Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. אילו בעיות יכולות לצוץ שהן לא חיוב שגוי או כשלים טכניים שככל הנראה לא ייפתרו בעתיד הנראה לעין (כמו מה שחוויתי בגולן, לדוגמא)?

ב. אם יש בעיות ואשכרה נוצר מצב שאני צריך לעלות מולם, פשוט מתניידים לחברה אחרת מבלי לדבר איתם בכלל. זה גם מבטיח שהם לא יתקשרו להציק לך (בד"כ זה מתחיל ומסתיים ב SMS עם הצעה "מפתה") וגם יחסוך לך כאב ראש מיותר של קבלת מענה מנציגי קו ראשון ברמה של Tier 0.000005 (במקרה הטוב).

 

זה מה שמאז ומתמיד ציפיתי שיהיה עם ספקית סלולר, שהמטרה הטהורה שלה בחיים הוא לספק לי זמן אוויר וגישת רשת. לא מכשירים בחוזים דרקוניים ולא ביטוחים.

כשאני עובר מול סניפים של אפ"ס ורואה את התורים המשתרכים, אני תוהה מדוע אנשים ממשיכים עם המזוכיזם הזה? לא מספיקים הבנקים וסניפי הביטוח הלאומי?

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, אז גם אני החלטתי ש "מספיק להיות פראייר".

אז עזבתי את גולן טלקום :shock:

 

אחרי כמעט שנה איתם (מספטמבר 2012), החלטתי שמגיע לי לקבל שיחות ואניטרנט סלולרי.

הקש ששבר את גב הגמל היה מקרה בו לא הצלחתי להפעיל את ה"פנגו" כי לא הייתה לי קליטת אינטרנט.

בנוסף, חבר שהגיע לירושלים ורצה להפגש, לא הצליח לתפוס אותי.

 

אז קניתי ביום חמישי סים של 012 בחנות "יילו"

הפעלתי אותו רק היום.

כ10-15 דקות לאחר הפעלתו באתר שלהם, כבר קיבלתי SMS שמברך על סיום הניוד.

בינתיים הקליטה מלאה והאינטרנט הסלולרי עובד יפה. 5 mbps בממוצע. (למען ההגינות אציין שגם בגולן קיבלתי בתוך הבית נתוני גלישה טובים. כ3 עד 5 Mbps אבל בבית יש לי WIFI :? ).

 

אידיאולוגית חבל לי שאפסיק להיות חלק מהמהפכה!

אבל חבל לי יותר לשלם ולא לקבל תמורה בעד הכסף שלי.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

גם אני עברתי ל 012 לפני כשבוע, נתקלתי בבעיה שמדי פעם לוקח למכשיר ליצור Connection לאינטרנט, אני מבחין בזה בעיקר בוואטסאפ, הודעות שלי לא נשלחות והודעות אלי מגיעות באיחור של כדקה עד שהמכשיר מצליח להתחבר. כשאני מסתכל במכשיר את חיווי האינטרנט (אנדרואיד 4.2.2) אני רואה אותו קופץ מ 3G ל H ואז ל H+, ככה כמה פעמים עד שהוא מתחבר.

עוד מישהו נתקל בבעיה כזו? אני מנסה להבין אם הבעיה היא אצלי או אולי בכרטיס הסים.

תודה,

 

פורסם
הם מזמן הפסיקו להתרגש.

 

אחד הולך - אחר יבוא.

 

אתה בטוח?

 

הגישה הזו הביאה אותם לירידה של 34% ברווח השנתי ולאובדן של 47 אלף לקוחות.

 

אף דירקטוריון לא מתייחס למספרים כאלה בשיוויון נפש.

 

פלאפון הרוויחה 698 מיליון שקל ב-2012; איבדה 47 אלף לקוחות

 

חברת הסלולר רשמה ירידה של 34% ברווח השנתי ■ הרווח הרבעוני ירד בשיעור דומה ל-134 מיליון שקל ■ ההכנסות של פלאפון בשנת 2012 ירדו ב-20% ל-4.46 מיליארד שקל, וירדו ברבעון הרביעי ב-17.1% ל-1.03 מיליארד שקל

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם אני עברתי ל 012 לפני כשבוע, נתקלתי בבעיה שמדי פעם לוקח למכשיר ליצור Connection לאינטרנט, אני מבחין בזה בעיקר בוואטסאפ, הודעות שלי לא נשלחות והודעות אלי מגיעות באיחור של כדקה עד שהמכשיר מצליח להתחבר. כשאני מסתכל במכשיר את חיווי האינטרנט (אנדרואיד 4.2.2) אני רואה אותו קופץ מ 3G ל H ואז ל H+, ככה כמה פעמים עד שהוא מתחבר.

עוד מישהו נתקל בבעיה כזו? אני מנסה להבין אם הבעיה היא אצלי או אולי בכרטיס הסים.

תודה,

 

אילו APNים מוגדרים לך במכשיר?

