Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

התאונה היתה אתמול 05.03, לא רכב שלי של חבר.

אישתו נהגה ברכב והשתתפה בתאונת שרשרת בת 3 רכבים, היא האחרונה.

המקרא הוא כזה - הרכב הראשון בלם בפתאומיות נכנס בו מישהו מאחורה והיא נכנסה ברכב השני.

האשם בתאונה ( אשם כי לא היתה סיבה לבלימה "כנראה ראה חבר") נסעה - ברח ממקום התאונה.

אישתו של חבר בהיריון ו היתה עם ילדה בת 2 ברכב, נכון לעכשיו היא באישפוז בבית החולים.

 

עכשיו השאלה, על מי חלה האחריות של התאונה?

ולאיזה עורך דין ניתן לפנות בכדי לתבוע את הביטוח חובה על ניזקי גוף?

חבר שלי הינו חייל ( הקבע) ואישתו לא עובדת אז בבקשה לא להמליץ עורכי דין יקרים בטירוף.

תודה לכל מי שיכול לעזור.

 

איזור חיפה עדיפות.

פורסם

אין חשיבות לאשמה בתאונה לעניין הפיצוי על נזקי גוף.

מבחינת נזקי רכוש, היא ככל הנראה תיתבע על ידי הרכב השני לגבי הנזקים שנגרמו לו בצד האחורי, וככל הנראה גם תהיה אחראית לנזקים שנגרמו לרכב שלה.

אני מקווה שהרכב שלה מבוטח בביטוח מקיף, או לפחות בביטוח צד ג'.

 

בשלב ראשון גם לא צריך עורך דין כדי לתבוע נזקי גוף. אם היא עדיין מאושפזת לא ניתן לדעת האם היא סובלת מפגיעות גוף קבועות והאם יש סיכון של ההריון.

מאחל לה רפואה שלמה והריון תקין.

אם הרכב שלה מבוטח, היא צריכה לפנות לחברת הביטוח ולמלא טופס תביעה. היא תצטרך להביא אישור משטרה ומסמכים רפואיים כפי שתדרוש חברת הביטוח.

×
×
  • תוכן חדש...