Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לידיעתכם, הוט מובייל מגיע ממשפחת מירס בערך כמו ש 012

מגיע מאורנג׳.

מי שרוצה לעבור ממניעים אידיאולוגיים כדאי שיעבור לגולן טלקום, שכן הם החברה

הסלולרית היחידה שחדשה לחלוטין בשוק ולא עומדת מאחוריה חברת סלולר ותיקה.

למעשה, בזכות גולן טלקום המחירים ירדו כל כך ולמיטב ידיעתי הוט מובייל לא התכוונו

להשיק את המותג שלהם מתי שהם השיקו אותו, וגם לא במחירים שהם הציגו (נאלצו ליישר

קו עם גולן טלקום).

 

למען הסר ספק, אין לי שום קשר לגולן טלקום ואני אפילו לא לקוח שלהם (כרגע דווקא לקוח של אורנג׳).

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קופיף - אם מסיבות אידיאולוגיות אינך מסכים לאורנג' או 012 - מדוע תמליץ על יופון? הרי הוא רוכב על תשתית אורנג'.

כאידיאולוג עליך להתרכז בהוט או גולן בלבד שמקימות תשתיות עצמאיות.

 

לדעתי יש הבדל קטן בין לשלם ישירות לאויב (שזה אורנג' ו-012, מותג אשר נקנה רק כדי לשים מעצור לגולן) לבין לשלם ליופון אשר משתמשים בתשתית שלהם.

במילים יותר פשוטות; (המחירים לא מדויקים, זה רק לצורך הדוגמה)

לאורנג' תשלם 130 לחודש

ל--012 תשלם 90

ליופון תשלם 79 כאשר, נגיד, 50% מתוך זה הולך לאורנג'? אז 39.5שח שילמת להם בעקיפין.

מה שאומר ש"דפקת" אותם ב90.5שח.

 

או בכל מקרה הרצון הוא להשתמש בתשתית של הכתומים - לדעתי רק יופון.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני עברתי לאחרונה מגולן ל012. זה נוגד את האידאולוגיה שלי, שכן במקור היו אלה אורנג' שעזבתי, ולא התכוונתי לחזור לאחת הגדולות לעולם. אבל- היו לי הרבה בעיות עם גולן בגלל המכשיר שלי, שלא תומך באחד התדרים של סלקום, מה שגרם לכך שבתוך מבנים סגורים (כולל בסלון בבית) הרבה פעמים לא היה לי אינטרנט, או לא בצורה רציפה. מכיוון שחלק גדול מהתקשורת שלי הוא מבוסס וואטסאפ, זה ממש הפריע. אני גם כנראה גרה באיזור שבו הכיסוי של גולן חלקי, שכן המכשיר נדד כל הזמן בין 2 הרשתות (גולן וסלקום), ולצערי היה כמעט תמיד על לא יותר משני "ברים" של קליטה (מתוך 4).

בנוסף, בחודשים האחרונים חוויתי מספר תופעות מוזרות וקבועות: הודעות בוואטסאפ שמגיעות קבוע בדיליי של 5-15 דקות (גם כשיש קליטה), וסמסים שמגיעים אליי שעות ואף ימים לאחר שנשלחו.

בסוף החלטתי לעבור ל012, בעיקר מכיוון שיש להם חבילת ביניים לשיחות ללא הגבלה עם גלישה של 1 GB (זולה יותר מחבילה מקבילה של 3GB ושיחות לחו"ל, שאני לא צריכה, וגם זולה יותר מגולן), ועם הרשת של אורנג' ידעתי שלא תהיה לי בעיה.

קניתי סים ב YELLOW הקרוב לבית, במחיר מוזל (משהו כמו 33 שקלים), נרשמתי באתר, והסים הופעל תוך חצי שעה. אני איתו כבר כמה ימים ומאוד מאוד מרוצה. הקליטה הסלולרית מלאה, האינטרנט מהיר ומחובר באופן קבוע, והכל עובד טוב וללא דאגות.

הדבר היחיד ש"חרק" היו הגדרות הAPN לאינטרנט. לפי הכתוב במדריך באתר שלהם, שלחתי SMS שהחזיר לי בחזרה קונפיגורציה מוכנה לAPN, אבל עם ההגדרות שלהם יצא שיש לי חיבור DATA, אבל אני לא מצליחה לגלוש לשום מקום.

רק אחרי חיפוש בגוגל, ובמקום אחד (מקומות אחרים חזרו על קונפיגורציה דומה למה שכבר היה לי), מצאתי הגדרות טובות, שמשתמשות למעשה בהגדרות APN של אורנג' עצמם, מה שנותן גם מהירות גלישה שלפי מה שהתגובות טוענות- מהירה יותר ממה שאורנג' מקצים ל012.

