניות בודדות וכו' זה כלי שמחזיר את העלות שלו מהר מאוד.

 

בנוסף, בחודשי החורף (לא משאיר סוללה ברכב בחודשי הקיץ) יוצא לי לעזור לאנשים עם פנצ'ר בצידי הדרך,  הפנים המופתעות שלהם מביאות סיפוק רב, 10 דק' והם ממשיכים לדרכם.

 

לא יודע מה גילך אבל אני בגישה של לקנות כלים איכותיים שיהיו איתך עד שתעביר אותם לילדים.

 

עריכה אחרונה על ידי rev-Match
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, rev-Match כתב:

מפתח רטיטה משנה חיים.

 

הרבה זמן הייתי כמוך עם ידית כוח עד שהזדמן לי להגיע לארהב ונרכשה milwaukee 2767  בשליש מהמחיר בארץ , באמת overkill לרוב העבודות אבל כשהייתי שם העדפתי לקחת הכי הרבה value for money.

אם יש לך מכרים שטסים מדי פעם לארהב תנצל את ההזדמנות (גם את הdewalt תוכל לרכוש בלא הרבה כסף יחסית)

מאז החיים השתנו לטובה, פירוק גלגל, 30 שניות, משולשים כנ"ל , החלפתי בולמים לא מזמן, מכווץ את הקפיץ בשניות בודדות וכו' זה כלי שמחזיר את העלות שלו מהר מאוד.

 

בנוסף, בחודשי החורף (לא משאיר סוללה ברכב בחודשי הקיץ) יוצא לי לעזור לאנשים עם פנצ'ר בצידי הדרך,  הפנים המופתעות שלהם מביאות סיפוק רב, 10 דק' והם ממשיכים לדרכם.

 

לא יודע מה גילך אבל אני בגישה של לקנות כלים איכותיים שיהיו איתך עד שתעביר אותם לילדים.

 

אני בן 22 וסטודנט כך שהדבר היחיד שמאפשר לי להחזיק ברכב זה העובדה שאת הטיפולים אני עושה בעצמי אחרת מזמן הייתי חסר רכב

 

יש מספר תיקונים שאני לא יכול לעשות כרגע כפי שציינתי קודם כי אני צריך לקנות מספר ״כלים מיוחדים״ שלא יהיה לי בהם שום שימוש לאחר מכן. לחלופין להכניס את הרכב למוסך יעלה לי יותר יקר מלקנות את החלפים הדרושים את הדיוולט ועוד כמה בוקסות אימפקט בירה וחטיפים

 

אני איתך במיינדסט הזה, אם כבר להוציא סכום כסף, מעדיף להוציא עוד כמה שקלים יותר למשהו שיהיה לי לשנים קדימה ולא יאכזב אותי באף עבודה, שלא אצטרך לרחרח בדשא של השכן ברגע שתהיה עבודה שהכלי הזול לא יעמוד בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, rev-Match כתב:

 milwaukee 2767

כלי נהדר, אני כבר הרבה שנים עם האימפאקט הזה, תענוג לעבוד איתו על רכבים. אבל חייבים רגש על ההדק, אפשר לעקור ברגים בקלות. 

בזמנו לפני איזה חצי עשור שילמנו איזה 1500 עליה (כולל שילוח ומיסים), מעניין מה המחירים היום

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהתחלתי לעבוד על הרכב הייתי כמוך, בן 20-21, לקראת שחרור. את רוב הכלים קניתי כשהייתי סטודנט לתואר ראשון.

היום אני בן 30 עם די הרבה כלים, בחלקם המאוד קטן השתמשתי רק פעם אחת, ברובם, גם אם היו כלים לעבודה חד פעמית, השתמשתי יותר מפעם אחת.

ליום הולדת כלשהו אשתי קנתה לי את ה2767 של מילווקי, לצד רכישה סמוכה של ג'ק פנצריות, זה בהחלט שינה לי את קצב העבודה והמותשות במהלך העבודה (ועזר לי לגזור לא מעט ברגים לאורך השנים)

בשורה התחתוה, החיים לא נגמרים אלא רק מתחילים בגיל 22, אם תשקיע פעם אחת בציוד טוב, אתה העתידי יודה לך על כך מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, ArikB כתב:

ממליץ לך לעבור על השירשור הזה (מדברים גם על מפתח רטיטה/אימפקט)

 

 

השרשור הזה לא בכיוון של מה שהבחור מחפש. אין טעם לעבור עליו.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, EliC25 כתב:

כשהתחלתי לעבוד על הרכב הייתי כמוך, בן 20-21, לקראת שחרור. את רוב הכלים קניתי כשהייתי סטודנט לתואר ראשון.

