Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מתלבט מאוד בין שני הרכבים

סוזוקי קרוסאובר

טויוטה קורולה

 

מצד אחד טיוטה זה טיוטה מצד שני גם וזוקי אמינים מאוד וחצי ג'יפון הזה שלהם מאוד מדבר אליי...

 

תודה מראש לעוזרים ואם אפר תשובות מפורטות ומנומקות

 

תודה!

פורסם

אם האישה תנהג קנה קרוסאובר. נשים מתות על קרוסאובר. אם יש סמל של אלביט קנה קורולה.

 

 

ואם יש דרישות מהרכב תוכל לפרט ומישהו יותר רציני יענה :loco:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
אם האישה תנהג קנה קרוסאובר. נשים מתות על קרוסאובר. אם יש סמל של אלביט קנה קורולה.

 

 

ואם יש דרישות מהרכב תוכל לפרט ומישהו יותר רציני יענה :loco:

 

 

הדרישות הם כמו כל משפחתית רגילה

תא מטען גדול

צריכת דלק טובה

ואבזור סביר

והעיקר רכב שקט שלא ייעשה בעיות

פורסם

מבין שתיהן אני הייתי בוחר בקורולה.

 

אלא אם כן אתה אוהב ישיבה גבוהה אז פה הקרוסאובר לוקחת,

כמו גם בצריכת הדלק, הקרוסאובר חסכונית בערך ב20-25 אחוז יותר מהקורולה במיוחד בעיר.(למרות זאת הייתי מעדיף את הקורולה מהסיבות הבאות:

חזקה משמעותית.

שקטה יותר.

מאובזרת.

מחיר זהה לקרוסאובר באותה רמת איבזור

מרווחת מאד,בסיס גלגלים 270 ס"מ לעומת 260 בקרוסאובר.(מושב אחורי רצפה שטוחה המרווח בקטגוריה).

נוחה יותר (מיתלים).

ה"שם" והאמינות של קורולה.

 

נ.ב.

נסעתי על שתיהן יותר מפעם אחת, נסיעות ממושכות בתנאים שונים,אלו 2 הסנט שלי.

פורסם

אין מה להשוות: סוזוקי לא מתקרבים לרמה של טויוטה ואני מדבר מנסיון אישי : היה לי קורולה וגרנד ויטרה.

וגם האמינות של סוזוקי זאת סתם אגדה הסוזוקי לא נפרדה מהמוסך ליותר מ4 חודשים. והקורולה? - 0 תקלות ב 4 שנים.

פורסם

הקרוסאובר ולו בגלל הבדלי התצורה, רכב 5 דלתות מוגבה לעומת רכב סדאן.

 

תא המטען בסוזוקי הרבה יותר שימושי ותנוחת הנהיגה נוחה יותר.

 

מלבד זאת העיצוב שלו ייחודי יותר.

 

הקורולה טובה יותר בשאר הפרמטרים וטובה בכלל, אבל מה לעשות שרכב סדאן זה פאסה לדעתי, לא מושך אותי ונראה שגם אותך הקרוסאובר יותר מעניין.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תעשה נסיעת מבחן בשתיהן ותחליט. כל אחד והטעם שלו. אני הייתי לוקח קורולה, אבל זה לא מחייב אותך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אין מה להשוות: סוזוקי לא מתקרבים לרמה של טויוטה ואני מדבר מנסיון אישי : היה לי קורולה וגרנד ויטרה.

וגם האמינות של סוזוקי זאת סתם אגדה הסוזוקי לא נפרדה מהמוסך ליותר מ4 חודשים. והקורולה? - 0 תקלות ב 4 שנים.

 

היתה לי קורולה שנמכרה בגיל 12. חוץ מכמה נשיקות בישבן היו לה במהלך השנים 2 תקלות - משאבת מים ופקק רדיאטור.

במקביל היתה לי סוזוקי באלנו שנמכרה בגיל 11.5. היו לה שתי תקלות - פעמיים הלך סטארטר.

לאבא של אשתי יש קורולה בת 12+. עד כמה שאני יודע אפס תקלות.

לאבא שלי יש ליאנ בת 12+. עד כמה שאני יודע אפס תקלות.

 

במהלך השנים היו לאשתי גם שתי ליאנות (ליסינג) - הבעיה היחידה במהלך השנים נבעה מהחלפת צלחות בילום בצלחות חלופיות. כאשר הוחלפו שוב למקוריות כל הבעיות נעלמו. כיום יש לי שני סוזוקי אבל הם צעירים (SX4 בת 3 וסויפט כמעט חדש) כך שאני עדיין לא שופט את האמינות שלהן. האמת היא שרציתי לקנות טויוטה ספייס-ורסו, אבל הרכישה בוצעה בסמוך למעבר דירה, כך שהמחיר הכריע לטובת הסויפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היתה לי קורולה שנמכרה בגיל 12. חוץ מכמה נשיקות בישבן היו לה במהלך השנים 2 תקלות - משאבת מים ופקק רדיאטור.

במקביל היתה לי סוזוקי באלנו שנמכרה בגיל 11.5. היו לה שתי תקלות - פעמיים הלך סטארטר.

לאבא של אשתי יש קורולה בת 12+. עד כמה שאני יודע אפס תקלות.

לאבא שלי יש ליאנ בת 12+. עד כמה שאני יודע אפס תקלות.

