Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ניידתי שלושה קווים אליהם מאורנג׳ והכל מעולה.

הניוד לקח עשרים דקות בדיוק אחרי הכנסת הסים.

הם חברת בת של אורנג׳ ככה שלא השתנה כלום מבחינת אזורי קליטה הכל מעולה! מהירות האינטרנט זהה ורק המחיר זול יותר.

 

ממליץ בחום!

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הערה קטנה - אינני מכיר את הרשת אבל אני עובד בתחום המחשבים ויש חלק מהלקוחות שלנו אלו שברשת 012 שלא מקבלים הודעות SMS, אנחנו עובדים עם חברת "טלכלל" על מנת לשלוח הודעות SMS ומשום מה 012 חוסמים את השירות הזה (בדרך כלל שישנה חסימה הספק עצמו מסיר את החסימה ואז אין כל בעיה אבל ללקוחות נאמר שאין בכלל אפשרות לפתוח את השירות הזה).

יכול להיות שסידרו את זה, אבל לפחות עד לפני מספר חודשים זה היה המצב אצלנו.

פורסם

עברתי לאחרונה, פתחתי שרשור בעניין וקיבלתי המלצות.

למיטב הבנתי הם רוכבים על רשת אורנ'ג.

בניגוד לאורנ'ג אין אפשרות לשני סימים על אותו מיספר, עבור טלפון לרכב, נניח.

פורסם

עברתי מאורנג' ל-012, הניוד לוקח 5 דקות. האיכות של הקו זהה לחלוטין כי זה על אותה רשת. ההבדל היחיד הוא ברמת השירות ללקוח. ( צ'אט עובד מצויין, להשיג אותם בטלפון - תשכח מזה )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני כרגע בהוט מובייל, והקליטה סבירה לא כמו פלאפון שהייתי קודם, אגב עברתי באמצע לגולן והקליטה הייתה לפי דעתי, יותר טובה.

פורסם

דובר עליהם רבות

 

בגדול הם בסדר גמור, אני איתם כבר חצי שנה, הייתי צריך לפנות אליהם רק פעמיים - כשהתחברתי הייתה בעיית ניוד מגולן, ופעם שניה כדי לשנות חבילה אחרי שגיליתי ששני ג'יגה אינטרנט לא מספיק לי.

 

חיסרון יחידי לעומת גולן - אם עוברים את המכסה של תעבורת רשת, הם באמת חותכים את המהירות למהירות של בערך דור 2.5.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מצטרף לממזר השמן - העברתי שני בנים שלי ל-012. פניתי אליהם פעם אחת - בגלל בעיית ניוד מגולן (שלא שחררו את הקו - למדו את השטיקים של הגדולות). בנוסף לפני כחודש נגמר ה"מבצע" של 44 ש"ח לחודש ודרך אתר האינטרנט תיקנתי ל"מבצע" הנוכחי (49 ש"ח בקו אחד ו-59 ש"ח באחר - ההפרש תמורת עוד 2 ג"ב).

סה"כ 012 זה אורנג' לכל דבר, למעט צבעי הלוגו ומרכז השירות, שכאמור - לא נזקקתי לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ב-012 למעלה מחצי שנה.

 

לא נתקלתי כלל בבעיות מאז הצטרפות בארץ ובחו"ל.

 

הקליטה מצויינת.

 

גם אצלי יש בעיה של קבלת מסרונים מגורמים מסחריים (לרוב זה טוב, אך אני לא מצליח לקבל מסרונים מהבנק שלי...)

פורסם
הערה קטנה - אינני מכיר את הרשת אבל אני עובד בתחום המחשבים ויש חלק מהלקוחות שלנו אלו שברשת 012 שלא מקבלים הודעות SMS, אנחנו עובדים עם חברת "טלכלל" על מנת לשלוח הודעות SMS ומשום מה 012 חוסמים את השירות הזה (בדרך כלל שישנה חסימה הספק עצמו מסיר את החסימה ואז אין כל בעיה אבל ללקוחות נאמר שאין בכלל אפשרות לפתוח את השירות הזה).

יכול להיות שסידרו את זה, אבל לפחות עד לפני מספר חודשים זה היה המצב אצלנו.

 

גם בגולן זה קורה, בקופת חולים אמרו לי שניסו ליצור איתי קשר אבל הם קיבלו מענה של בזק שאומר שהקו אינו זמין\לא מחובר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בדיוק השרשור שהייתי צריך.

 

אני משלם כיום 100 שקל בפלאפון (ללא הגבלה + 3 ג'יגה גלישה). הקליטה והגלישה בסדר גמור, רק המחיר קצת מבאס.

 

בזמנו הוצאתי מהם חבילה של 40 שקל לחצי שנה.

 

הם לא רוצים לרדת במחיר ואין לי כוח ללכת ראש בראש, המלצות לאן לעבור?

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני כרגע בגולן טלקום - מאכזב ממש. לפעמים אני הופך להיות לא זמין ללא סיבה ואי אפשר להתקשר אליי, לפעמים אני מקבל הודעות וואטספ בדיליי (אפילו דיליי של חצי שעה פלוס לפעמים) ובמקרים נדירים אני אפילו לא מצליח להוציא שיחות.

 

אני צריך המלצה לחברה בלי כל הבעיות האלה. למישהו יש המלצות?

 

תודה.

פורסם

תישאר בגולן אבל קבע את המכשיר על רשת סלקום.

פשוט בחר "בחירת מפעיל ידנית" ובחר את סלקום

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...