היום אני בן 30 עם די הרבה כלים, בחלקם המאוד קטן השתמשתי רק פעם אחת, ברובם, גם אם היו כלים לעבודה חד פעמית, השתמשתי יותר מפעם אחת.

ליום הולדת כלשהו אשתי קנתה לי את ה2767 של מילווקי, לצד רכישה סמוכה של ג'ק פנצריות, זה בהחלט שינה לי את קצב העבודה והמותשות במהלך העבודה (ועזר לי לגזור לא מעט ברגים לאורך השנים)

בשורה התחתוה, החיים לא נגמרים אלא רק מתחילים בגיל 22, אם תשקיע פעם אחת בציוד טוב, אתה העתידי יודה לך על כך מאוד.

האם לעניות דעתך יש משהו שאי אפשר לפרק ברכב עם 1100 ניוטון מטר? זה פחות או יותר המפרט הטכני היבש של ה-DCF891

 

הסיבה היחידה שאני חושב לא ללכת על הDCF900 הוא שאומרים שהוא פשוט מסיבי מדיי ויש לו יותר מדיי כוח (1900 ניוטון מטר חליצת אומים), עם רגש בידיים זה אמור לשנות משהו? ההבדל במחיר באמאזון זניח מאוד (900 שקל לעומת 1050 לערך)

 

עריכה: כן חשוב לי ורסטיליות, אני לא צריך את הכלי רק לפתוח פולי קראנק אחרת הייתי בוודאי הולך על הכלי הכבד יותר, אני רוצה שישמש אותי להכל

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובד עם הדיוולט 899 על סוללת 5 א"ש רגילה, כלי עם "שפם" כמו שאומרים.

לדעתי, אם כבר מפתח רטיטה אז חצי אינץ ועדיף רמה אחת מעל מה שנראה לך שתצטרך כי כשהוא בארסנל תמיד מוצאים לו פרויקטים שלא חשבת עליהם קודם וההבדל במחיר ובגודל קטן ביחס לקפיצת הביצועים מול 3/8".

מה שכן, חשוב ללכת על הדגם עם הטבעת כי הגולה מחלישה משמעותית את הראש והוא פשוט מתפוצץ במומנטים גבוהים.

זה כלי שב"אפצ'י" שיחרר אום מגלגל משאית סורר ובכלל, מתוך 4 השנים שהוא אצלי ועשרות עבודות כולל חילוצים שוטפים בידידים לא אכזב אפילו פעם אחת.

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever
  • אהבתי 4

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Muzic4Ever כתב:

עובד עם הדיוולט 899 על סוללת 5 א"ש רגילה, כלי עם "שפם" כמו שאומרים.

לדעתי, אם כבר מפתח רטיטה אז חצי אינץ ועדיף רמה אחת מעל מה שנראה לך שתצטרך כי כשהוא בארסנל תמיד מוצאים לו פרויקטים שלא חשבת עליהם קודם וההבדל במחיר ובגודל קטן ביחס לקפיצת הביצועים מול 3/8".

מה שכן, חשוב ללכת על הדגם עם הטבעת כי הגולה מחלישה משמעותית את הראש והוא פשוט מתפוצץ במומנטים גבוהים.

זה כלי שב"אפצ'י" שיחרר אום מגלגל משאית סורר ובכלל, מתוך 4 השנים שהוא אצלי ועשרות עבודות כולל חילוצים שוטפים בידידים לא אכזב אפילו פעם אחת.

לאחד שלא מבין, מה הכוונה דגם עם הטבעת? הכוונה ל-Hog Ring כזה: image.png.9ab12bed5ed7c3a2a33929f610dacd4b.png?

 

דווקא ראיתי שאלו הזולים יותר והראש החלול בלי הגומיה/טבעת בקצה יקרים יותר, אלו: image.png.e14c21ec95cc1d2afcaaabf4eb4c587a.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 דרכים 'לקבע' את הבוקסה - עם טבעת קפיצית (בתמונתך הראשונה) או עם ג'ולות שנכנסות למקום יעודי על הבוקסה. 

