Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אני יכול לבדוק אילו נורות צריך לרכב?

 

נגיד פנסי ערפל,אור גבוה ונמוך,לוחית רישוי,פנים הרכב.

 

היה לי את האתר הזה פעם:

http://www.philips.co.uk/c/car-lamps/14238/cat/

(תלחצו מצד שמאל לסימן שאלה מסומן בכחול המילה GO לחצו עלייה ותראו אילו מנורות אתם צריכים העניין הוא שאני לא יודע לאיזה מספר של הסיאט האיביזה החדשה נכנסת

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת היא שלא מעניין אותי הוזלה קטנה במחיר (אני אפילו מוכן לשלם יותר), אני פשוט לא אוהב את הדוגמאות של החישוקים..

וברור שאת הדברים האחרים בדקתי :)

 

לגבי מערכת מולטימדיה - לדעתי זה לא משתלם, ולא כ"כ פרקטי, במיוחד היום כשלכל אחד יש smartphone עם תוכנות ניווט.

לגבי משענת יד - עשיתי את נסיעת המבחן על ה SC (עם אותו גיר ומנוע) ושם היתה משענת יד. לא כ"כ אהבתי את המשענת ונראה לי שהיא לא כ"כ מתאימה ומפריעה לנהיגה עם גיר ידני.

אגב דווקא מערכת רוורס נראה לי שאני אעשה אצלהם למרות העלות היקרה בגלל שזה התעסקות עם חשמל..

פורסם
האמת היא שלא מעניין אותי הוזלה קטנה במחיר (אני אפילו מוכן לשלם יותר), אני פשוט לא אוהב את הדוגמאות של החישוקים..

וברור שאת הדברים האחרים בדקתי :)

 

לגבי מערכת מולטימדיה - לדעתי זה לא משתלם, ולא כ"כ פרקטי, במיוחד היום כשלכל אחד יש smartphone עם תוכנות ניווט.

לגבי משענת יד - עשיתי את נסיעת המבחן על ה SC (עם אותו גיר ומנוע) ושם היתה משענת יד. לא כ"כ אהבתי את המשענת ונראה לי שהיא לא כ"כ מתאימה ומפריעה לנהיגה עם גיר ידני.

אגב דווקא מערכת רוורס נראה לי שאני אעשה אצלהם למרות העלות היקרה בגלל שזה התעסקות עם חשמל..

 

 

חשבתי כמוך עד שהתחלתי להתעסק איתה... שווה אבל לא 6600 ש"ח.

פורסם

הזמנתי גם את הסיאט אבל יש לי כמה שאלות.

 

רציתי לדעת ברשותכם אילו מנורות צריך לרכב הזה?

 

פעם היה את האתר הזה:

 
philips.co.uk/c/car-lamps/14238/cat/

לחצו במד שמאל על GO ובחרו את דגם הרכב שלכם אני לא יודע איזה קטגוריה שם זאת הסיאט החדשה.

 

אני זקוק למנורות אור גבוה,אור נמוך,פנסי ערפל,נורות תא המטען,נורת לוחית רישוי, נורות אורות חנייה.

 

 

תודה לעוזרים

פורסם

הנורות המתאימות לסיאט שנמכרת ב70K הם H4 (אור נמוך + אור גבוה)

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם

אני צריך את עזרתכם בלבחור חישוקים

 

ולמי שהזמין\קנה כבר ... באיזה מחיר הציעו לכם את החישוקים ?

 

nlanda.technion.ac.il/rims1.JPG

nlanda.technion.ac.il/rims2.PNG

nlanda.technion.ac.il/rims3.PNG

Credit to ilan171 for taking the last photo..

 

מה דעתכם ?

פורסם

למי שהוסיף רמקולים אחוריים - עד כמה אתם ממליצים על להתקין אותם?

למי שלא הוסיף רמקולים אחוריים - האם אתם מרגישים בחסרונם?

