Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה למפתח רטיטה


Aviv13467

פוסטים מומלצים

עבודות ביתיות, רק איפה שצריך לסגור ברגי ג'מבו. זה בשום מצב לא בא להחליף מברגה.

וגם לג'מבו זה יותר מדיי. אימפקט מודרנית תעשה אותה עבודה.

 

היתרון של בחירת העוצמה הוא דווקא בסגירה, ככמה אפשר לרוץ על כל הברגים במהירות נמוכה והידוק סופי ידני עם מפתח מומנט.

 

לגבי המחיר, את ה 899 רכשתי לפני 4 שנים בסד"ג של 230-250 דולר מאמזון עד הדלת כך שנראה שהוא לא השתנה הרבה. מה שכן, יהיה הפרש גדול אם הוא נכלל במשלוח חינם. משהו כמו 50 דולר.

 

ללא ספק הייתי הולך על ה 900, אין מתסכל יותר מלשבת על בורג עקשן בזמן שהדבר הזה עושה רעש לחצי שכונה. קרה לי עם מפתח חשמלי 230 וולט. אחת הסיבות שגרמו לי לשדרג. היום, אפילו שה 899 חלש משמעותית מה 900, כל בורג ברכב נפתח בחצי לחיצה (תמיד מכוון למקסימום עוצמה בפתיחה).

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Muzic4Ever כתב:

עבודות ביתיות, רק איפה שצריך לסגור ברגי ג'מבו. זה בשום מצב לא בא להחליף מברגה.

וגם לג'מבו זה יותר מדיי. אימפקט מודרנית תעשה אותה עבודה.

 

היתרון של בחירת העוצמה הוא דווקא בסגירה, ככמה אפשר לרוץ על כל הברגים במהירות נמוכה והידוק סופי ידני עם מפתח מומנט.

 

לגבי המחיר, את ה 899 רכשתי לפני 4 שנים בסד"ג של 230-250 דולר מאמזון עד הדלת כך שנראה שהוא לא השתנה הרבה. מה שכן, יהיה הפרש גדול אם הוא נכלל במשלוח חינם. משהו כמו 50 דולר.

 

ללא ספק הייתי הולך על ה 900, אין מתסכל יותר מלשבת על בורג עקשן בזמן שהדבר הזה עושה רעש לחצי שכונה. קרה לי עם מפתח חשמלי 230 וולט. אחת הסיבות שגרמו לי לשדרג. היום, אפילו שה 899 חלש משמעותית מה 900, כל בורג ברכב נפתח בחצי לחיצה (תמיד מכוון למקסימום עוצמה בפתיחה).

ה900 עולה 230 דולר עם משלוח חינם כך שעם מיסים זה יוצא 280 דולר

 

הרושם שאני מקבל מהתגובה שלך שזה פחות מיועד לשימושים ביתיים, ואם כך באותו המצב גם ה891 לא יתאים משום שהוא גם חזק מאוד. מתכנן בעתיד בכל מקרה לרכוש אימפקט של דיוולט אז אני מניח שזה יטפל בשאר הדברים ולשימושים הכבדים אם כבר מפתח רטיטה אז ללכת על הכי חזק, כנראה שאחשוב על זה עוד קצת לפני שאקח את ההחלטה אבל בכל אופן תודה רבה על המענה המהיר :)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך למעלה מ900 ניוטון בשביל רכב? אני גם חשבתי לקנות אימפקט אבל הבעיה שהן ענקיות,יש מקומות שאי אפשר להשתמש כי אין מקום להכניס אותם.

אין איזה משהו קומפקטי?
 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשימושים כבדים קנה קומפרסור וכלים פניאומטיים.

 

למשתמש הביתי מדובר בכלי שיטפל אולי ב 200 ברגים כל חיי הבעלים. עדיף כלי לא ממותג עם ליטה על המומנט מאשר מפלצת אוברקיל.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה בן 60 מה שאמרת נכון.

 

כשאתה בן 22 כמו פותח השרשור זה כלי שישרת אותך עד שיהיה לך מספיק כסף להכניס את הרכב למוסך / לעבור לליסינג. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי לקחת כלי יותר חלש אלא להעדיף בתקציב נתון לא ממותג עם יותר דרגות מומנטים.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

בכל מקרה לא יעבור את ה 200 ברגים.

 

 

5 ברגים לגלגל זה כבר 10 בכל טיפול או 20 בטיפול גדול מפה תעשה חשבון לבד... 

