Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שצריך שרות פרונטלי ואוהב להגיע למרכזי השרות בישביל שוקו וסוכריות חינם אז גולן לא בישבילו, מי שצריך קו שהכל בו ידוע מראש ואז אין צורך להגיע למרכזי שרות אז גולן מעולים!! וגם אם בכל זאת צריך משהו שולחים מייל והם בהחלט חוזרים.

:fadein:
פורסם

ה"שירות הפרונטלי" של החברות הגדולות הוא לסאדיסטים בלבד. מעולם לא ראיתי, שמעתי או הייתי במרכז שירות שבאמת נותן שירות יעיל, מהיר או נימוסי. לא בכל מקום יש חנייה, תמיד צריך להמתין המון זמן בתור, תמיד מפריעים לנציג בזמן ה"שירות" ותמיד כל דבר לוקח שעות עד שהוא זז. אני בכלל לא מדבר על האישיות של מרבית הנציגים שגורמים לך להרגיש שהם בכלל עושים טובה שהם עונים לשאלות.

 

בפעם האחרונה שהייתי במוקד שירות של אורנג' בבקשה לפתוח את הטלפון הנעול לסים חיצוני, בזמן שהנציג הלך עם המכשיר למעבדה תפס את מקומו, בשיא החוצפה, נציג מכירות אגרסיבי ביותר שהתחיל למכור לי חבילה שבכלל לא רציתי. עצרתי אותו, אמרתי לו שהוא חוצפן ושאני מבקש שהוא ילך. הוא היה בהלם ופשוט קם והסתלק.

 

יאללה, שילכו לחפש מי ינענע אותם. כל מי שממשיך להיות בחברות הגדולות הוא פראייר, גם אם 'פתאום' הוא משלם מאות שקלים פחות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שימו לב ש-012מובייל\אורנג' ממשיכים עם התרגילים, מחיר לחודש בעלות של 88 ש"ח ללא הגבלה.

זה עם חבילת גלישה של 1G, רוצה 3G (כמו בגולן)? תשלם עוד 10 ש"ח. מה קיבלנו 98 ש"ח.

1 ש"ח לחודש זול יותר מגולן.

 

 

עדיין בגולן החבילה עדיפה - נותנת גם שיחות ליותר מ-50 מדינות (ברובן לנייחים, בארה"ב וקנדה גם לניידים). להוט יש חבילה ב-89 ש"ח הכוללת 3 ג"ב גלישה ברשת יותר טובה מזו של אורנג' (העצמאית שלהם ובנדידה על פלאפון), וחבילה העולה 99 ש"ח ודומה לזו של גולן כולל שיחות לחו"ל.

 

אלא שבבסיס למשל, יש לי בעיות קליטה עם הוט, בעיקר במקומות סגורים, והכי סבלתי מזה בעמוד ענן. לא יכולתי לדבר. מזל שהייתי מספיק חכם בשביל להביא את הטלפון השני עם הקו של גולן, ויכולתי להמשיך לדבר.

בבית שני הקווים מתפקדים היטב ללא בעיות.

 

ההבדלים בקליטה משמעותיים בעיקר באזורים פריפריים. במקום שבו עשיתי מילואים משך מספר שנים הקו שלי באורנג' היה מתחבר רק בנקודה מסויימת בבסיס. בבניין שבו עשיתי את רוב עבודתי לא היתה קליטה וסוללת המכשיר היתה נגמרת מהר מאוד מרוב מאמץ להתחבר לרשת. לעומת זאת לסלקום היתה קליטה מצויינת. לעומת זאת בבסיס לא רחוק, שבו הייתי עושה את האימון השנתי שלי, היתה קליטה רק לאורנג' ולא לשתי החברות האחרונות.

וכל זה, כמובן, בלי להביא בחשבון עניין של עומסים, בודאי כאשר יש ריכוז גדול של משתמשים במקום שבו הרשת לא מתוכננת לשאת עומס כזה.

 

 

בפעם האחרונה שהייתי במוקד שירות של אורנג' בבקשה לפתוח את הטלפון הנעול לסים חיצוני.

 

איתמר.

 

טעות שלך. בניגוד לפלאפון ולסלקום אורנג' מאפשרים פתיחת המכשירים על ידי הזנת הקוד בהדרכה טלפונית. עשיתי זאת מספר פעמים, בפעם האחרונה דובר בלפחות 5 מכשירים בשיחה אחת, בנוחיות וישיבה ליד שולחן העבודה שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא את כל המכשירים ניתן לפתוח על ידי קוד, המכשיר הספציפי היה זקוק לאשפוז במעבדה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לי נסיון טוב עם גולן.

כשאתה בחו"ל, ניתן לדבר מטלפון של גולן לארץ חפשי (ב 35 אג' לדקה בלבד) בלי לדאוג לחשבון אסטרונומי אינטר גלקטי.

 

יהודה

פורסם

אני עם 2 קוים אצל גולן ואחד אצל הוט.

