Jump to content

majdsrour

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי majdsrour

  1. גם אצלי .. ראשון וריורס לא חלק לפעמים .. ראשון לפעמים גם לא נכנס ... שאלתי בחברה .. אמרו שזה יעבור ..
  2. כבר רשמתי (ועוד הרבה רשמו) את כל מה שבקשתה .. חפש אחורה ..
  3. סוכנות נצרת
  4. החישוקים והמערכת מהיבואן, וקבלתי את המערכת ב 4500 כולל הכל גם GPS וגם, מצלמת ריורס
  5. טוב הנה עוד תמונות לחישוקים ולמערכת המולטימדיה profile.imageshack.us/user/majdsrour
  6. סוף סוף קבלתי את הרכב אעלה תמונות לחישוקים ולמערכת המולטימדיה מחר ... imageshack.us/photo/my-images/215/20120221184337.jpg/
  7. כן של מ.י.ח .. זה חלק ממה שהציעו לי בחברה ...1900 שח
  8. תמונה לחישוקים החדשים שהם מציעים: nlanda.technion.ac.il/rims5.jpg nlanda.technion.ac.il/rims6.jpg מה דעתכם ?
  9. t. זה מאתר היבואן, למרות שכתוב רק לרכבי שטח וזה .. אבל נראה לי כל המוצרים של Blaupunkt כי גם אני לא הצלחתי למצוא את זה בארץ.. www .ledico. com/?CategoryID=245
  10. אני הזמנתי עם מערכת מולטימדיה של Blaupunkt. אני אמור לקבל את הרכב עד יום חמישי ... קראתי הרבה ביקורות על המערכת .. כולן חיוביות הדגם הוא New York 800. המחיר של המערכת באנגליה הוא 800 euro שזה כמעט 4000 שח. אני קבלתי את המערכת, עם המפות של ישראל, אנטנת GPS ומצלמת ריורס ב- 4500 שח ... לדעתי מחיר סבבה
  11. 1. אני בדקתי אצל שני סוכנים, הראשון לא בקש כלום והשני בקש עלוקה ... אף אחד לא דבר על איתורן... 2. אין לי מוסג ,, שדרגתי למערכת מולטימדיה.. 3. 1900 מחיר סביר,, במיוחד עם אחריות לשנתיים ,,, ואם אני לא טועה זה 5x100 4. גם כן דרשו 99 שח אבל בסוף קבלתי במתנה.. 5. הרמקולים זה לא מהסוכנות אלה מהיבואן! כלומר הם מקבלים את הרכב שכבר הותקנו בו עוד שני רמקולים ולכן זה בכלל לא קשור אליהם. הם צריכים רק להעביר את הכסף (429שח) ליבואן...
  12. זה נראה בדיוק אותו דבר (שאלתי את הסוכן) רק שהיא יותר טובה... ותומכת ב- AUX ו- USB
  13. גם אני לא מבין .. למה מעכשיו ??
  14. גם אני לא הייתי מקבל את האוטו ומתעקש על אוטו חדש!!! תערב את YNET ... הרבה מקרים כאלה ... ואיזה סוכנות זו ???
  15. תודה על היוזמה ! ...שאלה קטנה .. אני רק בדצמבר אהיה 24 ... אז כמה יעלה לי הביטוח ? ( מקיף + חובה) ויש לי עלוקה וקודן .. אין לי עבר בכלל .. ו ... באיזה חברת ביטוח זה ? תודה
  16. הזמנתי ב 17 לדצמבר ... ביום רביעי שלמתי את מלוא הסכום
  17. תודה אחי אני אקבל את הרכב עוד כשבועיים ,,, אעלה תמונות שאקבל את זה הזמני בסוכנות נצרת
  18. טוב, בסוף אין להם את הג'נט הזה ... מה שקבלתי בסוף: איביזה 1.4 71000 שח עלוקה וקודן 700 שח מערכת מולטימדיה של blaupunkt עם GPS with israel maps ,AUX,USB,SD CARD, DVD , etc ומצלמת ריורס 4500 שח במקום 13000 6 רמקולים 429 שח חישוקים חדשים (קיבלו את זה בתחילת השבוע ראיתי את זה מותקן פשוט פצצה) 1900 שח במקום 3500
  19. כן זה המקורי של סיאט. והמיגון לא כולל אזעקה ... חברות הביטוח לא מבקשות ,, אז זה מיותר
  20. יש עוד אופציה: nlanda.technion.ac.il/rims4.PNG אבל זה עולה טיפה יותר ... 2000 שח
  21. מה שבתמונה האחרונה זה pitstop.co.il/images/catalogue.pdf עמוד 59 מספר 385 לא ? אם כן אז הם כן מציעים את זה ... השאלה אם יותר טוב להוסיף עוד קצת ולקבל משהו יותר טוב מהדימוי הסיני הזה..
  22. אני צריך את עזרתכם בלבחור חישוקים ולמי שהזמין\קנה כבר ... באיזה מחיר הציעו לכם את החישוקים ? nlanda.technion.ac.il/rims1.JPG nlanda.technion.ac.il/rims2.PNG nlanda.technion.ac.il/rims3.PNG Credit to ilan171 for taking the last photo.. מה דעתכם ?
×
×
  • תוכן חדש...