 

תודה

פורסם
אני צריך את עזרתכם בלבחור חישוקים

 

ולמי שהזמין\קנה כבר ... באיזה מחיר הציעו לכם את החישוקים ?

 

nlanda.technion.ac.il/rims1.JPG

nlanda.technion.ac.il/rims2.PNG

nlanda.technion.ac.il/rims3.PNG

Credit to ilan171 for taking the last photo..

 

מה דעתכם ?

 

1900 ש"ח, אבל מה שבתמונה האחרונה הסוכנות לא מציעה.

בתמונה הראשונה זה נראה כמו פלסטיק, לדעתי יהיה כבר יותר יפה לקנות במקום אחר...

פורסם
1900 ש"ח, אבל מה שבתמונה האחרונה הסוכנות לא מציעה.

בתמונה הראשונה זה נראה כמו פלסטיק, לדעתי יהיה כבר יותר יפה לקנות במקום אחר...

 

מה שבתמונה האחרונה זה

pitstop.co.il/images/catalogue.pdf

עמוד 59 מספר 385 לא ?

אם כן אז הם כן מציעים את זה ...

השאלה אם יותר טוב להוסיף עוד קצת ולקבל משהו יותר טוב מהדימוי הסיני הזה..

פורסם
אני צריך את עזרתכם בלבחור חישוקים

 

ולמי שהזמין\קנה כבר ... באיזה מחיר הציעו לכם את החישוקים ?

 

nlanda.technion.ac.il/rims1.JPG

nlanda.technion.ac.il/rims2.PNG

nlanda.technion.ac.il/rims3.PNG

Credit to ilan171 for taking the last photo..

 

מה דעתכם ?

 

יש עוד אופציה:

nlanda.technion.ac.il/rims4.PNG

אבל זה עולה טיפה יותר ... 2000 שח

פורסם
יש עוד אופציה:

nlanda.technion.ac.il/rims4.PNG

אבל זה עולה טיפה יותר ... 2000 שח

לפי דעתי השני ששמת, אבל הוא מקורי של סיאט?

 

בנוסף מה כולל המיגון שרוכשים רכב אזעקה + קודנית ב660ש''ח?

פורסם
לפי דעתי השני ששמת, אבל הוא מקורי של סיאט?

 

בנוסף מה כולל המיגון שרוכשים רכב אזעקה + קודנית ב660ש''ח?

 

כן זה המקורי של סיאט.

והמיגון לא כולל אזעקה ... חברות הביטוח לא מבקשות ,, אז זה מיותר

פורסם
כן זה המקורי של סיאט.

והמיגון לא כולל אזעקה ... חברות הביטוח לא מבקשות ,, אז זה מיותר

אתה בטוח שהוא מקורי של סיאט ולא של חברת מ.י.ח כי זה מה שאני הבנתי.

 

תברר שוב לגביי כל הג'אנטים כולל הגאנט האחרון נדמה לי שלא מייצרים ג'אנט מקורי עבור הרכב הזה.

נשמח לעדכון

פורסם
אתה בטוח שהוא מקורי של סיאט ולא של חברת מ.י.ח כי זה מה שאני הבנתי.

 

תברר שוב לגביי כל הג'אנטים כולל הגאנט האחרון נדמה לי שלא מייצרים ג'אנט מקורי עבור הרכב הזה.

נשמח לעדכון

 

טוב, בסוף אין להם את הג'נט הזה ...

מה שקבלתי בסוף:

איביזה 1.4 71000 שח

עלוקה וקודן 700 שח

מערכת מולטימדיה של blaupunkt עם GPS with israel maps ,AUX,USB,SD CARD, DVD , etc ומצלמת ריורס 4500 שח במקום 13000

6 רמקולים 429 שח

חישוקים חדשים (קיבלו את זה בתחילת השבוע ראיתי את זה מותקן פשוט פצצה) 1900 שח במקום 3500

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...