Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאני התחברתי יותר לפיאסטה, ומכוון שלא נשמעה פה חוות דעת נגד הרנו הוחלט לקנות אותה.

חברה שלי רוצה אותה ורוב המימון מגיע דרכה.

נקווה שאני אתרגל מהר למעבר מברלינגו.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני קניתי את הפיאסטה לפני כמה חודשים ואני בסך הכל מרוצה . הבעיה היחידה היא כח . לא רק שהיא לא זריזה ( כמו שנאמר פה משום מה ... ) היא מאוד איטית ! זה קצת מתסכל , לפחות אותי . חוץ מזה אחלה אוטו . התנהגות כביש מצויינת . הגה סבבה . מזגן מצויין ! בידוד רעשים טוב בעקרון .

בהצלחה

פורסם

יש סיבה מיוחדת שכל מי ששומע שאני קונה רנו טוען שזה ח#א אוטו שרואה מוסך?

שאני שואל איזה בעיות יש אף אחד לא יודע , הם רק יודעים שזה לא טוב.

נשמע לי קצת הזוי. וקצת פוגע לי בחווית קניה.

מה אתם אומרים?

פורסם

אותו דבר גם אצלי, יש אצלי בסביבה כמה מעריצי הונדה שיש להם דעות קדומות על הרנו, פג'ו, מאזדה, ושברולט(לפחות אלה שהן לא "ספורטיביות") , הם אומרים אותו דבר.

יכול להיות שיש בזה משהו, אבל אני הייתי לוקח בערבון מאוד מוגבל את כל השמועות.

גם אני נכנסתי לחנות של רנו ברעננה כדי לבדוק דגם חדש יחסית, על הדרך גם הסתכלתי על האחרים ואישית, מאוד התלהבתי.

לטעמי מה שרנו מציעה טוב מאוד.

היו יכולים קצת כמו כל שאר היבואנים ללכת לקראת הלקוחות ולרדת במחירים אבל בגדול- יש אצלם התקדמות גם כן כמו כל האחרות.

פורסם
יש סיבה מיוחדת שכל מי ששומע שאני קונה רנו טוען שזה ח#א אוטו שרואה מוסך?

שאני שואל איזה בעיות יש אף אחד לא יודע , הם רק יודעים שזה לא טוב.

נשמע לי קצת הזוי. וקצת פוגע לי בחווית קניה.

מה אתם אומרים?

יש הבדל בין חרא אוטו, לבין רכב שרואה מוסך.

ב. לרנו יש מוניטין דיי רעוע בארץ של רכב לא אמין ( רעה ערך קליאו, קליאו B, רנו 4 ) למרות שמדובר בעיקר בגרסאות האוטומטיות.

תשמע, האנשים יכולים לדבר, ועובדה שאין להם באמת טיעונים משכנעים ביד

ג. המכונית שרכשת היא כ"כ בסיסית מבחינה מכנית שאין שום סיבה לתקלות רציניות, חוסר אמינות, חוסר שינה וכדו'.

אז עצה:

לך תשתה משהו קר, תספור תימים עד שהכלה הסקסית האדומה מגיעה, וכשהיא מגיעה דפוק חיוך גדול כל נסיעה ותזכור שאתה נוסע,ברכב יפה, אדום, חדיש מודרני, ושיחיו ויסבלו הקנאים.

תתחדשו

בני זוג יקרים!

אחלה מתנה לשנה חדשה

פורסם

גם אני קניתי קליאו אבל 0.9 . הרבה אמרו לי רנו מתקלקל כל הזמן. מבדיקה שעשיתי מבחינת תקלות בעולם, הדבר היחידי שמוזכר הוא בעיות ב R-LINK שזו מערכת שלא משווקת בארץ. מעבר לכך, הרכב משווק באירופה 8 חודשים ואין משהו מיוחד.

לרנו יש תדמית בעייתית. לפי סקר שנערך לפני מספר שנים בחברות הליסינג אומנם המגאן כיכבה עם ממוצע של 2.5 תקלות בשנה, אך הקליאו הייתה עם 0.9 שזה יחסית טוב.

יש לזכור גם שאחרי האיחוד של רנו עם ניסאן, בקרת האיכות זלגה גם לרנו, ושיתוף הפעולה בפיתוח המנועים והגירים גדל.

 

הדבר הכי חשוב שאתה צריך לזכור זה שאנשים אוהבים לדבר הרבה - גם אם הם לא מבינים בזה. לכן שמועות מתפשטות כמו אש בשדה קוצים. אנשים אוהבים שיש להם מה להגיד בכל נושא - גם אם הם לא מבינים בו.

מומחי האלפא יעידו על כך שכל עוד אתה מטפל ברכב, הסיכוי שתהיה מופתע הוא קטן יחסית ( ואלפא עם תדמית בעייתית במיוחד ). טפל ברכב כמו שצריך ותהיה רגוע.

פורסם

תודה על גלולות ההרגעה :-D.

למרות שדי חשבתי שמדברים שטויות, הייתי צריך קצת חיזוקים.

ברור שאין רכב חף מתקלות,אבל התגובות שקיבלתי היו ממש מוגזמות.

פורסם
אני קניתי את הפיאסטה לפני כמה חודשים ואני בסך הכל מרוצה . הבעיה היחידה היא כח . לא רק שהיא לא זריזה ( כמו שנאמר פה משום מה ... ) היא מאוד איטית ! זה קצת מתסכל , לפחות אותי . חוץ מזה אחלה אוטו . התנהגות כביש מצויינת . הגה סבבה . מזגן מצויין ! בידוד רעשים טוב בעקרון .