 

לכלים האלה יש דרגות מומנט, 400, 700+ ומעל אלף לסגירה ויש דרגה מיוחדת לפתיחת ברגים/אומים עקשניים במיוחד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הכלים האלה. יש לי שניים נטענים של מקיטה, 8 פניאומטיים ואחד של ג'דור ל 1800 ניוטון מטר. כל אחד מהם והייעוד שלו.

 

20 ברגים בטיפול זה 10 שנים ל 200 ברגים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטיפול רגיל אפילו את בורג הריקון אני כבר פותח איתו, כל בורג שדורש קצת מאמץ. יצא לי כבר לעבוד איתו על גלגלים כמובן בלי סוף (ידידים)

בעבודות על הקטנוע הוא עזר מאוד בפירוק של האגזוז, ווריאטור וקלאץ אחורי שאין שום דרך לפתוח בלי זה.

על הרכב זה גם מאוד נוח לפירוק בלמים, בולמים, משולשים. בעצם בכל הזדמנות שאפשר לכניס אותו או במקסימום לחבר מאריך אני משתמש בו.

זה חוסך זיעה וזמן. הכל רץ הרבה יותר מהר. שמים לב רק מי שהיה מטפל בלי הכלי הזה בארגז.

מה שכן, לעבודות צפופות קצת מסורבל להכנס עם מאריכים וראשים מתכוונים. השלב הבא זה ראצ'ט אימפקט משהו כמו ה DCF510.

האמת שלא ספרתי אף פעם ברגים אבל זה לא משנה בכלל. גם ככה התנאים בעבודה ביתית לא משהו ןכל כלי שמקל העבודה מבורך. מה גם שלא מדובר בסכומים אסטרונומיים, סך הכל עניין של 200-250 דולר שכבר חוזרים אחרי שניים שלושה פרויקטים עצמיים.

 

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever
  • אהבתי 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במקום שלך בדיוק לפני כמה חודשים וגם אותי בורג של קראנק שבר....

 

קטע שגם אני משתמש בבוש 18V:)

 

הלכתי על מפתח רטיטה onevan סיני גנרי למקיטה  שהומלץ רבות בקבוצות כלי עבודה ברשת (להערכתי מאות כאלו נרכשו מהארץ). מוצהר 1800 ניוטון מטר אבל במציאות רחוק משם סביבית ה500-600 ניוטון אמיתי במבחנים ביוטיוב.

 

לרכב זה מצוין לא נראה לי שיש בורג שסגור יותר מהמומנטים האלו, בשימוש האחרון פתח אום ציריה כמו חמאה. 

 

קניתי מתאם סוללות מבוש למקיטה והכל עובד מעולה.

 

זה הכלי המדובר בסיילים הוא עולה 250 עם סוללה.....מומלץ בחום!

 

https://he.aliexpress.com/item/1005004332582079.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.139.58cf586axXlWJL&gatewayAdapt=glo2isr

 

זה המתאם

 

https://he.aliexpress.com/item/1005006380335207.html?dp=9c62c801b97370630b9559409a1cb9c5&af=1711154&cv=47843&afref=https%3A%2F%2Finfica.com&mall_affr=pr3&utm_source=admitad&utm_medium=cpa&utm_campaign=1711154&utm_content=47843&dp=9c62c801b97370630b9559409a1cb9c5&af=1711154&cv=47843&afref=https%3A%2F%2Finfica.com&mall_affr=pr3&utm_source=admitad&utm_medium=cpa&utm_campaign=1711154&utm_content=47843&aff_fcid=50e5994093644ee585682176d5a952e7-1718221889010-06775-_ePNSNV&aff_fsk=_ePNSNV&aff_platform=portals-tool&sk=_ePNSNV&aff_trace_key=50e5994093644ee585682176d5a952e7-1718221889010-06775-_ePNSNV&terminal_id=57c69f48eddc435b90b69ce7f41bbf18&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי במשך שנים בוש אימפקט 18V שקניתי בארץ עם 2 סוללות 2 אמפר ומטען. השתמשתי בה עם מתאם בתור מפתח רטיטה והיא עזרה לי מאוד, כולל כיווץ קפיצים. אבל הכוח שלה היה מוגבל בסביבות 140 ניוטון.

עד שראיתי שאפשר להזמין מסין מפתח רטיטה הGDS-300EC ב400 שח בערך ללא סוללה ומטען.

רכשתי לפני שנתיים ומאז עובד איתה המון. מפרק גלגלים, משולשים, מכווץ קפיצים ומה לא. כל יום מחליף פנצ'ר לאנשים במסגרת "ידידים". יש לי גם ג'ק מספריים שמופעל על ידי בוקסה 17 ככה שאני כל יום גם מרים בעזרתה מכוניות.

