Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, הודעה ראשונה שלי בפורום אז אני קצת מתרגש, תהיו עדינים ;-)

לאחרונה החלטתי לרכוש רכב חדש. אני גר ליד מקום העבודה שלי אבל בשלוש השנים הקרובות אני הולך לסוע שלוש-ארבע פעמים בשבוע נסיעה של 50 דקות בערך לכל כיוון. אני גם לא מתכוון כנראה להחליף מכונית כל שנתיים שלוש, כך שהשאלה שלי היא כזאת-

אני חושק בסיאט איביזה, וההתלבטות שלי היא האם לקנות את גרסת הרפרנס חדשה שבמבצע שלהם, או ללכת על רכב בן כמה שנים אבל גרסת הספורט?

מעבר לרמת האבזור (שהיא מעט בסיסית מדי לטעמי ברפרנס, אני אשאל אותם מחר אם ניתן לשדרג), המנוע בספורט חזק יותר ב20 כ"ס ואמור להיות חסכוני יותר בכ-3 ק"מ לליטר בממוצע.

אני חושב גם שהדגם הישן נאה יותר, אבל אני לא חושב שהחדש ירגיש כהתפשרות ;-)

אני יודע שישנן גם עלויות נוספות שהן שונות בין רכב חדש או משומש, אגרות, אולי ביטוחים, כל מיני כאלה.

כל עצה תתקבל בתודה :)

פורסם

שלום ומזל טוב :wink:

ראשית, המבצע מתייחס רק לדגם הרפרנס ושידרוג למנוע אחר משמעו "לא במבצע". אני חושב שהאיביזה לאור כל המבצעים שנערכו איבדה מקסמה והרכב הפך המוני ביותר. מה עוד שתוך כמה חודשים תגיע האיביזה החדשה שעברה מתיחת פנים.

אם כבר חשקה נפשך בחדש הייתי מעדיף את הפאביה המאובזרת יותר כמעט באותו המחיר.

השאלה האמיתית היא מה הצרכים והחשקים שלך... אני אישית היתי מעדיף את האיביזה ספורט בצורה הישנה, שנתיים פחות במודל אבל נהנה מכל נסיעה שלי. תוסיף לכך שהירידת ערך הגדולה כבר מאחוריך אבל מנגד ההוצאות יכולות להתבטא בתיקונים וקילקולים (כמובן לחפש אקזמפלר שמור ומטופל ככל שניתן).

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

חמשת הסנט שלי:

אל תקנה איביזה חדשה מהדגם שבמבצע. הרכב מאכזב, נקודה. לגרסאות הספורטיביות יש ערך מוסף מלבד העיצוב החיצוני, לגרסת המבצע אין שום ערך מוסף ורמת אבזור שמזכירה לי את האקסנט השכרה שהייתה לי בצבא. אם כבר מבצעים, אז באותו המחיר יש לך את הפאביה ובקצת יותר יש לך את הפולו, שני רכבים דומים מבחינה מכאנית אבל הרבה יותר איכותיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני הייתי מציע לך לחפש רכב שהוא עדיין בתקופת האחריות כחצי שנה עד שנה לפני תום האחריות, דגם מאובזר יותר וחזק יותר.



 

גם אם הוא יהיה פחות חסכוני, את רוב הכסף שאתה תוציא על רכישת רכב חדש יותר ופחות מהנה לנהיגה אתה עדיין לא תוציא על ההפרש על הדלק כי נפילת הערך של הרכבים בשלושת השנים הראשונות שלהם היא גדולה מאוד - וסיאט לדעתי לא מצטיינת בשמירת ערך, בלשון המעטה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני הייתי מציע לך לחפש רכב שהוא עדיין בתקופת האחריות כחצי שנה עד שנה לפני תום האחריות, דגם מאובזר יותר וחזק יותר.



 

גם אם הוא יהיה פחות חסכוני, את רוב הכסף שאתה תוציא על רכישת רכב חדש יותר ופחות מהנה לנהיגה אתה עדיין לא תוציא על ההפרש על הדלק כי נפילת הערך של הרכבים בשלושת השנים הראשונות שלהם היא גדולה מאוד - וסיאט לדעתי לא מצטיינת בשמירת ערך, בלשון המעטה.