 

אצל גולן היו מספר פעמים של בעיות בהוצאת SMS וזה הסתדר יומיים לאחר שהתלוננתי. היו גם בעיות של נדידה, המכשיר לא היה חוזר לגולן (רק בבית). נאמר לי שבאזור שלי מותקנות אנטנות חדשות של גולן ובקרוב הבעיה תעלם, ואכן הבעיה נעלמה מאז והקליטה רק השתפרה.

 

אצל הוט היו בעיות קליטה קשות שכנראה נפתרו (הקו לא שלי אבל כן על שמי), אבל החיובים שלהם לא תקינים. 3 חודשים ראשונים לא חוייבתי והייתי צריך להתקשר אליהם כדי שיתחילו לחייב, ואז הם חייבו בפעם אחת 3 חודשים מלאים (לדעתי היו צריכים לפרוס ל-3 חודשים) בלי לשאול בכלל. נראה בהמשך מה יהיה איתם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה שמצחיק או עצוב הוא שאורנג' לא עשו כלום כשעברנו לחברות האחרות.

לא מייל, לא מסרון, לא שיחה, לא הצעה ולא נעליים.

אם לא רוצים אותי כלקוח, אני לא אתעקש...

 

012?:roll:

פורסם

תתרגל: עברנו = אשתי ואנוכי. ;-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מה שמצחיק או עצוב הוא שאורנג' לא עשו כלום כשעברנו לחברות האחרות.

לא מייל, לא מסרון, לא שיחה, לא הצעה ולא נעליים.

אם לא רוצים אותי כלקוח, אני לא אתעקש...

 

בנוגע לקליטה: אצלי בבית הקליטה גרועה בכל החברות,

כולל הוותיקות, אבל משום מה הקליטה בהוט יותר נסבלת

מהקליטה בגולן. בשאר המדינה הקליטה בהוט טובה והגלישה זריזה.

בקיצור, כל מקרה לגופו.

 

אתה נשמע מעט נעלב בגלל זה...

 

בכל אופן בהתחלה 5 דקות אחרי שהכנסתי את הפרטים באתר של גולן קיבלתי הודעה מאורנג', כבר באותו היום קיבלתי טלפון בנוסף.

לעזור זה לא, היה לי את התענוג לומר להם לא מעוניין לשמוע, תודה.

 

האמת שבשני הניודים האחרונים באמת לא פנו אליי, חבל.

מאוד נהנתי לסרב.

 

הכוונה של בלאק היא שעם עברתם ל012 אז לא באמת עברתם, נשארתם באורנג' למה לשכנע אותכם....

פורסם
יש לי נסיון טוב עם גולן.

כשאתה בחו"ל, ניתן לדבר מטלפון של גולן לארץ חפשי (ב 35 אג' לדקה בלבד) בלי לדאוג לחשבון אסטרונומי אינטר גלקטי.

 

יהודה

 

זה לא הפוך? כשאתה בארץ אתה יכול לדבר לחו"ל במחיר כזה?

פורסם
ה"שירות הפרונטלי" של החברות הגדולות הוא לסאדיסטים בלבד.

נראה לי התכוונת למזוכיסטים. בנוסף גם חובבי טרגדיות יכולים להנות שם מאחר שלרוב יש שם צעקות של לקוח שרימו אותו , וכמו בטרגדיה יוונית, הסוף המר ידוע מראש: ירמו אותו שוב.

 

חברת הסלולר הטובה היא זו שאין לה כמעט צורך בשירות לקוחות והכל נעשה באינטרנט.

 

יהודה

פורסם
איתמר

 

זה בגלל שאנחנו לא יודעים לעשות מהפחות, אנחנו רואים את עצמנו בלבד, את השקל של היום.

 

טיב טעם שמכרו לנו עופות מסריחים וטיבלו אותם כדי שלא נריח, עדיין קיימת.

אנשים יום אחרי קנו בטענה שעכשיו יותר נקי שם כי יש עליהם פיקוח, אתה מבין את האפסורד....

 

תחנות דלק שמהלו דלק ונתפסו אנשים רצו לקנות שם כי אולי בגלל זה הדלק שם נקי יותר עכשיו...

 

אם חברות כאלו שהיו עושות טעות (מכוונת) היו נופלות אולי לא היינו שואלים למה דופקים אותה כל הזמן, שורה תחתונה זה שאנחנו דופקים את עצמנו.

 

וזה בדיק מה שקורה עכשיו בסלולר.

 

אני עברתי בעניין עקרוני, אפילו לא עניין אותי לשמוע מה יש לאורנג' להציעה, גם עם המחיר היה זול בחצי מחיר.

זה תרגיל ידוע, המתחרים הגדולים מורידים מחירים, חלקם כמו אורנג' אפילו פותחים חברה "חדשה" בשם אחר (012מובייל).

גורמים לקטנים כמו גולן וכו' והיחנק ולאחר שכל הקטנים נחנקים נופלים וסוגרים.

