Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מיצובישי לנסר ג'טפייטר (1,600 סמ"ק)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קצת מיותר הויכוח הזה, אף אחת מהשתיים אינה בדיוק מתיימרת להיות מכונית שעיקר ייעודה הבסת מתחרים במאוצים. וגם אם הפיאט הקטנה מביסה את הלנסר הזו, מה שבהחלט יכול להיות, בדיוק כמו ההיפך הגמור אגב, אין בזה חשיבות יוצאת דופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אולי; אלא שהפיאט לא מתהדרת בשם כמו supersonic strategic bomber!!!!111111:roll:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי; אלא שהפיאט לא מתהדרת בשם כמו supersonic strategic bomber!!!!111111:roll:

 

הפיאט מתהדרת בשם EVO

 

פחחחחח......

 

 

בדגם החדש של דגם הסדאן החליפו את החזית ועכשיו היא זהה לזו שהיתה בדגם ספורטבאק

חבל שעכשיו אין דגם ביניים לספורטבאק.

לי יש ספורטבאק 2010 (הדגם הפחות מאובזר) בזמנו היה פער מחיר נמוך מאוד מהסדאן 1.5 שבתמורה מקבלים אבזור הרבה יותר רחב בנוסף למנוע 1800 וגיר רציף .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את האוטו הזה מהליסינג בסופ"ש האחרון ותשמעו, האוטו הזה מתחת לכל ביקורת. אתה נכנס פנימה הכל מרגיש לך ריק, שמעו לך רדיו דיסק מול הפנים ובזה זה נגמר. הAUX גם לא נוח מי יודע מה, ומאיפה הם מצפים שנהג הליסינג יביא RCA TO AUX ?

חייב לציין שהגה ממש מגניב, כנראה הוא חשמלי כי אפשר לסובב אותו עם הזרת. מאחור יותר מרווח מהמאזדה 3 לצורך ההשוואה.

מי עשה את החומרים של הרכב מגיע שיסקל באבנים. הרכב הגיע לידיי עם 50K שנת 2011 ובדקתי מידי פעם לראות שהפלסטיקות שעל הדלת לא יתפרקו לי. זה מרגיש כאילו זה הולך להיתלש, בושה מרכב כזה.

 

מבחינת נהיגה הרכב היה לא מנהלתי אך הרגיש בסדר גמור. קצת נזרק בפניות ו"זורק תחת" גם במהירויות לא גבוהות בסיבובים. חשוב לציין שהרכב מאיץ יפה, יש לו עליית מהירות הדרגתית בקצב נכון ושלא נדבר על המאזדה 6 שאכלה קצת אבק בכביש רמלה-לוד :wink: . המנוע יחסית בשרני עם צליל טוב לאחר נסיעה קצרה.

 

גם אני נפלתי לתופעת הנהיגה "אתגרית" ברכב ליסינג והוצאתי מהלנסר 1 ל9.

 

אם אני אסכם בקצרה: נחמד, אבל לא מספיק.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בדיחה הרכב הזה. כל הפוזה שלו והוא יכול לקבל רכבת מהפיאט 500 1.2 שלי. מיצובישי לא למדה מהלנסר קלסיק ועדיין מוציאה עגלות שמפגרות אחרי המתחרות.. מי שרוצה יפנית עדיף לו לקנות קורולה או מאזדה 3 ולא את הבדיחה הזאת.

אתה שופט מכונית משפחתית על סמך ביצועים?

או קיי, אז אין לך ראייה מרחבית על כל כלי הרכב.

אם כך, אני מזמין אותך לעשות השוואה עם עוד רכב שיש לי, אוטובוס ליילנד רויאל טייגר מרק 2 וורלדמסטר (גם שם ארוך...). הצעצוע שלך יותר זריז ממנו אפילו על הששים ומשהו כ"ס שלו. אבל לך תכניס 48 אנשים לתוכו...

בקיצור, מה הקשר בין מחט לתחת?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את האוטו הזה מהליסינג בסופ"ש האחרון ותשמעו, האוטו הזה מתחת לכל ביקורת. אתה נכנס פנימה הכל מרגיש לך ריק, שמעו לך רדיו דיסק מול הפנים ובזה זה נגמר. הAUX גם לא נוח מי יודע מה, ומאיפה הם מצפים שנהג הליסינג יביא RCA TO AUX ?