אל תזלזל בסוללה 2 אמפר אפשר לעבוד איתה די הרבה זמן. ואם יש לך 2 אז אתה בכלל לא נתקע. בכל מקרה ההטענה של אחת ריקה לוקחת פחות משעה.

פעם אחת או שניים נזקקתי לעוצמה חזקה יותר, והשתמשתי בFuel של המוסך שיש לה 1600 ניוטון. זה כלי כבד ורוצח. כשצריך אותו צריך אותו, אבל לכל השימושים הרגילים אני מעדיף את הבוש שלי שהרבה יותר נוח להחזיק.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי. 

לכלים עלומי שם יש נטייה לאכזב אותך ברגע שאתה באמת (אבל באמת!) צריך אותם. 

הארגונומיה לא הכי טובה, הכח המוצהר לא באמת זמין לך, שכלולים שלא קיימים בדגמים הזולים (הגנות לסוללה, עצירה בזמן "תקיעה"- וזה רק 2 שאני זוכר כרגע), כל מיני עיזים שאתה לא מבין עד שאתה לא מחזיק כלי "אמיתי" (מפירמה ידועה ומוכרת) ביד, ורואה את כל העיזים האלו בכלי הזול. 

וכן, אחרי הכלי הזול, אתה תרכוש גם כלי יקר. ברוב המוחלט של הפעמים זה עובד בדיוק ככה. תשאל אותי איך אני יודע... ☹️

כן, יש יוצאים מן הכלל (כמו הפטישון הסיני שלי למשל), אבל הם נדירים- ואני מתכנן לרכוש גם פטישון נורמלי בהמשך הדרך :lol:.

אתה נשמע כמו בחור צעיר יחסית- אם אתה צריך את הכלי, ואתה מוכן להשקיע בכלי איכותי שישמש אותך שנים רבות, לך על זה בשקט ובלי נקיפות מצפון. 

אתה תמצא לו עוד שימושים שונים ומשונים לאורך הדרך. 

מספיק שפעם אחת הוא יציל אותך משיטואצייה לא נעימה וכל המחשבות השליליות על אוברקיל ומחיר גבוה יעופו מהחלון. 

הדהוולט שציינת מוציא 800 ניוטון (בסגירה). ממה שראיתי בערוץ של PROJECT FARM הכלים של דהוולט באופן עקבי מוציאים טיפונת יותר (מומנט, סל"ד, זמן עבודה, כמעט כל המדדים) ממה שמוצהר על האריזה.

כן, זה מבאס להיות סטודנט תפרן שחושב על כל שקל שיוצא, אבל זה יותר מבאס להצטרך את הכלי הנכון ולגלות שנתקעת עם גרעק- במיוחד כשאתה משתמש בכלי למטרות חשובות ורציניות. 

אני כחובבן יכול גם לקנות "זבלים", זה לא הכי אקוטי עבורי. הניסורים לא יצאו 100% ישרים, המברגה תמות לי מהר, הכל בסדר- רק מתסכל. לא אקוטי.

בתחזוקה של רכב באופן עצמאי, עדיף לא להגיע לשיטואציות כאלו...כח צריך להיות כח, מומנט צריך להיות מדוייק יחסית, אתה מבין מה אני מנסה לומר. 

לך על הדהוולט. 

ואל תיקח את ההוא עם הגולה וחור לביט. זו פשרה מעניינת, אבל פשרה משמעותית וטיפשית בתאכל'ס. 

וכמובן. בוקסות שחורות... אף אחד לא ציין את זה עד עכשיו.

ואל תשתמש במעביר! מעביר מקטין נוטה להתפוצץ בעצמו, במיוחד אם זה כל מה שיש לך ואתה משתמש בו למומנט לא מתאים.

ואז אתה בכל מקרה צריך לקנות את הבוקסא (או הסט) במידה הנכונה, וגם אתה לא יכול להשלים את הפרוייקט כי נתקעת באמצע ואתה צריך לעצור ולקנות כלי.

מקווה שעזרתי. 

  • אהבתי 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים הקרובים אעלה סרטון איך נלחמתי היום עם בורג אחד שגמר לי 3 סבבי סוללה במילווקי, השתמשתי בברנר אימתני והמון ספריי שימון.. בסוף מה ששכנע אותו להשתחרר היה קצת סגירה ופתיחה עם ידית כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...