Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחי קנה בדיוק רכב שעבר ציפוי בחברת סאן טק לפני שנה וחצי בערך.

הציפוי כרגע נראה נורא ורציתי לדעת האם מישהו פה עשה ציפוי בחברת סאן טק ??? האם יש אחריות על הציפוי???

הגג כרגע מט ולא מבריק (הרכב מופיע בקטלוג שלהם).. צידי הרכב הצהיבו ועוד ועוד.....

שורה תחתונה האם להוריד??? איך להוריד???

הצעות ופתרונות יתקבלו בברכה!!! 8)

פורסם

צריך לפחות פעם כזנה לעשות פוליש עדין לציפוי הזה מה שמחזיר לו קצת את הברק.

ועדיף שתלך למישהו שמבין בזה כדי שלו יגרם נזק.

פורסם

דיברנו עם חברת סאן טק. לדבריהם זה להוריד זה יעלה משהו כמו 3500 ש״ח ... המחיר לא נשמע מוזר???

לגבי אחריות , מישהו ביצע את הציפוי בחברת סאן טק???

פורסם

היי,בקשר להסרת הציפוי,יש חברה מקצועית שמתעסקת בזה בחולון,אומנות הציפוי שמם,יושבים ברחוב האורגים 7,ניתן למצוא אותם כאן תחת חיפוש חופשי"חלונות כהים"הם סופר אמינים ובעלי ניסיון רב בתחום

פורסם

גם אצלי הגג ברכב הקודם ניהיה מט דהוי ולא מבריק, החומר כנראה שהם עובדים איתו ברמה מאד ירודה, אותו ציפוי עשיתי אצל אודיבה ארט ועדיין אחרי שנתיים הוא נראה כמו חדש, אני הצלחתי להוריד את הציפוי עם פן, בושה שהם רוצים 3500 ש"ח על עבודה שהם עשו ולא יצאה טוב, איפה האחריות שלהם??

בכל מקרה מחיר הזוי ואני בטוח שיש מקומות זולים יותר!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

טוב לדעת שזה איכות הציפוי בלאי הזה.

כמו כן טוב לדעת איזה שרות מצויין סאן טק נותנים ללקוחות שלהם...:roll:

בושה של עבודה/חומר ועוד יותר בושה לשרות.

 

אגב, אני חושב שכל הקונספט של ציפוי מיותר לחלוטין.

פורסם

ככול הידוע לי יש אהריות של 5 שנים עבור המדברה

אומנם הם לא חייבים להוריד אותה אבל מה שכן הם חייבים לטפל בה...

3500 אלף צריכה לעלות עלות של רכב פרטי עד גודל בינוני אבל הורדה של המדבקה מכול הרכב, לא רק נהגג.

לאחר הורדת המדבקה חייבים לעשות פוליש לרכב...

בהצלחה....

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני לא מבין למה הסרת מדבקה צריכה לעלות יותר מכמה גרושים. מחממים את המקום ומסירים. 3500 שקל? על מה?

 

כל הקטע הזה של ציפוי מפחיד אותי. הבנתי שהם אמורים לתת 5 שנים אחריות, ולהסיר את הציפוי בחינם, כשלא בא לי עליו, והציפוי נשאר כמו חדש. מסתבר שממש לא.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...