חייב לציין שהגה ממש מגניב, כנראה הוא חשמלי כי אפשר לסובב אותו עם הזרת. מאחור יותר מרווח מהמאזדה 3 לצורך ההשוואה.

מי עשה את החומרים של הרכב מגיע שיסקל באבנים. הרכב הגיע לידיי עם 50K שנת 2011 ובדקתי מידי פעם לראות שהפלסטיקות שעל הדלת לא יתפרקו לי. זה מרגיש כאילו זה הולך להיתלש, בושה מרכב כזה.

 

מבחינת נהיגה הרכב היה לא מנהלתי אך הרגיש בסדר גמור. קצת נזרק בפניות ו"זורק תחת" גם במהירויות לא גבוהות בסיבובים. חשוב לציין שהרכב מאיץ יפה, יש לו עליית מהירות הדרגתית בקצב נכון ושלא נדבר על המאזדה 6 שאכלה קצת אבק בכביש רמלה-לוד :wink: . המנוע יחסית בשרני עם צליל טוב לאחר נסיעה קצרה.

 

גם אני נפלתי לתופעת הנהיגה "אתגרית" ברכב ליסינג והוצאתי מהלנסר 1 ל9.

 

אם אני אסכם בקצרה: נחמד, אבל לא מספיק.

 

וואו, ממש מפליא. אז איך תסביר שהלנסר שלי משנת 2009 ועם 70K ק"מ לא מקרקש ולא מתפרק?

סידרו אותך החבר'ה מהליסינג ולהם מגיע משהו על התחזוקה של הרכב.

ואם תקרא שוב את כל מה שכתבת "מיתחת לכל ביקורת", הטענה אולי הכי רצינית שלך ובעצם היחידה נוגעת למערכת השמע..וואו..זה רכב ליסינג..כן?

כל היתר ציינת לחיוב או ל"כמעט" כי זה מרגיש לך משהו...

אז עזוב אותי מסיפורי הפלסטיק החלול...אחרי 70K אצלי הוא עדיין חלול..זה בסדר...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בספורטבאק במערכת שמע המקורית יש מחליף דיסקים המכיל 5 דיסקים , ו4 רמקולים , ושליטה מההגה . אני שומע בעיקר רדיו בדרך לעבודה אבל הבן מרוצה מרמת השמע מה גם שמערכת השמע מנגנת גם MP3 וכל דיסק מכיל מאות שירים.

לפי התמונות נראה שזו אותה מערכת שמע.

 

נ.ב.

הטיפולים הם כל 20,000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, ממש מפליא. אז איך תסביר שהלנסר שלי משנת 2009 ועם 70K ק"מ לא מקרקש ולא מתפרק?

סידרו אותך החבר'ה מהליסינג ולהם מגיע משהו על התחזוקה של הרכב.

ואם תקרא שוב את כל מה שכתבת "מיתחת לכל ביקורת", הטענה אולי הכי רצינית שלך ובעצם היחידה נוגעת למערכת השמע..וואו..זה רכב ליסינג..כן?

כל היתר ציינת לחיוב או ל"כמעט" כי זה מרגיש לך משהו...

אז עזוב אותי מסיפורי הפלסטיק החלול...אחרי 70K אצלי הוא עדיין חלול..זה בסדר...

 

אני מודע לכך שקיבלתי רכב מוזנח אבל כאשר אני התיישבתי ב"שאט גן" ונתתי לדוד שלי לעשות סיבוב הרגשתי שהפלסטיקה על הדלת הולכת להתפרק לי. אבל בחייאת, גם 50K של פורענות לא אמורים להגיע למצב הזה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודע לכך שקיבלתי רכב מוזנח אבל כאשר אני התיישבתי ב"שאט גן" ונתתי לדוד שלי לעשות סיבוב הרגשתי שהפלסטיקה על הדלת הולכת להתפרק לי. אבל בחייאת, גם 50K של פורענות לא אמורים להגיע למצב הזה.

 

הולכת להתפרק זה לא מתפרקת.

ועם הרגשה לא הולכים למכולת, ממש כמו ההרגשה של "פלסטיק חלול".