 

במהלך השנים היו לאשתי גם שתי ליאנות (ליסינג) - הבעיה היחידה במהלך השנים נבעה מהחלפת צלחות בילום בצלחות חלופיות. כאשר הוחלפו שוב למקוריות כל הבעיות נעלמו. כיום יש לי שני סוזוקי אבל הם צעירים (SX4 בת 3 וסויפט כמעט חדש) כך שאני עדיין לא שופט את האמינות שלהן. האמת היא שרציתי לקנות טויוטה ספייס-ורסו, אבל הרכישה בוצעה בסמוך למעבר דירה, כך שהמחיר הכריע לטובת הסויפט.

לדעתי, מה שהיה לרכב פלוני שהוחזק 12 שנה לעומת מה שקרה לרכב אלמוני שהוחזק 11.5 שנה ממש לא רלבנטי לרכבים חדשים. כולנו יודעים שאחת לכמה שנים היצרנים מחליפים דגם, משדרגים ולעתים זה יוצא מוצלח ולפעמים יוצא להם מנחוס. ראו דגמים מסוימים של קורולה שהיתה בעיה של בוצה ומנועים הלכו אחרי 20 אלף ק"מ.

 

לכן "סיפורי הגבורה" הללו מעניינים את הסבתא.

 

אם רוצים לבדוק האם רכב הוא אמין, צריך לראות מה קורה לדגם הספציפי בשנתונים הספציפיים.

 

 

בדיקה טובה יכולה להיות אם יש לכם מכר שהוא קצין רכב בחב' שמחזיקה צי רכב גדול. יש לי ידיד שהוא קצין רכב של חב' הייטק גדולה מאוד ואני רואה שהוא מחווה דעה מתוך ניסיון בפועל עם עשרות ומאות מכוניות.

 

 

בהצלחה

פורסם
מבין שתיהן אני הייתי בוחר בקורולה.

 

אלא אם כן אתה אוהב ישיבה גבוהה אז פה הקרוסאובר לוקחת,

כמו גם בצריכת הדלק, הקרוסאובר חסכונית בערך ב20-25 אחוז יותר מהקורולה במיוחד בעיר.(למרות זאת הייתי מעדיף את הקורולה מהסיבות הבאות:

חזקה משמעותית.

שקטה יותר.

מאובזרת.

מחיר זהה לקרוסאובר באותה רמת איבזור

מרווחת מאד,בסיס גלגלים 270 ס"מ לעומת 260 בקרוסאובר.(מושב אחורי רצפה שטוחה המרווח בקטגוריה).

נוחה יותר (מיתלים).

ה"שם" והאמינות של קורולה.

 

נ.ב.

נסעתי על שתיהן יותר מפעם אחת, נסיעות ממושכות בתנאים שונים,אלו 2 הסנט שלי.

 

לגבי החוזק3 הבנתי שזה ממש מנוע דומה ואפילו אותה תיבת הילוכים

הדלק זה שיקול רציני וגם תוסיף שהטיוטה עולה יותר בכ5000 ש"ח בערך +/-

אותי מה שמטריד בעיקר זה האמינות (אני נוהג היום על טיוטה יאריס חדשה והאמינות כמובן...)

וחסר לי בטיוטה למשל בקרת שיוט וכמובן שאני יותר מתחבר לצורה של הרקוסאובר

וגם חשוב לי מאוד לדעת מבחינת למכור את הרכב אחרי כמה שנים מה ישמור יותר על הערך הקרוסאובר או הטיוטה...?

פורסם
לדעתי, מה שהיה לרכב פלוני שהוחזק 12 שנה לעומת מה שקרה לרכב אלמוני שהוחזק 11.5 שנה ממש לא רלבנטי לרכבים חדשים. כולנו יודעים שאחת לכמה שנים היצרנים מחליפים דגם, משדרגים ולעתים זה יוצא מוצלח ולפעמים יוצא להם מנחוס. ראו דגמים מסוימים של קורולה שהיתה בעיה של בוצה ומנועים הלכו אחרי 20 אלף ק"מ.

 

לכן "סיפורי הגבורה" הללו מעניינים את הסבתא.

 

אם רוצים לבדוק האם רכב הוא אמין, צריך לראות מה קורה לדגם הספציפי בשנתונים הספציפיים.

 

 

בדיקה טובה יכולה להיות אם יש לכם מכר שהוא קצין רכב בחב' שמחזיקה צי רכב גדול. יש לי ידיד שהוא קצין רכב של חב' הייטק גדולה מאוד ואני רואה שהוא מחווה דעה מתוך ניסיון בפועל עם עשרות ומאות מכוניות.

 

 

בהצלחה

אתה מדבר על שני דגמים חדשים, אז לאף צי רכב אין אתם נסיון של יותר מ-4 חודשים. בסוזוקי לפחות מדובר במנוע מוכר (משמש את ה-SX4 מזה כ-5 שנים), איני יודע לגבי הקורולה. אם היה מדובר ברכישת קורולה בגרסתה הקודמת מול SX4 בגרסתה הקודמת מה שכתבת בהחלט נכון. לא רלוונטי לגבי הדגמים שטרם צברו ניסיון. גם לקורולה המפורסמת של 2003 לקח כמה שנים עד שהתברה בהיית הבוצה.

 

בכל מקרה - שני היצרנים נחשבים לבעלי אמינות גבוהה. האם דגם מסויים הוא פלופ? את זה נוכל לדעת רק בעוד מספר שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הכי פשוט ,תשאל את האישה [/url]

 

כמה שאתה צודק. ראה החתימה שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...