Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אם ניידת את המספר - הוא יכול לפעול רק בקו אחד, כך שאם הוא פועל בקו של גולן הוא לא יכול לפעול בהוט.

2. נסה להכניס את הסים של הוט לטלפון - קרוב לודאי שתקבל הודעה על סים לא תקין או חוסר יכולת להתחבר לרשת או משהו דומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה לך.

שי- פשוט תרשום את המס' של השלוחות שתדע מראש.

אצל גולן אומרים לך למשל ש-10631* תביא אותך למוקד של ראשון לציון וכו'... ואז נפתר הכאב ראש :-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כדי לסכם את הנושא בפשטות:

על רשת פלאפון מתארחות רשתות הוט ורמי לוי.

על רשת סלקום מתארחות גולן והום-מובייל (hMobile) של הום סנטר.

על רשת אורנג' מתארחות 012 (המתג המוזל של אורנג') ו-YouPhone של מגה ודור-אלון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לכל החבר'ה שעברו לגולן, מה קורה כאשר אני מקבל את הסים שלהם בדואר? אני פשוט מחליף אותו עם הסים של פלאפון והניתוק מפלאפון מתבצע אוטומאטית? גם אם יש לי חיובים קבועים אצל פלאפון? (שירות תיקונים, חבילות למיניהן).

האם ניוד מספר, זה אומר שאני פשוט נשאר עם המספר שלי?

 

עריכה: האם לאחר מכן ניתן לעבור בין כל החברות החדשות ללא הגבלה? זאת אומרת אם לא טוב לי בגולן אני יכול לעבור להוט? ואז שוב לגולן? ובכל הזמן להישאר עם המספר שלי?

אם כן, אז איפה פה הקאץ'?

 

נ.ב. עכשיו גם להוט יש את המבצע של ה50 שקלים לחצי שנה, מה נראה לכם עדיף?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בעקבות השרשור ניידתי אחד הקוים שלי לגולן, כדי לראות איך זה.

כעבור כמה ימים הגיע בדואר סים. איקטבתי אותו ובשעה נדרשת החלפתי SIM.

התהליך עבר חלק. SMS עם הגדרות תפס רק לMMS. את הDATA הייתי צריך להגדיר APN ידנית.

שיחה ראשונה שביצעתי היו שני ניתוקים. למחרת הטלפון עיבד לגמרי רשת התחבר לשום רשת אפילו אחרי ריסטארט.

כעבור כמה שעות זה הסתדר מעצמו. כלומר הייתה רשת לשיחות אבל לא 3G.

היום בעבודה הוא עיבד רשת שוב אבל אחרי חיפוש ידני מצא.

פתחתי טראבל טיקט בפייסבוק(WTF???).

בקיצור. עד עכשיו נפילה. מזל שזה טלפון שאני בקושי משתמש בו. כך שאני יכול להרשות לעצמי להשתעשע. אחרת הייתי מאוד מתרגז ומעיף אותם בשיחה אחת. פשוט מתקשרים לסלקום נותנים להם מספר של SIM והם מניידים אותך בחזרה.

בקיצור, הבנתי למה אני משלם 120 ש"ח בסלקום.

פורסם

שלום

 

 

עברתי על האשכול ואני מבין שבשורה התחתונה גולן טלקום הכי מומלץ

רציתי להבין

ההיתניידות נעשית דרך אתר האינטרנט של גולן?

יש להם את המיבצע של שיחות וSMS חופשי ב49 שח לחודש שזה מה שאני צריך

רק שיחות וSMS

האם מקבלים מכשיר חינם?

 

 

 

תודה.

פורסם
הפעלת את הנדידה במכשיר שלך?

אכן הפעלתי ROAMING. בוא נגיד ככה, בתור אחד ששרץ במקומות הכי קדושים בתוך המתגים של המפעילות הגדולות, אני חושב שאני יודע מה אני עושה.

פורסם

אני בערך שבוע לקוח של גולן - עד עכשיו מרוצה מאוד הניוד עבר חלק.

קליטה בכל מקום שהייתי בו וגם גלישה מהירה מעל המצופה.

הדבר היחידי שאני צריך לברר לגביו הוא עניין התשלום - הצטרפתי כלקוח מתנייד למבצע החדש (50 שקלים לחצי שנה) אך באתר בחשבונית מופיע סכום גדול יותר(בלי קשר לתשלום על הסים) - עוד מישהו נתקל בסיטואציה?

פורסם

עברתי ל-012 למסלול הקל וחוץ מניוד שלקח מעל המצופה (בסביבות החמש שעות), אני יכול להגיד שאני לא מרגיש שום הבדל. חוץ משם החברה מצד ימין למעלה, אני לא מרגיש שום שינוי וטוב שכך. מצפה בקוצר רוח לחשבונית :). אגב, מספר ימים לאחר המעבר, קיבלתי טלפון בתשע בבוקר מסלקום ושאלו אותי כמה אני משלם לדקה (מין הסתם הם יודעים, אבל בכל זאת...) וכאשר אמרתי 6.5 אגורות, הם פשוט אמרו תודה ולהתראות :).

 

נ.ב

 

ההתלבטות הייתה בין גולן ל-012 ועם כל הרצון הטוב של המהפכה וכו"...חששתי מכל מיני הפרעות והמסלול החדש של 012 בא ממש בזמן.


×
×
  • תוכן חדש...