 

לזכות גולן ייאמר שהתמיכה באתר שלהם, והכלים הוירטואליים שהם נותנים- טובים לאין שיעור מ012. אם לא היו לי בעיות הגלישה האלה איתם הייתי נשארת שם בשמחה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
לזכות גולן ייאמר שהתמיכה באתר שלהם, והכלים הוירטואליים שהם נותנים- טובים לאין שיעור מ012. אם לא היו לי בעיות הגלישה האלה איתם הייתי נשארת שם בשמחה.

 

החל מהשבוע כבר ניתן לשלוט על הרשאות המכשיר ולצפות בפירוט שיחות דרך ה"שירות העצמי" באתר של 012, כך שהפער מול גולן די נסגר בקטע הזה. קצת מעיק שה Login מתבצע באמצעות SMS למכשיר בכל פעם, אבל חוץ מזה, הכל מתקתק.

פורסם

התחבר לאיזה מהן שנוח לך. התשתית היא אותה תשתית (אורנג') כך שההבדלים הים לפי שירות ועלות.

אישית העברתי קוים מגולן ל-012 בגלל בעיות טכניות ואבדן קליטה בלתי נסבל והעדר כל כולת ליצור קשר עם השירות הטכני, וכיון שגולן לא היו מוכנים להוריד את המחיר מ-99 ש"ח כאשר ב-012 קיבלתי 44 ש"ח. כמובן שגולן נזכרו בי כאשר הם קיבלו הוראת ניוד, והתקשרו אלי בהצעה להוזלה רק אחרי שהם עיכבו את שחרור הקו (מעניין שקו בתוכנית ה-10 ש"ח שוחרר בלי בעיות ושחרור קו בתוכנית 99 ש"ח עוכב - לא מזכיר לכם את התנהגות חברות האפ"ס?).

דבר נוסף שמטריד אותי ב"גולן" הוא המימון על ידי קסבייה ניאל, שלצד מהפיכת מחירים בשירותי תקשורת בצרפת כבר לפני 10 שנים נכרך שמו בעסקים "בעייתיים", כך שאני לא רואה את החברה בדיוק כאביר הבא להציל את העולם מהרשעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ברמי לוי בנקסוס 4, אורנג׳ בגלאקסי s2 של העבודה וגולן בעבר בנקסוס ןכיום בגלקסי מיני של הילד.

 

הכי מבסוט מרמי לוי - מחיר, אין שום תקלות ובעיות בכלל, אינטרנט מהיר וקליטה טובה תמיד.

 

מקום שני גולן (אינטרנט לא יציב, לעיתים בעיות קליטה ופספוס שיחות). הכי קקה אורנג׳ כי האינטרנט פשוט זוחל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הכי מבסוט מרמי לוי - מחיר, אין שום תקלות ובעיות בכלל, אינטרנט מהיר וקליטה טובה תמיד.

 

נתקלתי בהמון טענות על כך שפלאפון מסרסת בצורה די משמעותית את מהירות הגלישה ללקוחות רמי לוי (עד 2 מביט). לאילו מהירויות אתה מגיע?

פורסם

באופן בסיסי פלאפון - ואתה גם רמי לוי - מגבילים את מהירות הגלישה (בד"כ ל-2 מס"ש) בעוד ששאר החברות מאפשרות גלישה במהירות המרבית האפשרית בכל תא בזמן נתון. באזור שלי (חיפה) ב-012 מדובר בסדר גודל של 5-7 מס"ש. בפלאפון אפר להגדיל את המהירות - בתשלום נוסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזה מצחיקים אנשי סלקום. היום התקשרתי לברר כמה תעלה לי חבילה הכי זולה שלהם קרי גלישה 1GB+SMS ושיחות ללא הגבלה והמחיר שקיבלתי הוא 119 שקלים. אמרתי להם שאני עוזב אותם ועובר למפעיל אחר ומשום מה אף אחד לא ניסה לעצור את העזיבה שלי.

 

לא מעניין אותם להפסיד לקוח וותיק ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הם מזמן הפסיקו להתרגש.

 

אחד הולך - אחר יבוא.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בשום פנים ואופן לא לעבור ל 012. היה להם בזמנו מבצע 40 שקלים לחודש פלוס סים חינם. גיסי התפתה לעבור אליהם ואכן עבר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול. ברגע שיש בעיות ואכן הן יגיעו אין לך עם מי לדבר. לנסות להשיג אותם זה כמו לדבר לקירות.

גם אני נרשמתי בזמנו למבצע שלהם גם כן ביחד עם גיסי. למזלי הבנתי עם מי יש לי עסק עוד לפני שנזקקתי להם. הסים עדיין בשקית ומעולם לא השתמשתי בו.

לא יודע מהו הדיל שלהם היום אבל קחו בחשבון שכאשר יש בעיה, אין עם מי לדבר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...