Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בשרשור הזה, אבל הוא ישן ולא מצאתי סיבה להקפיץ אותו.

 

אז כמו שאומרת הכותרת? מה היה הרכב הזה? לא רק מבחינת אמינות אלא גם מבחינת הנאה מהרכב או אבזור.

 

לי עד היום היו:

 

סיטרואן ZX 1.8 ידנית

טויוטה סטראלט ידנית

סיטרואן קסרה אוט'

פיזו 307 אוט'

 

הכי נהנתי מה-ZX

 

אבל בתואר הרכב המחורבן ביותר זה היה ללא ספק הטויוטה סטארלט. רכב שהיה די זריז וחמוד לנהיגה, אבל אבזור לא היה קיים, והאמינות... אוי האמינות! הרכב היה אצלי שנה שמתוכם חצי שנה הוא בילה במוסך מושבת, ובחצי שנה הקודמת בילה אחת לשבועיים בלהכנס למוסך, ומדי פעם גם להתקע על הכביש.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דייב, ברכותי על הרעיון המוצלח גם אם רק העלית מן האוב, יהיה מענין:

הרכב הגרוע ביותר היה לי ערב אחד ובוקר שלמחרת בהשכרה בצרפת- פיג'ו 308 חדשה עם דלתות הדורשות כוח לסגירה, מצמד נקודתי, בלם נקודתי, מוט הילוכים דביק ולמחרת שלולית שחורה מתחת לרכב. היחס בחברת ההשכרה היה עקבי עם איכות הרכב.

 

הרכב העלה לי רעיון לשרשור של פגמים נפוצים ברכב חדש, אם מישהו יפתח, אשמח. נדע מה נפוץ אצל מי.

 

הרכב השני היה פיג'ו 309 שלי. בנוי רע אך פחות מתקדם מה308. לקח לו כמה שנים להתפרק, לא יום אחד. הוא גם בלע דברים.

פורסם

פיאט אונו שהמנוע נשרף לה באמצע בגין בירושלים וגם קיבלתי דוח על העמדת רכב כאשר הלכתי לאתר טלפון לגרר...

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אני תמיד מחפש איזה ערך מוסף באוטו שלי, לא מסוגל לנהוג בקורולה או ב"רכבים משעממים".

 

אבי החליט ב 2002 למכור את הפולו קלאסיק שלו, שנת 2000, ידנית, 1600, 100 כ"ס, 9000 ק"מ (לא טעות).

 

על הנייר נשמע אוטו לא רע בכלל, בחיים לא חשבתי שהרכב כ"כ ישעמם אותי, העפתי אותו תוך חודשיים.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סקודה פורמן פלוס

 

כל פעם שהאוטו הצליח לעבור את ה 120 קמ"ש ידעתי שמשהו התקלקל..

החיבור של הבולמים הקדמיים לרכב נשבר כל הזמן :shock:

ידית הילוכים שהתפרקה לי באמצע נסיעה ( נשבר הפין בחיבור לגיר )

 

לא מומלץ

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

פיאט אונו שנת 1987 שקניתי לאשתי ב-1995

 

קניתי אותו ב-17000 ש"ח

 

ותוך שלושה חודשים החלפתי:

 

גיר

מצמד

בולמי זעזועים קדמיים

שיפוץ ספידומטר

 

אחרי חצי שנה הגיע זמנו של הטסט והמוסכניק הודיע שידרשו כ-4000 ש"ח לצורך הכנה לטסט.

 

למחרת מכרתי אותו לחבר סוחר רכב ב-10000 ש"ח :oops:

 

בחישוב פשוט הפסדתי על רכב שקניתי ב-17000 ש"ח 12000 ש"ח בחצי שנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין לי פזם \ רזומה נהיגה כמו חלקכם, אז זה מתוך מדגם מאוד מצומצם של כ-5 רכבים.

 

הרכב הכי גרוע שנהגתי עליו הוא סזוקי יורוסוויפט שנת 99\98 (לא בטוח) אוטומט, של אמא אלא מה.

עגלה מטורפת, ועוד הייתי נהג יחסית זהיר אז. אוטומט 3 הילוכים באורך הגלות ומנוע 1.3 ל' עם 60 ומשהו כ"ס.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לפני עשר שנים כשעוד הייתי איש הייטק אומלל, גנבו לי את הלנטיס מהחניה.

משום מה חברת הליסינג החליטה שבתור רכב חלופי הם יכולים לתת לי קיה פרייד (הם חטפו על זה כמובן, אבל באותו רגע לא היה מה לעשות).

הנסיעה מהבורסה הביתה לירושלים ולמחרת חזרה לעבודה (בגשם שוטף) היו השעות המפחידות בחיי.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

הרכב הכי גרוע (אבל גם הכי משעשע) בו נהגתי (לא היה שלי, אלא של מקום העבודה) היה טנדר סוברית מתחילת שנות ה-80.

:turn-l:
פורסם

פיאט פונטו ELX 2003, אם הקודם עשה שבוע שבוע עם המוסך, אני עשיתי יומיות.

כי פשוט אין חלק שלא החלפתי לה. עלות טיפולים 12 K לשנה.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.


×
×
  • תוכן חדש...