Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיכנעתי את אחי הגדול לעבור מסלקום לגולן. הסים נשלח בזמן,הניוד עבר חלק , חוץ מתקלת גלישה ושירות לקוחות מעט אדיש.

תוך 4 ימים הבעיה נפתרה.

לפעמים צריך להיות סבלני, בסה"כ מרוצים מגולן.

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבר ציינתי - שני קוים בגולן כבר 7 חודשים ועוד אחד 3 חודשים. אפס תקלות. כנ"ל עם שני קוים בהוט, למעט ניוד מסורבל לאחד מהם. ניוד אחד מהוט לגולן עבר חלק לגמרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מישהו יודע אם באחת מהחברות החדשות יש אפשרות להקפיא מנוי?

ז"א לשמור על המספר לזמן בלתי מוגבל ...

או פשוט להפוך אותו לחשבון טוקמן

 

נייד למסלול 10 אג' בהוט, אין דמי שימוש אם לא דיברת/גלשת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יופון זה מפעיל וירטואלי מעל רשת אורנג'.

מה שאומר קליטה זהה לחלוטין לאורנג'.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ואיך אורנג' באיזורי ספר?

אני נמצא חלק מהזמן במזרח י-ם, שומרון, וכדומה..

 

{ב-7 שנים האחרונות הייתי בפלאפון(עד שעברתי לגולן) ואין לי מושג מה הולך "בחוץ"..}

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

עקרונית רשת אורנג' פרושה היטב בדור השני (תדר 900 מה"צ עם טווח יחסית ארוך, בומה ל-850 של הדור השלשי בפלאפון). כמו כל חברה יש כיסים בכיסוי ולכן בתנאים כשלך הייתי מחזיק תמיד לפחות שני קוים על רשתות שונות. מבחינת אינטרנט ככל הנראה אורנג' האיטית ביותר, אלא אם לאחרונה חל שיפור מהותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לי יש הוט מובייל, והרבה פעמים אני לא זמין (ככה אומרים לי החברים שלי, שמנסים להתקשר אלי) דיברתי עם נציג תכני, אז הוא הסביר שהמכשיר שלי נוקיה c2-01 תומך בתדר משהו 2000 ולא 8000 (המספרים הוא בערך, לא זוכר בדיוק) אני לא מבין בזה, האם מישהו יכול להסביר קצת מה זה אומר, ומה הפתרון, והאם לעבור לגולן יהיה פתרון?

תודה מראש

פורסם

אני בגולן וגם הרבה פעמים אנשים שניסו להשיג אותי טענו שאני לא זמין.

זה התווסף להמון בעיות קליטה שהיו לי (המכשיר - אייפון 4S תקין לחלוטין בלי שום בעיית קליטה).

 

פניתי לשירות לקוחות ואף אחד לא ענה, עקבתי אחרי כל ההנחיות שהיו באתר שלהם וכלום לא הועיל.

לבסוף הגדרתי בעצמי את החיבור למפעיל שיהיה ידני ולא אוטומטי ומאז אין לי שום בעיית קליטה \ זמינות.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

גולן טלקום חייבים לפורום עמלה. אחרי קריאה ארוכה של השרשור, העברתי את מכשיר החרום שלי (מכשיר פרטי שלי מהיום הראשון) אחרי 12 שנה באוראנג',תוך שלוש דקות לקו של 9 ש"ח בגולן. אמנם אף פעם לא קיבלתי חשבונות מנופחים כי זה תמיד היה מכשיר פשוט ללא גלישה אך 40 ש"ח לחודש על קו חרום בלי להוציא אפילו שיחה אחת? 65 אגורות לדקה?בלי אינטרנט? קקות. לפי מה שכתוב גולן יושב על סלקום ויש לנו קליטה מצויינת בבית.

תודה לכולם!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

מישהו פה עבר לגולן בשבועיים האחרונים ?

 

ב11.12 עברתי אליהם אך עדיין לא קיבלתי את ה SIM, ישנה אפשרות למשלוח חוזר ללא עלות והשתמשתי בה.

שאר הדואר מגיע כרגיל ללא בעיות, יש סיכוי שהם מתעכבים במשלוח ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
אני בגולן וגם הרבה פעמים אנשים שניסו להשיג אותי טענו שאני לא זמין.

זה התווסף להמון בעיות קליטה שהיו לי (המכשיר - אייפון 4S תקין לחלוטין בלי שום בעיית קליטה).

 

פניתי לשירות לקוחות ואף אחד לא ענה, עקבתי אחרי כל ההנחיות שהיו באתר שלהם וכלום לא הועיל.

לבסוף הגדרתי בעצמי את החיבור למפעיל שיהיה ידני ולא אוטומטי ומאז אין לי שום בעיית קליטה \ זמינות.

 

 

בדיוק מה שאני עשיתי העברתי לרשת ידנית שלהם מאז קליטה מלאה קבועה

וג איך שאני יוצא ממעלית ישר קליטה מלאה ממש תענוג.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
בדיוק מה שאני עשיתי העברתי לרשת ידנית שלהם מאז קליטה מלאה קבועה

וג איך שאני יוצא ממעלית ישר קליטה מלאה ממש תענוג.

 

 

איך ניתן לדעת אם הרשת מוגדרת ידנית או אוטומט? (אני עם גלקסי אס 3)


×
×
  • תוכן חדש...