הודעת הפתיחה שלך ניסתה לשדר זילזול אחרי שקיבלת רכב מוזנח שהתעללו בו ובכל זאת, למרות ה"מתחת לכל ביקורת" כל הדברים שכתבת על הרכב היו בתחום הסביר עד טוב...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולכת להתפרק זה לא מתפרקת.

ועם הרגשה לא הולכים למכולת, ממש כמו ההרגשה של "פלסטיק חלול".

הודעת הפתיחה שלך ניסתה לשדר זילזול אחרי שקיבלת רכב מוזנח שהתעללו בו ובכל זאת, למרות ה"מתחת לכל ביקורת" כל הדברים שכתבת על הרכב היו בתחום הסביר עד טוב...

 

אני אישית לא רואה את עצמי משלם קרוב ל120K עבור הרכב הזה. מנוע שמרגיש בריא, צריכת דלק ממוצעת ומרחב פנים מרווח זה לא מה שאני ישים עליו את מיטב כספי כי אפשר להוציא הרבה יותר מאשר הנת' הממוצעים הללו.

אם בן אדם מחליט לרכוש את הרכב ולנהוג עליו 50K בשנה פראי ככל שיהיה אני לא רואה אף סיבה למה כל המרחב הפנימי צריך להתפרק לו בידיים. זה לא רק תחושה של חלול, זה שאתה בא לטרוק את הדלת והידית לא זזה ביחד עם הדלת ואתה מושך את כל הפלסטיקה קודם, זה לא תחושה זאת עובדה. ואם אני יודע על רכב שזה עומד לקרות לו, למה לא לתת HEAD'S UP ? ראיתי פה כמה חברי פורום שציינו שהגג של הג'יוק מתחת לכל ביקורת ואלא אם כן בא לך לרשום את השם שלך בגג אל תלך עליו ככה אני ממליץ פה.

 

כמובן, אני לא יודע במפורט מה עבר ברכב הליסינג לפני אבל מנק' המבט שלי הרכב הזה פסול ופשוט רציתי לשתף אותכם מדוע. אין סיבה לקטול דעה של בן אדם על רכב.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא רואה את עצמי משלם קרוב ל120K עבור הרכב הזה. מנוע שמרגיש בריא, צריכת דלק ממוצעת ומרחב פנים מרווח זה לא מה שאני ישים עליו את מיטב כספי כי אפשר להוציא הרבה יותר מאשר הנת' הממוצעים הללו.

אם בן אדם מחליט לרכוש את הרכב ולנהוג עליו 50K בשנה פראי ככל שיהיה אני לא רואה אף סיבה למה כל המרחב הפנימי צריך להתפרק לו בידיים. זה לא רק תחושה של חלול, זה שאתה בא לטרוק את הדלת והידית לא זזה ביחד עם הדלת ואתה מושך את כל הפלסטיקה קודם, זה לא תחושה זאת עובדה. ואם אני יודע על רכב שזה עומד לקרות לו, למה לא לתת HEAD'S UP ? ראיתי פה כמה חברי פורום שציינו שהגג של הג'יוק מתחת לכל ביקורת ואלא אם כן בא לך לרשום את השם שלך בגג אל תלך עליו ככה אני ממליץ פה.

 

כמובן, אני לא יודע במפורט מה עבר ברכב הליסינג לפני אבל מנק' המבט שלי הרכב הזה פסול ופשוט רציתי לשתף אותכם מדוע. אין סיבה לקטול דעה של בן אדם על רכב.

 

שמע, עברו תחת ידי עשרות מיצובישי משומשות וביניהן הרבה לנסרים. אתה יכול להגיד שתא הנוסעים לא מפנק כי אין לו חומרים רכים וכו' (שופר בדגם 2012) אבל כאמור ניסיון של הרבה רכבים לימד אותי שתא הנוסעים עמיד למדי ונשאר ללא קירקושים והתפרקויות גם אחרי הרבה ק"מ ונהגים לא ממש סלחניים. ככל הנראה נפלת על נבלת השכרה שבלי קשר ליצרן פשוט עוברת חיים קשים ולא סבירים ותחזוקת שבר כיאה לחלק מחברות ההשכרה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...