בהצלחה

אתה מדבר על המנוע החדש? כי גם אני קניתי פיאסטה והיא מאוד זריזה, כמובן יחסית לקטוגריה. אציין לטובה גם את מערכת הסטריאו המשובחת. מה שכן, המזגן מעט מסרס את המנוע וצריכת הדלק מאכזבת.

פורסם

דבר אחד שאיני מבין לגבי הקליו 1.2, או - ליתר דיוק - ההתלהבות ממנה: מדובר ברכב יחסית כבד (למעלה מ-1000 ק"ג) ומנוע צנום (75 כ"ס). התנסות קצרה על הדגם הודם לפני כשנה העלה שהמכונית לא אוהבת לטפס, אפילו לא במדרונות מתונים. יש בקטגוריה מכוניות יותר זריזות, במיוחד אם מישהו גר באזורים הרריים או גבעיים.

אז אולי יש לה אבזור יותר עשיר (לא נכנסתי לפרטים) - אבל למה להתלהב מרכב שתכונה בסיסית שלו - יחס הספק למשקל - אינה מספקת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגזרת הסופר מיני החדשות אין רכב שיספק ביצועים נמרצים. המתחרות הן I20 עם מנוע 1.2 , האיביזה עם 1.4 עצלן והפיאסטה שגם היא עם מנוע 1.2 לא נמרץ במיוחד. כמובן שיש את ה 208 עם מנוע בעל מומנט בטורים נמוכים יחסית, אך בגזרת המחיר הזו מדובר ברכב עם אבזור המקביל לבימבה של ילדים.

 

לדעתי לאור מבצע רנו עם חבר הממשש ובא, יש לבדוק את האפשרות של הקליאו 0.9 ( שתעלה קרוב ל 80K ). היא תרגיש כבר נמרצת יותר.

פורסם

כל מי שקונה אחת מהסופר מיני הזולות, מתפשר על חלק מהדברים ומחליט מה יותר חשוב לו.

בכל מקרה, אף אחת מהן לא ממש מהירה או נמרצת ואז כבר נכנסים גם שיקולים של עיצוב ואבזור.

 

אישתי למשל (ואני מניח גם חברה של פות״ש), אהבה את העיצוב והאבזור של הקליאו ולכן קנינו אותו.

לפחות ברנו יש אפשרות לקחת מנוע 0.9 יותר חזק, אבל עדיין ידני ומאובזר וזה מה שעשינו.

ברוב החברות, הדגם הידני הוא עם המנוע הכי חלש וברמת אבזור אפסית.

 

גם אותנו הפחידו עם הסיפורים על האמינות של רנו וירידת הערך. אני בדעה שאי אפשר לדעת מה

יהיה וצריך לקוות לטוב.

בינתיים, אשתי מעלה חיוך כל פעם שהיא רואה את האוטו והיא מרוצה.

לא חושב שהיה לי עדיף לקנות לה רכב עם מוניטין אמינות טוב יותר, אבל לראות אותה מתאכזבת.

 

אתה מדבר על המנוע החדש? כי גם אני קניתי פיאסטה והיא מאוד זריזה, כמובן יחסית לקטוגריה. אציין לטובה גם את מערכת הסטריאו המשובחת. מה שכן, המזגן מעט מסרס את המנוע וצריכת הדלק מאכזבת.

 

אני מניח שהוא מדבר על הידני, שזה לא המנוע שיש אצלך.

פורסם

בכל הקטגוריה אני לא מדבר על רכב כוחני, אבל גם יחסית לקטגוריה הקליו 1.2 חלשה. בסקירה קטנה של הסופרמיני בלשונית "רכב חדש" בפורום זה מעלה כי מרביתם בעלי יחס משקל\הספק של כ-10-11 ק"ג\כ"ס, בעוד שבקליו 1.2 מדובר ב-13 ק"ג\כ"ס. ד"א גם הפיאסטה לא מבריקה בנתון זה (12.7). כמובן שה-0.9 זה סיפור אחר לגמרי, רק צריך להמתין ולראות איך היא מבחינת אמינות ובעיקר איך המוסכים מסתדרים אתה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכל שאלה של סדרי עדיפויות ומחיר.

הסוויפט למשל, יותר מהירה, אבל ממש קטנה (במיוחד תא מטען), פחות מאובזרת ויותר יקרה.

בפער לא גדול ממנה כבר ניתן לקנות קליאו 0.9.

 

ה208 שלאחר הורדת המחיר יותר רלוונטית, אבל בדגם הבסיסי מחסירה

הרבה דברים.

פורסם

כחיפאי חשובה לי יכולת הטיפוס בהר, וגם שמירת הקצב בכבישים כמו דורי או פרויד, לכן גם ההספק וגם המומנט חשובים ובשניהם הקליו 1.2 חלשה. כפי שציינתי - איני מדבר על ה-0.9 שבה לא התנסיתי ושלפחות לפי המספרים אמור לסחוב יותר טוב. היתרון החשוב ביותר שמצאתי בקליו על פני מתחריה הוא תא המטען, אבל בשימוש שוטף, וכרכב שני במשפחה ללא תינוקות, זה לא קריטי - תכולת עגלת סופר גדושה תכנס גם בתא כפפות אחורי של המתחרים. ברכב העיקרי שלי יש תא מטען של למעלה מ-500 ליטר. מובן שאם אתה מתכוון למלא את תא המטען יש עדיפות לקליו, אבל אז הרכב יהיה יותר כבד, ושוב תהיה משמעות לבחירת מנוע יותר חזק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לכן קניתי את ה0.9, אבל מי שההפרש קריטי בשבילו מכניס עוד שיקולים ומחליט מה יותר חשוב.

אני מתאר לעצמי שכשמגיעים למצב של רכב שני ללא תינוקות, האישה בת 40 וכבר נוהגת באוטומט.


×
×
  • תוכן חדש...