פורסם
אתה בטוח?

 

הגישה הזו הביאה אותם לירידה של 34% ברווח השנתי ולאובדן של 47 אלף לקוחות.

 

אף דירקטוריון לא מתייחס למספרים כאלה בשיוויון נפש.

 

מסכים איתך.

בעבר כשכל הרשתות היו דורשות אותם מחירים - לא היה מפריע להם שלקוח אחד ילך, כי פראייר אחר יבוא.

היום, כשהם יקרים פי 2 מחברות אחרות, הרבה הולכים, אבל אין לאף אחד סיבה ממשית לחזור.

אני בהוט מובייל כבר כמה חודשים ומרוצה מזה.

מי ששם לב - אורנג' סגרו כבר כמה מרכזי שירות- לדעתי זה אומר הרבה.

פורסם

בספק שזה ה sim, אבל תמיד אפשר לנסות אחד אחר.

קונים אחד חדש, עולים מולם בצאט ומשייכים את החדש למספר והישן מושבת אוטומטית.

אבל לפני כן, אם אתה על רום או רדיו מקוסטמים, שווה לנסות להחזיר את המכשיר לסטוק מוחלט.

פורסם
ניסיתי עם אלה, בכולם זה קרה:

Uinternet

uwap

Modem.orange

 

עברת על זה?

http://blog.012.net/2012/06/apn-012mobile/

 

לשלם סתם על עוד סים זה ביזבוז כסף, עדיף לתפוס איזה חבר שכבר יש לו סים של 012 ושאצלו אין בעיות ואז להכניס את הסים שלו למכשיר ולבדוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
גם אני עברתי ל 012 לפני כשבוע, נתקלתי בבעיה שמדי פעם לוקח למכשיר ליצור Connection לאינטרנט, אני מבחין בזה בעיקר בוואטסאפ, הודעות שלי לא נשלחות והודעות אלי מגיעות באיחור של כדקה עד שהמכשיר מצליח להתחבר. כשאני מסתכל במכשיר את חיווי האינטרנט (אנדרואיד 4.2.2) אני רואה אותו קופץ מ 3G ל H ואז ל H+, ככה כמה פעמים עד שהוא מתחבר.

עוד מישהו נתקל בבעיה כזו? אני מנסה להבין אם הבעיה היא אצלי או אולי בכרטיס הסים.

תודה,

אני מאמין שמדובר בשירות +BATTERY הפועל על הרשת של אורנג'.

כעיקרון כאשר המכשיר במצב המתנה והרשת מזהה שתקשורת הנתונים במכשיר הסתיימה (לדוג', סיימת לגלוש בדפדפן או בפייסבוק),

הרשת נכנסת למצב "תרדמת" יחסי ולכן הודעות PUSH לא נדחפות במיידי, אלא בבדיקה כל כמה זמן שהרשת מבצעת לבדוק

שלא נכנסו הודעות חדשות.

 

מכיוון ש012 משתמשת ברשת של אורנג' (ונהנית משירות HD VOICE בהתאם) אני מאמין שגם השירות הזה

מסופק ב-012.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000876645#fromelement=hp_folders_594

 

נתונים על הצטרפות למפעילות שונות.

זוית אישית: לאחרונה הצטרפתי ל012 לאחר התלבטות בינה לגולן[שאני מאחל להם הצלחה]

איכשהו, למרות התנסות רעה עם הוט בטלויזיה ואינטרנט, בדקתי מעט לגבי הוט מובייל תחת התפיסה המקלה של" הוט מובייל זו חיה אחרת, נפרדת מהוט". נכנסתי לדף בבית שלהם וראיתי מבצע לסלולרי ואינטרנט ביתי. אינטרנט ביתי? ומחר גם טלויזיה של הוט?

לא בבית שלי.

"לא הוט, לא עוד"

פורסם

ניידיתי 5 קווים אל גולן

אחרי חצי שנה של מרורים ניתוקים גלישה איטית אי זמינות ואיבודי קליטה ועשרות הגדרות מיוחדות למכשירים נשברתי וניידיתי ל012.

קניתי סים בייאלו והפעלתי באתר.

4 קווים נויידו בהצלחה והחמישי מחכה שיהיה להם סים כפול-יש מכשיר נוסף ברכב.

לא הייתי צריך לעשות כל הגדרות- להכניס סים ולגלוש.

 

לפני גולן בחודש 06/12 ניידתי לHOT MOBILE ששם האינטרנט היה מאוד מאוד איטי ואיכות שמע גרועה ואני מדבר על אזור ת"א.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

חברה שלי כרגע באורנג' וחושבת לעבור ל 012 (החברת בת שלהם) אבל חוששת מניתוקים וכל מני כאלה.

 

האם למישהו יכול להעיד על טיב השירות שלהם? יש ניתוקים, יש בעיות כלשהם?


×
×
  • תוכן חדש...