 

 

 

מסכים איתך שהאיביזה לא מצטיינת בשמירת ערך אבל במצב היום לא נראה לי שיש רכב שכן שומר.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

זה גם נכון - בגלל זה היום אני גם שואל את עצמי עם נתון האמינות המופלגת זוכה לחשיבות מופרזת.



 

גם ככה אתה קונה את הרכבים במחירי בדיחה (יחסית לארץ כמובן) - כמה כבר תכאב לך תקלה אם אתה בוחר למשל רכב שהוא נוח יותר או מפנק יותר.

 

ואם קנית רכב קצת יותר ישן - אז חסכת הרבה כסף על העסקה בשביל דלק.

 

יש המון שיקולים לביצוע עסקה, השאלה היא מה סדר העדיפויות שלך, האם ההחלטה שלך היא החלטה כלכלית נטו או שיש דברים שאתה מוכן לשלם עליהם?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל תודה למגיבים. משתמע ממה שאתם אומרים, שעדיף לקחת את המשומשת בגרסת ספורט. לגבי מי ששאל על ירידת ערך זה פחות משנה לי, אני עשוי להחזיק אותה גם 10 שנים. ולגבי פאביה, היא יקרה יותר ומאובזרת אפילו פחות, וגם נמצאת אחרי האיביזה ברוב סקרי האמינות שראיתי. וגם, מה לעשות, פחות מעמידה לי (סליחה על הביטוי) :)

בכל אופן, עדיין לא דיברתי אתם אבל נצא מנקודת הנחה שדברים יותר קטנים (חלונות חשמל מאחורה, וכו) אפשר לשדרג. משהו ששמתי לב שבלבל חלק מכם זה שהמנוע החזק יותר הוא למעשה גם יותר חסכוני.

השאלה היא אם ללכת על המנוע החזק יותר שווה את הבלבול מוח שבלקנות משומש? מה גם, שהאיביזות היחידות שראיתי משומשות שמצאו חן בעיניי היו מ2007, לא בדיוק שנתיים שלוש. זה סוג כזה של רכב שאנשים לא רוצים למכור :)

פורסם

אני מבין מה שאתה כותב אז אני אנסה להסביר את עצמי במושגים כמו שלך -

לקנות איביזה חדשה זה כמו להתחיל עם הפצצה של השכבה. בהתחלה אתה על הגל, כל החברה׳ מפרגנים והכל דבש. אחר כך אתה מתחיל לגלות שמשעמם לדבר איתה ושהיא לא זורמת בין הסדינים. לעומתה, יש לך את סימה. סימה אולי לא פצצת על, אבל היא מותק של בחורה שכיף לך לשבת איתה על קפה וגם יודעת לעשות לך כיף (אם אתה מבין למה אני מתכוון).

עיצוב חיצוני זה משהו שמהר מאוד נמאס ממנו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז לקחתי את הפצצה של השכבה לנסיעת מבחן. יכול להיות שאני הבעייתי פה, אבל בערך שעה אחר כך מצאתי את עצמי מזמין אחת בצהוב :)

פורסם

מאסטרו, אחלה תגובה הבאת מקודם :lol::lol::lol:

 

תתחדש, יש שרשור שלם על הרכב בפורום (תוספות ומה לא, תכנס, כדאי לך).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לקנות איביזה חדשה זה כמו להתחיל עם הפצצה של השכבה. בהתחלה אתה על הגל, כל החברה׳ מפרגנים והכל דבש. אחר כך אתה מתחיל לגלות שמשעמם לדבר איתה ושהיא לא זורמת בין הסדינים. לעומתה, יש לך את סימה. סימה אולי לא פצצת על, אבל היא מותק של בחורה שכיף לך לשבת איתה על קפה וגם יודעת לעשות לך כיף (אם אתה מבין למה אני מתכוון).

 

אדיר!! :lol::lol::lol:

 

תקופת המבחנים עושה לך טוב.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם איביזה חדשה היא הפצצה של השכבה מצבנו רע

:-D

 

חשבתי אולי לפחות איזה אאודי R8 :-P:-P:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

R8 זה כבר קלאסה אחרת.

זה כמו להשוות את הפצצה של השכבה לאנג'לינה ג'ולי. או בר רפאלי. או משהו בסגנון הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...