Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז היה לי סיפור עם הרכב שאחי לא קנה ממזמן שנתקע ונגרר למוסך רנו שפשוט התחילו להימאס עליי..בתחילה הם טענו כי המשאבת דלק נתקעת וצריך להחליפה הם דרשו 2500 שקל על משאבה+עבודה,לאחר יעוץ עם אחי החלטנו להביא משאבה מפירוק ב700 שקל ולהרכיב אצלם שהם דורשים 450 אבל אין ברירה כי לא שווה לממן עלות גרירה נוספת,עד שהגיע החלק מהמרכז לקח מספר ימים וכשהגיע היום נלקח אל מוסך שם הם טענו כי חסר האום עם הגומייה שסוגרת את המשאבה וזה עולה 400 שקל.קצת עצבים נכנסו לגוף וביקשתי מהם לבדוק אפשרות לקחת מהמשאבה הישנה את האום והם אמרו שיעשו זאת מחר ויודיעו לי.עכשיו השאלות שלי הם ככה...1.האם יש אפשרות כזאת להשתמש באום עם הגומייה מהמשאבה הקיימת? 2.כמה אמורה לעלות התקנה כשל משאבת דלק במגאן? 2.האם ההרכבה מסובכת ואפשר לעשות את זה בלי ליפט?

×
×
  • תוכן חדש...