Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דאגתי לא להעביר עצמי לחברות שקשורות לחברות הגדולות הנ"ל כגון סלקום / אורנג'.

הכסף שהם קיבלו ממני זה די והותר.

היתי ממליץ גולן טלקום או הוט מובייל. אמנם הוט מובייל אחת מהחברות הגדולות אבל לא נתקלתי איתם בבעיות שכאלה.

Opel Adam S 2017

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רק דבר אחד - אין שמה שום סוג של שירות לקוחות - אתה יכול לדבר לבוט אם יש בעיה. ואני לא צוחק ממש לדבר לבוט.

 

תיקנתי לך

 

השירות תמיכה שלהם זה צאט וובי ש90% מהשיחה היא עם בוט או שזה פשוט התומך מדביר משפטים מוכנים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תקנה סים בyelow ותעשה אקטיבציה כולל ניוד דרך האתר (אפשר גם טלפונית עם נציג).

יש לפעמים קופון לסימים שלהם בגרופון.

פורסם

כנ"ל,עוד לקוח מרוצה (לפעמים יש בעיות חיבור עם האינטרנט,אבל אני חושב שזה בעיה ברמת המכשיר שלי..)

 

הכל תקין.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בגדול - מצויין. החבר'ה בתמיכה עלו מולי מהר כשהייתי צריך להשבית את ה SIM הנוכחי ולהשמיש אחד חדש במקומו.

ברכבת - אסון, הן מבחינת שיחות והן מבחינת Data. אני משער שבעיות הקליטה ברכבת זה משהו שרלוונטי למרבית הספקיות, אולי מלבד פלאפון שמאפשרת HSPA+ 850Mhz.

פורסם

היה כאן שירשור בנושא לא מזמן. בגדול, אני וגיסי הזמנו 3 סימים חדשים מהם כאשר היה להם את המבצע. סים חינם כולל משלוח חינם עד הבית. גיסי בחר במשלוח עם שליח אני בחרתי במשלוח לדואר. גיסי הפעיל את שלו ביום ראשון בבוקר ואחרי כמה ימים לא היה מרוצה כלל וכלל שאין עם מי לדבר. אני קצת התעכבתי עם ההפעלה שלהם וכאשר רציתי לשים את הסים ולעבור אליהם גיסי אמר לי שפשוט חבל על הזמן איתם.

הוא עבר למישהו אחר וזאת לאחר פחות משבוע שהוא היה אצל 012.

הכל טוב ויפה אצלם כל עוד לא צריך עזרה מהם. תשקול זאת טוב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מחזק את הבחור למעלה.

קניתי SIM של 012 - בחבילה עם השיחות "חינם" לחו"ל עבור קרוב משפחה שביקר בארץ.

לאחר חודש ניתקתי אותו - הכל טוב ויפה.

אחרי חודש וחצי בחשבון גיליתי שחייבו אותי ב-200 ש"ח.

ניסיתי לברר למה - אבל כיוון שהקו נותק אי אפשר לדבר איתם.

שבסוף הצלחתי - לא הייתה תגובה - אמרו לי - דיברת לפני שהצטרפת לחבילה (קניתי את ה-SIM עם החבילה - זה לא אפשרי כל הסיפור שקר שלהם). בסופו של דבר בהתערבות משרד התקשורת הכסף הוחזר לי.

פורסם
היה כאן שירשור בנושא לא מזמן. בגדול, אני וגיסי הזמנו 3 סימים חדשים מהם כאשר היה להם את המבצע. סים חינם כולל משלוח חינם עד הבית. גיסי בחר במשלוח עם שליח אני בחרתי במשלוח לדואר. גיסי הפעיל את שלו ביום ראשון בבוקר ואחרי כמה ימים לא היה מרוצה כלל וכלל שאין עם מי לדבר. אני קצת התעכבתי עם ההפעלה שלהם וכאשר רציתי לשים את הסים ולעבור אליהם גיסי אמר לי שפשוט חבל על הזמן איתם.

הוא עבר למישהו אחר וזאת לאחר פחות משבוע שהוא היה אצל 012.

הכל טוב ויפה אצלם כל עוד לא צריך עזרה מהם. תשקול זאת טוב.

 

אפשר לשאול ממה הוא לא היה מרוצה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כן, קראתי את השרשור על המפעילות והוא כבר שחוק ונראה שלא יגיבו לתגובה שלי שם.

אני כרגע בגולן, ונמאס לי כבר... אני גר במרכז ולא נראה לי הגיוני שאני אצטרך להרים

את המכשיר כמו אנטנה פגומה בשביל "לתפוס" קליטה.

 

בכל אופן, יש עכשיו מבצעים שונים והמפעילות שבאמת תפסו את העין שלי הן הוט מובייל ו-012.

רציתי לשאול איזו מהן עדיפה, מבחינת קליטה ומהירות גלישת אינטרנט.

 

לפי המבצע בהוט מובייל יוצא לי 80 ש"ח לשני קווים לחודש (קו אחד למשך 6 חודשים ב-50 ש"ח והשני ב-30 למשך 4 חודשים.)

ובנוסף לזה עוד 110 שקל על שני כרטיסי סים.

 

ב-012 יוצא לי 110 ש"ח לחודש ובנוסף לזה עוד 66 שקל על שני כרטיסי סים.

 

על מי כדאי ללכת?

פורסם

012 זה מותג מוזל של אורנג', אני נמנע מהם מסיבות אידאולוגיות.

אם אתה סובל מניתוקים בגולן - בהוט תקבל את אותו היחס. (גולן והוט למעשה שתי הספקיות היחידות עם נדידה פנים-ארצית שגורמת לבעיות האלה)

 

לך על אחד הווירטואליים. רמי לוי/יופון/הום סלולר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

קופיף - אם מסיבות אידיאולוגיות אינך מסכים לאורנג' או 012 - מדוע תמליץ על יופון? הרי הוא רוכב על תשתית אורנג'.

כאידיאולוג עליך להתרכז בהוט או גולן בלבד שמקימות תשתיות עצמאיות.

מתוך נסיון אישי - 012 נותן כיסוי מצויין, הן לשיחות והן לגלישה, בדיוק כמו אורנג'. הוט נותנים כיסוי מצויין לשיחות (עם 5800 שאינו תומך בתדר 850 של פלאפון), אין לי נסיון בגלישה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בהוט מובייל. מדי פעם יש ניתוקים. לא משהו שאי אפשר לחיות איתו. אחותי עברה ליופון מהוט מובייל ומדווחת שבכמה ימים שהיא ביופון העסק מנגן טוב. יש להם מבצע ארבעה חודשים ראשונים ב40 ואחר כך קופץ ל79 נדמה לי. אל תתפוס אותי במילה. האמת הייתי גם בגולן ועזבתי אחרי שהבנתי שאין עם מי לדבר.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מר ז׳ היקר ( התרגום נכון ? ;-) )

 

בטל את חיפוש הרשת האוטומטי במכשיר, קבע הגדרת רשת ידנית עבור golan t ( ולא golan tel).

 

כך תהיה נדוד (יש מילה כזו?) קבוע על האנטנות של סלקום.

אם אתה לא גר במערה או במקום שכוח אל לא מאמין שתהיה לך בעיה, סלקום פה לא מהיום.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...