Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אחרי 62000 אלף קילומטר ו 3חודשים אחרי שפגה אחריות היצרן הלך לי הקלאץ בפיג'ו.

 

 

גררתי את הרכב למוסך ומורשה והם רוצים ממני 4170 שקל! על תיקון הקלאץ זה נורמלי?

 

אודה לעזרה במציאת מוסך יותר זול

 

 

בברכה,

יניב

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

תמיר יהושוע שירותי רכב בחולון.

כאן תוכל לקרוא חוות דעת של חברי הפורום על המוסך.

אל תשכח להגיד שהגעת מהפורום!

פורסם
שלום רב,

 

אחרי 62000 אלף קילומטר ו 3חודשים אחרי שפגה אחריות היצרן הלך לי הקלאץ בפיג'ו.

 

 

גררתי את הרכב למוסך ומורשה והם רוצים ממני 4170 שקל! על תיקון הקלאץ זה נורמלי?

 

אודה לעזרה במציאת מוסך יותר זול

 

 

בברכה,

יניב

 

אני בהלם מהעושק... הם בטח אמרו לעצמם "נמכור את הרכב ב"זול", ונעמיס רווחים אח"כ בטיפולים ותיקונים"

לפי שרשורים שונים פה וברשת, הבנתי גם שגובים סכומים עצומים על הטיפולים השוטפים לרכבי הC1 ו107.

 

בד"כ אחרי שנתיים שלושה של רכב חדש בשוק מתחילות לצוץ כל חוות הדעת החשובות וכנראה שנתחיל לראות הרבה כאלו שצצות יחד עם הבלאי הטבעי.

 

אגב, אל תשמח כל כך לאור הודעתו של "עזרה" מעלי, בד"כ כל מוסך שהוא פרסם פה בתגובות התברר כיקר יותר מהמורשה

פורסם

מוסכים מומלצים במרכז:

 

מוסך גבע (מוסך הבית של פורום PSI) או מוסך אם הדרך בתל אביב.

 

בחדרה יש את מוסך השלושה.

 

גם "מוסכים מאוחדים" בת"א מעולה, אבל טיפה יקר.

 

בירושלים יש את רן-דן. ביקרתי אצלו כמה פעמים, טונות של סבלנות, איש דיאגנוסטיקה מעולה במחירים סבירים.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני בהלם שהאוטו שלך עשה 62000 וכבר הלך הקלאץ׳. אני במקומך לא הייתי מוותר והייתי מוציא את התיקון הזה בחינם!!!!!! אל תוותר להם! זה רכב יחסית חדש ודבר כזה לא אמור לקרות! תדבר עם מישהו אחראי שם ותגיד להם שתפרסם את זה בפייסבוק ובעיתונות. זה ממש גזל מה שהם עושים!

גם אותי עשקו במרכזי! עד שגיליתי את כל המוסכים פה באתר שהם מצויינים ונותני שירות 10. לא עמו במוסך המרכזי שעושים לך טובה שמתקנים לך בכלל!

 

בהצלחה

פורסם

רק לידיעה, גם בתקופת האחריות אין אחריות על המצמד, כי הוא מוגדר חלק מתכלה, כמו בלמים וצמיגים.

(יכולה להיות אחריות מאוד מוגבלת על המצמד, ל 10.000 - 15.000 ק"מ, כשברור שמדובר בפגם ייצור, אבל לא מעבר לכך).

 

אין מה לדבר על החלפת מצמד על חשבון היבואן אחרי 60.000 ק"מ, גם אם אחריות על הרכב הייתה עדיין בתוקף.

 

 

פורסם
שלום רב,

 

אחרי 62000 אלף קילומטר ו 3חודשים אחרי שפגה אחריות היצרן הלך לי הקלאץ בפיג'ו.

 

 

גררתי את הרכב למוסך ומורשה והם רוצים ממני 4170 שקל! על תיקון הקלאץ זה נורמלי?

 

אודה לעזרה במציאת מוסך יותר זול

 

 

בברכה,

יניב

גיר רובוטי או ידני?

פורסם

הגיר הוא רובוטי

 

אני עדיין מחפש מוסך זול הבעיה שכולם מפנים אותי למוסך החברה.

 

מפחדים להתעסק עם הרכב מפני שלרובם אין ניסיון עדיין.

 

 

תודה ואני אעדכן ברגע שאמצא משהו במחיר סביר.

 

 

נ.ב.

 

תמיר יהושוע לא מטפל בגיר רובוטי של 107 (דיברתי איתו אתמול)

פורסם

תברר במכונים לתיקון גירים, אולי יש מצב שמהם תבוא הישועה (הרי מתישהו גם מכונים אילו "יצטרכו" לטפל ברובוטיים ולא רק לגשת תמיד למורשים).

בררת אצל ספי ויניב ?

alfa 156 2.5.

פורסם

אין לי מושג איך בנוי הגיר הרובוטי ואני מתקשה להאמין שהפירוק והעבודה מורכבים מאוד, אך יותר מזה אני לא בטוח שהצעת המחיר שקיבלת היא להחלפת קלאצ' בלבד, זה נשמע סכום מופרך ודמיוני בכל קנה מידה. בכל מקרה לא הייתי מכניס את הרכב למוסך שלא התנסה עם פעילות זו בעבר ואני בטוח שתמצא מוסך מורשה שכבר התנסה והצעת המחיר תהיה נמוכה משמעותית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יכול להיות שהמחיר כולל החלפת גלגל תנופה שמגיע יחד עם הקלאץ כמו בחלק ממכוניות.

אחרי החלפת קלאץ צריך לבצע כיול לקלאץ החדש ויש עוד דברים מעבר לכך ולכן המחיר בהתאם.

 

 

מהיכן אתה?


×
×
  • תוכן חדש...