Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רוצה עוד לערב תקשורת ולפרסם את הסיפור יותר מדיי! אני בינתיים תקוע בלי רכב זה לא נעים אולי מישהו שם ייתעורר ויפתור לי את הבעיה! אם לא תהיה ברירה ברור שאני לא הולך לוותר ובכל מקרה לא לוקח את האוטו שכבר פעמיים בזמנים קריטיים ביותר איכזב אותי!

קניתי את הרכב מהסוכנות בחיפה וכמו תמיד הסיפור הרגיל שבהתחלה נחמדים והכל וההמשך ידוע!!

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וכולם מדברים רק על דברים טובים שקשורים לאוטו ורציתי לדעת האם למישהו מהרוכשים קרתה איזושהי תקלה באוטו( לי קרתה וכבר העליתי אותה פה ומחר אני מתכוון לפרט לכם לגבי המשך התקלה ומה נסגר בסוף)

זה לא תקלה אך לדעתי המנוע קצת מרעיש, גם כאשר הוא רק ב2700 סל"ד או 3000 סל"ד, תדליק ת'רדיו ותשכח ממנו, לפעמים הצליל ממש נעים לאוזן,,, אה וגם שומעים את הרוחות מאוד חזק גם כשסוגרים את החלונות ופתחי האוורור... מה עוד :roll: זהו, השאר מצויין

אני בינתיים תקוע בלי רכב זה לא נעים אולי מישהו שם ייתעורר ויפתור לי את הבעיה! אם לא תהיה ברירה ברור שאני לא הולך לוותר ובכל מקרה לא לוקח את האוטו שכבר פעמיים בזמנים קריטיים ביותר איכזב אותי!

אני שמעתי על סיפור דומה כאן בפורום, תחפש מה עשו במקרה הזה..

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

שלחתי מכתב לחברת צ׳מפיון וסיאט וזה לא הכי עזר! אם יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות לפני הגשת כתב תביעה אשמח לשמוע ..

פורסם
אתם עושים הרצה לרכב? הסוכן מסירה אמר לי שלא צריך, בכל זאת אני לא עובר את ה-3000 סל"ד עד ה-1500 ק"מ הראשונים..

 

בפירוש כן צריך לעשות. תעבור על ספר הרכב.

פורסם
מה הסיכוי לארגן ספר רכב לסיאט הזאת אפילו באנגלית גם טוב לי רצוי בעברית אני לא מוצא בשום מקום יש למישהו?

 

ספר רכב בעברית יש כאן-

 

http://www.championmotors.co.il/media/pdf/IBIZA%20PAGES%20No.2%20LOW.pdf

 

ספר רכב באנגלית אתה יכול לבקש ממחלקת השירות של סיאט וישלחו לביתך.

פורסם

חברים, מה עדיף? רדיודיסק מקורי של SEAT או הקנווד שנותנים במבצע הנוכחי?

 

האם יש יתרון לקחת את הקנווד כיוון שהוא כולל מתאם 2din ?

 

האם מישהו קיבל כבר את הרדיודיסק KENWOOD ויכול לתת פרטים עליו / דגם וכו'?

פורסם
זה אותו הספר שאני קיבלתי.

 

אז אתם רוצים להגיד לי שהמנורות בסיאט החדשה אותן מנורות כמו שיש בספר שסופק לי כאן?

פורסם
אז אתם רוצים להגיד לי שהמנורות בסיאט החדשה אותן מנורות כמו שיש בספר שסופק לי כאן?

 

ממש לא.

 

בדגם 5 דלתות רפרנס שבמבצע הפנסים פשוטים יותר, בעלי פנס מרכזי אחד שכולל גם את האור הגבוה והאור נסיעה. ולא כמו שנראה בספר רכב.

פורסם
ממש לא.

 

בדגם 5 דלתות רפרנס שבמבצע הפנסים פשוטים יותר, בעלי פנס מרכזי אחד שכולל גם את האור הגבוה והאור נסיעה. ולא כמו שנראה בספר רכב.

 

אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על כמה שאלות.

*כמה אינץ ההגה?

*אילו נורות צריך ל: אור גבה,אור נמוך(מעבר),פנסי ערפל,נורת לוחית רישוי.

 

אלו השאלות העיקריות בבקשה

פורסם
חברים, מה עדיף? רדיודיסק מקורי של SEAT או הקנווד שנותנים במבצע הנוכחי?

 

האם יש יתרון לקחת את הקנווד כיוון שהוא כולל מתאם 2din ?

 

האם מישהו קיבל כבר את הרדיודיסק KENWOOD ויכול לתת פרטים עליו / דגם וכו'?

 

המערכת לא להיט ..... איטית, נתקעת, לא קוראת דיסק און קי של 4 גיגה ומעלה , המסך טאצ לא עובד באזור השוליים (משפיע על GPS), הדיבורית בלוטוס גרועה .. אי אפשר לחייג בנהיגה (רק שהמאחז יד מורם)..

שמתקשרים אלי אני עונה והמערכת נתקעת

 

הלכתי לתקן אותה .. עירבבו אותי במוסך

בקיצור אני לא מרוצה מהמערכת הזאת

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=412074

פורסם
אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על כמה שאלות.

*כמה אינץ ההגה?

*אילו נורות צריך ל: אור גבה,אור נמוך(מעבר),פנסי ערפל,נורת לוחית רישוי.

 

אלו השאלות העיקריות בבקשה

 

 

H4 אור גבוה+מעבר

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...