הטבעת שורדת יותר זמן וגם קשה יותר לנתק ממנה את הבוקסה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, Aviv13467 כתב:

לאחד שלא מבין, מה הכוונה דגם עם הטבעת? הכוונה ל-Hog Ring כזה: image.png.9ab12bed5ed7c3a2a33929f610dacd4b.png?

 

דווקא ראיתי שאלו הזולים יותר והראש החלול בלי הגומיה/טבעת בקצה יקרים יותר, אלו: image.png.e14c21ec95cc1d2afcaaabf4eb4c587a.png

בדיוק, הדגם עם הטבעת אמנם פחות נוח למי שמחליף המון בוקסות בזמן העבודה ולבסוף יש בלאי לקפיציות שלה וצריכים להחליף אבל הראש עצמו יצוק וישרוד למשך הרבה זמן. שני החסרונות האלו לא ממש רלוונטיים למשתמש החובב.

הסוג השני, זה עם הגולה. הוא בעצם יותר נוח. הבוקסה  מחליקה בקלות. אבל הראש חלול שכן מחזיק בתוכו שתי גולות וקפיץ. ומספיק תנועה אחת לא נכונה במומנט גבוה והוא מתפרק לחצי. לחובבן עם פחות נסיון יותר סיכוי להגיע למצב הזה של לשבור את הראש. וגם פה בסופו של דבר יש בלאי כך שמראש אורך החיים שלו יהיה קצר יותר.

מה גם, שהדגם עם הטבעת תמיד יעבוד, במקרה הכי גרוע הבוקסה תיפול כמו אצל כל פנצ'ר מאכר מצוי.

לכן ההמלצה ללכת לכיוון הסוג הזה דווקא.

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever
  • אהבתי 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, EliC25 כתב:

יש 2 דרכים 'לקבע' את הבוקסה - עם טבעת קפיצית (בתמונתך הראשונה) או עם ג'ולות שנכנסות למקום יעודי על הבוקסה. 

הטבעת שורדת יותר זמן וגם קשה יותר לנתק ממנה את הבוקסה.

תודה

לפני 20 דקות, Muzic4Ever כתב:

בדיוק, הדגם עם הטבעת אמנם פחות נוח למי שמחליף המון בוקסות בזמן העבודה ולבסוף יש בלאי לקפיציות שלה וצריכים להחליף אבל הראש עצמו יצוק וישרוד למשך הרבה זמן. שני החסרונות האלו לא ממש רלוונטיים למשתמש החובב.

הסוג השני, זה עם הגולה. הוא בעצם יותר נוח. הבוקסה  מחליקה בקלות. אבל הראש חלול שכן מחזיק בתוכו שתי גולות וקפיץ. ומספיק תנועה אחת לא נכונה במומנט גבוה והוא מתפרק לחצי. לחובבן עם פחות נסיון יותר סיכוי להגיע למצב הזה של לשבור את הראש. וגם פה בסופו של דבר יש בלאי כך שמראש אורך החיים שלו יהיה קצר יותר.

מה גם, שהדגם עם הטבעת תמיד יעבוד, במקרה הכי גרוע הבוקסה תיפול כמו אצל כל פנצ'ר מאכר מצוי.

לכן ההמלצה ללכת לכיוון הסוג הזה דווקא.

הבנתי, תודה

 

האם הdcf900 יתאים לעבודות ״ביתיות״? כלומר קיבוע דברים לקיר כמו מדפים גדולים, כספת וכו'? הבנתי שיש 3 עוצומת שונות שניתן לבחור, השאלה אם גם המצב החלש לא מוגזם באמצעות שימוש זהיר הכלי יוכל לשמש גם לעבודות סטנדרטיות?

 

ההבדל במחיר ביניהם לא עצום, 150 שקלים בערך (דרך אגב האם באמת מדובר על מחיר ״הנחה״ או שזה המחירים בדר״כ? עבור הdcf891 יוצא עם משלוח 900 שקל ועבור הdcf900 יוצא 1050 שקל בערך)

 

אני מרגיש שה891 יספק אותי לכל עבודה שאי פעם אעשה ואולי אחת ל... אתקל במשהו ואתחרט שלא לקחתי את ה900, מה אתם ממליצים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...