ואז גם החברה "החדשה" של אורנג' גם כן נסגרת (באופן מפתיעה)

ושוב אני שבויים על ידי החברות הגדולות שכמובן מעלות מחירים וחוזרות ליזלול אותנו כי אין לנו אופציות אחרות.

 

שימו לב ש-012מובייל\אורנג' ממשיכים עם התרגילים, מחיר לחודש בעלות של 88 ש"ח ללא הגבלה.

זה עם חבילת גלישה של 1G, רוצה 3G (כמו בגולן)? תשלם עוד 10 ש"ח. מה קיבלנו 98 ש"ח.

1 ש"ח לחודש זול יותר מגולן.

 

פשוט חברה מגעילה,אני מרגיש מצווה להעביר לקוחות מאורנג' לגולן.

 

מי שחושב שהוא עושה בשכל בגלל שהוא נשאר בחברות הגדולות וקיבל מחיר נמוך, עושה טעות הכל יחזור אלייכם, לצערי גם אליינו.

 

לכל מי שמתעניין בנושא הקליטה, גם אני בתור חייל סדיר ומילואים כלקוח אורנג' היתי מחפש איזה ג'אבל ומטפס עד למעלה כדי ליתקשר להורים, הרבה פעמים היה צורך לעבור מספר גבעות כדי שתהיה קליטה.

 

 

קראתי את השירשור עכשיו והייתי חייב לעצור בהודעה שלך , לצטט אותה ולומר לך שאתה כל כך צודק. אני שמח שיש אנשים שחושבים כמוך , שעדיין נשאר להם שאריות שמכילות עקרונות במדינה שבה חברת בשר מחליפה למוצרים שפג תוקפם את התוקף בכדי שיוכלו להחזיר את המוצר למדפים, העיניין מתגלה והיא עדיין אחת החברות הגדולות והרווחיות בארץ(בתחום המזון).

 

אותי אישית , אורנג׳ כבר שברו מנטלית , ברמה כזאת שבכל חודש הם מחייבים אותי ב50-150 ש״ח יותר ממה שהובטח ופשוט אין לי כבר כח להתלונן.

 

נ.ב - ההודעה נכתבה באייפון , בגלל זה היא מסורבלת.(או לפחות כך אני רוצה להאמין).

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם
זה לא הפוך? כשאתה בארץ אתה יכול לדבר לחו"ל במחיר כזה?

 

לא. מדובר במחיר מאירופה ועוד מספר מדינות, וכולל שיחות יוצאות ונכנסות.

שיחות יוצאות מהארץ ל-53 מדינות כלולות בחבילת ה-99 ש"ח, או עולות 8 אג' לדקה בחבילת ה-10 ש"ח בתנאי שאתה משתמש במב"ל של גולן (016), שהוא ברירת המחדל.

בהוט המחיר כ-1 ש"ח לדקה בעוד שבחברות האפ"ס מדובר בסדרי גודל של 15-25 ש"ח לדקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני באמת לא מבין למה רק 20% (לפי התקשורת) ביצעו ניוד לחברות החדשות. לחברות הותיקות לא מגיע לראות שקל מציבור הלקוחות אחרי שנים של גניבה ועושק.

עצוב אבל הרבה אנשים חוששים משינוי ודופקים את עצמם. הם נשארים באותה חברת סלולר עושקת, בנק עם עמלות גבוהות, חברת גז יקרנית, ביטוח מנהלים עושק במקום פנסיה ועוד. מדוע ? זה כבר ענין לפסיכולוגיה.

 

בנוסף יש גם סיבות עניניות להישאר בחברת הסלולר הרמאית. אנשים מחכים לסיום ההסכם של 3 שנים (עסקית, ועדים), רוצים סים נוסף לרכב, קנו מכשיר במחיר מופרז מחברות האפ"ס ויש להם חיוב \ זיכוי ועוד.

 

בין החברים והמכרים שלי, יש שלא שמעו בכלל שיש עוד חברות סלולר או ששמעו משהו מעורפל בנושא. אני מסביר להם אחד אחד ורובם מבינים ובודקים ברצינות את אפשרות המעבר.

 

החברות הרמאיות מפיצות גם שקרים על גולן. כותרת לדוגמא: "בכירים בענף הסלולר: "פרפורי גסיסה של גולן טלקום". יש מי שנבהל מהשקרים האלה.

 

http://www.themarker.com/consumer/1.1873437

הכותרות האפוקליפטיות שמלוות את גולן טלקום מאז כניסתו לשוק הסלולר הן תוצר של עבודה אינטנסיבית של כל אלה שמפסידים מכניסה זו. בראש הרשימה נמצאות כמובן חברות הסלולר עצמן, ובעלי ההון הממונפים שלהן, אך לצדם נמצאים כל המתווכים שטבלו ידם בשמנת בימי אי התחרות: האנליסטים, המשקיעים, החתמים, הפרסומאים, אנשי יחסי הציבור, העיתונאים, אנשי תעשיית התוכן הסלולרי ועוד רבים אחרים.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...