Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Focal KRX2(new in box) +Apline 9855R + phase Evolution rs4


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה או החלפה Focal KRX2 חדשים מעולם לא התקונו בקופסא המקורית יש מספר סידורי נקנה בארץ...

מעוניין להחליף ב סט שלושה חלקים של Focal krx3

2400 ש"ח

 

Alpine 9855R עם תחנות ישראליות שלט מתאם והכל

900 שח

Phase rvolution rs4

100x4

מגבר 4 ערוצים אגדי ומעולה פשוט מגבר נפלא וחזק לא מתחמם ואף פעם לא עשה לי בעיות , מdבר גרמני

מבית Phase linear

1500 ש"ח

להצעות פניות בפרטי

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הפוקל ירד ל 1900

עריכה אחרונה על ידי Themanwithnoname
עדכון מחיר

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...