Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"מעצב הולנדי תכנן פסי סימון שנטענים באור השמש במהלך היום ומשחררים אותו בלילה, כך שנהגים יכולים לנסוע בחושך מבלי להזדקק למנורות"

 

http://www.haaretz.co.il/news/science/1.1916516

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

על הנייר, כמו דברים רבים וטובים, זה נראה ממש טוב, בפועל מה שהולך לקרות זה שקבלני מע"צ (באיזה שם הם נקראים היום?) ימהלו את החומר הזה במים ע"מ לחסוך בעלויות (כמו שהם נוהגים לעשות כבר שנים עם צבע רגיל) ואנחנו נישאר עם צבע שזורח בתיאוריה וללא תאורת כבישים כלל (כי מי צריך תאורה שיש צבע גאוני שכזה).

 

לא סומך עליהם בגרוש.

פורסם

יש דבר דומה בירושלים: יש מעברי חציה שלפניהם, בתוך האספלט מותקנים פנסי לד מהבהבים, שנטענים ביום.

למה לא בכל העיר? כי אם אפשר לעשות רק חצי עבודה, אז למה לא? :roll: הרי כמה כבר עולות 4-6 נורות לד לבנות ותא סולרי בשבילן?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לדעתי זה רעיון גאוני וזול יחסית.

מה עם כל הכבישים בארץ ללא תאורה בכלל? כל הכבישים בצפון ולכיוון דרום? ללא השקעה בתשתיות אפשר לשפר את בטיחות הכבישים הללו בעשרות מונים.

פורסם

נראה מעניין מאוד.

 

מעניין מה קורה כשיש יום חשוך (גשם למשל) והאם התאורה תספיק

דבר שני, איך מטפלים בבוץ או לכלוך אחר על הכביש

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
יש דבר דומה בירושלים: יש מעברי חציה שלפניהם, בתוך האספלט מותקנים פנסי לד מהבהבים, שנטענים ביום.

למה לא בכל העיר? כי אם אפשר לעשות רק חצי עבודה, אז למה לא? :roll: הרי כמה כבר עולות 4-6 נורות לד לבנות ותא סולרי בשבילן?

 

גם אצלי בעיר יש את הלדים האלה וזה זבל של דבר, אחרי כמה חודשים המכשירים האלו מתבלים ועושים טובה אם הם עובדים בכלל.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בביקורי באירלנד לפני מספר שנים יצא לי לנהוג בדרכים צדדיות בשעות הלילה המאוחרות והיה חושך מוחלט,ולמרות זאת כנראה שלמישהוא שם אכפת מהכבישים(ראשיים וצדדיים כאחד)ועל כן פוזרו לאורך צידי הכביש ובמרכזו מחזירי אור(עיני חתול) אדומים ואיכותיים ביותר אשר גרמו לתחושה של "מסלול המראה".הכול נראה מצוין ולמרחק אדיר! פשוט תענוג. עד שההמצאה המדהימה הזו תגיע ארצה אני מוכן להסתפק בעיני החתול הללו.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
גם אצלי בעיר יש את הלדים האלה וזה זבל של דבר, אחרי כמה חודשים המכשירים האלו מתבלים ועושים טובה אם הם עובדים בכלל.

 

שמע, הדברים האלו הותקנו לפני שנתיים+ וטפו טפו טפו לא הוחלפו עדיין

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הכביש המקיף של האי טנריף כמעט כולו חשוך לחלוטין , אך עם מחזירי אור משני צדדי הכביש ולכן בנסיעה בלילה (ב4 בבוקר) -

הראות הייתה מצויינת. אם יאומץ כאן, בהחלט רעיון מעולה.

פורסם

10 שעות של תאורה מהזרחנים הללו לא תספיק לכל אורך הלילה, אם מחשבים לפי שעון חורף אז בכלל.

הרעיון פשוט, מקסים, גאוני, זול וחסכוני אך השאלה המתבקשת היא איך יטמיעו אותו פה בארץ.

אני גם מאמין שהוא לא יהווה פתרון מוחלט משום שבתנאי קיצון לא בטוח מה טיב הראייה תהיה בעזרת הזרחנים.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
בביקורי באירלנד לפני מספר שנים יצא לי לנהוג בדרכים צדדיות בשעות הלילה המאוחרות והיה חושך מוחלט,ולמרות זאת כנראה שלמישהוא שם אכפת מהכבישים(ראשיים וצדדיים כאחד)ועל כן פוזרו לאורך צידי הכביש ובמרכזו מחזירי אור(עיני חתול) אדומים ואיכותיים ביותר אשר גרמו לתחושה של "מסלול המראה".הכול נראה מצוין ולמרחק אדיר! פשוט תענוג. עד שההמצאה המדהימה הזו תגיע ארצה אני מוכן להסתפק בעיני החתול הללו.

 

תומר

אם כבר תחושת מסלול המראה, אז בכביש שמוביל מפרדס חנה לצומת פל ים, הסימון נעשה בצבע מחזיר אור, והראות מצויינת גם בחושך מוחלט ללא תאורה כלל. השאלה כמה זמן ייקח לזה לדהות/להישחק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...