Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום.

בשעה טובה החלטתי על קניית רכב חדש.

לאחר נסיעות מבחן במספר רכבים הגיעו לגמר, רנו קליאו ופורד פיאסטה.

אשמח לקבל עזרה בהחלטה הסופית.

נהנתי מהנהיגה בפורד, אבל הנטייה היא לכוון הקליאו.

בדובר בגרסאות הידניות, ובקליאו במנוע 1.2.

אשמח לחוות דעת.

לא ניתן לבחור דגמים אחרים יש הטלת ווטו חמורה מצד החברה :lol:

מרבית הנסיעות יהיו בעיר ללא פקקים.

פעם בשבוע נסיעה מערד לב"ש.(32 ק"מ בכביש נורא ואיום)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי 2 הרכבים טובים

 

לדעתי לך על הרכב שהוא זול יותר בביטוח ובאחזקה.

אם זה לא רלוונטי מבחינתך אז לך על החסכוני יותר, אם גם זה לא חשוב לך.

אז לך על מה שלדעתך יפה יותר.

 

סתם שתדע, הקליאו זהו דגם חדיש 2013 לעומת הפיאסטה שלמרות שעברה מתיחת פנים עדיין יחסית מיושנת יותר (לא שזה אמור להוות שיקול, סתם לידיעה).

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

עדיף במכות, יש לך יתרון :)

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

תשמע לאחר סתם כניסה לסוכנות רנו לראות במה מדובר כשהייתי מלווה בהוריי (סתם תחביב מטומטם של חובבי רכב :roll: )

היינו שם אני חושב שעה שעה וחצי ופשוט לא הפסקנו להתלהב מהרכב כבר בדגם הבסיסי הידני הוא מאובזר מא ועד ת

מערכת מולטימדיה כיפית לתפעול מושבים נוחים הראות קצת בעייתית אבל זה משהו שמשותף לכל הרכבים היום כמעט לפחת בסגמנט שלה בשל העיצוב....

הפיאסטה היא מכונית גם לא רעה בכלל נוחה, זריזה, כיפית עם התנהגות כביש מעולה

להכרעה:

עם קליאו באדום העיר לא תפסיק להביט בכם :) רכב צעיר כיפי חדשי

לפיאסטה יש גם מקום מכובד זו היא בהחלט התלבטות לא פשוטה

רק שאל תשכח שכמו שאמר אחד מהמכובדים מעליי

פורד דיי משכו את הפיאסטה כבר כמה שנים טובות והיא מיושנת ללא ספק מתיחת הפנים עם ה "Aston martin face"

לא ממש מכפה על זה. מה שכן זה עוזר לדעת שאין לה בעיות אמינות מיוחדות ואף אגדיל לומר שהיא מאוד אמינה

חשוב על השיקולים של שניכם בקניית רכב ותראו איזו מכונית עונה הכי הרבה על כל הפרמטרים

בהצלחה לא משנה באיזה רכב תבחרו מבין השניים הם שניהם רכבים מעולים ואיכותיים :)

תתחדשו :)

פורסם
כן היה לי קצת קשה להתרגל לראות.

מעבר די קשה מסיטרואן ברלינגו.

הבנתי את הרמז דברתי יותר מדי :lol:

יש הכרעה כלשהי ?

מי נצח באבן שוק ? 8)

פורסם
נחכה שהיא תחזור מהעבודה.

כרגע ההצעת מחיר לרנו אטרקטיבית יותר.

היום ראיתי את הקליאו והיא פשוט סקסית ועושה את זה לפחות לי,

אופציה נוספת היא הפיג'ו שהוזלה עכשיו ב 10,000 שקל לדעתי האישית היא נופלת מהפיג'ו והפורד

תראה ברנו אפילו ההצעת מחיר טובה יותר :)

אל תפחד לקחת את הזמן אלא אם כן אתה חייב כבר לקנות רכב כי חבל לקנות משהו שאתה לא שלם אתו זה לא נעליים שאתה מחליף למחרת, זאת קנייה לא קטנה, תבדקו הכל ותהיו בטוחים בקנייה שלכם :)

מנסיון מר עם 206+ שנמכרה אחרי 7 חודשים

פורסם
נחכה שהיא תחזור מהעבודה.

כרגע ההצעת מחיר לרנו אטרקטיבית יותר.

 

נא שתף - מה ההצעה האטרקטיבית ??

 

מה זמן האספקה לרנו קליאו ידנית 1.2 ? האם פחות מ- 3 חודשים ??

פורסם

בין הרנו לפורד הייתי הולך על הרנו. נראיית יותר מדליקה. אבל באמת יש מבצע עכשיו על הפיזו 208 שהורידו לה את המחיר בעשירייה לכיוון ה-74 אם אני לא טועה. בדקתם אותה? במקום שתריבו לכו על השלישית. תחשוב שתבחרו באחת מהשתיים שאתם רוצים והיא לא תהיה כמו שחשבתם? אחד או אחת יאכלו לשני שנייה את הראש. לכו על פשרה טריטוריאלית ואף אחד לא יוכל להאשים את השני.

פורסם

הרנו מוצעת לי ב 75K, לדגם 1.2 ידני בצבע אדום זמן אספקה של 14 יום.

לדגם 0.9 זמן אספקה דצמבר.

את הפיג'ו ראינו גם.

הוחלט ללכת על הרנו. מסתבר שהייתה עליית מחיר לקליאו החודש.

פורסם
הרנו מוצעת לי ב 75K, לדגם 1.2 ידני בצבע אדום זמן אספקה של 14 יום.

לדגם 0.9 זמן אספקה דצמבר.

את הפיג'ו ראינו גם.

הוחלט ללכת על הרנו. מסתבר שהייתה עליית מחיר לקליאו החודש.

דצמבר?

פשש ממש מאפייה קרסו מוכרים לחמניות חמות 3 ב10

שיהיה במזל טוב

בחירה מעולה :)

חובה להעלות תמונות כשתגיע

וסחטיין על האדום :evil:

פורסם

הפיג׳ו הבסיסית ירדה ל77k ככה שאם נותנים לך את הקליאו

ב75k על הכביש כולל הכל, זה לדעתי עדיף.

לפי מה שאני מבין, אנשים שילמו על זה 78k וזה עוד לפני העלייה של 3k שהייתה עכשיו.

פורסם

הקליאו נראית מדהים (לדעתי) ומאובזרת, אבל בשאר הדברים היא קצת מאכזבת לפי מה שאני שומע. הפיאסטה יותר איכותית, זריזה ומהנה לנסיעה, וגם יותר זולה. וכן, יחסית מיושנת.


×
×
  • תוכן חדש...