Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני מתעניין במבצע.

מהצעת המחיר שקיבלתי נראה שהקנווד כלול - זה מופיע בחשבונית אבל מתקזז לאחר מכן בהנחה.

 

דבר שני אני רוצה להוסיף חישוקים, קיבלתי מסיאט את ההצעות המצורפות (שתי התמונות שהן צילום של קטלוג).

מישהו יודע אם החישוקים מקוריים ואיפה אפשר למצוא תמונות יותר טובות שלהם?

 

אני לקחתי את הג'אנט עם ה 10 צלעות, אם אני אזכור אני אצלם אותו יותר מאוחר על האוטו שלי(בצבע שחור) עם סמלים שקניתי מאיבי, לדעתי יצא ממש יפה.

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לקחתי את הג'אנט עם ה 10 צלעות, אם אני אזכור אני אצלם אותו יותר מאוחר על האוטו שלי(בצבע שחור) עם סמלים שקניתי מאיבי, לדעתי יצא ממש יפה.

 

מצפה לתמונות! אני מתלבט אם לרכוש דרכם או ממקום אחר...

ואתה רוצה לומר לי שהג'אנטים לא באים עם סמלים של סיאט?

פורסם
אתה בטוח שזה h4 כי בחברה אמרו לי שזה h7??

 

 

מניסיון אני בטוח לגמרי (לגבי הדגם של ה70K)

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם
מניסיון אני בטוח לגמרי (לגבי הדגם של ה70K)

 

אני מאוד מקווה שזאת טעות כי הזמנתי כבר את הנורות של H7 כמו שהסוכן אמר לי.

אם ככה אני לא יודע מה לעשות איתם

פורסם

גם אני הזמנתי בטעות H7 ועכשיו אני מוכר אותם כי המידה היא H4

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם
גם אני הזמנתי בטעות H7 ועכשיו אני מוכר אותם כי המידה היא H4

איזה באסה אני אזמין H4

ותגיד האורות חנייה הם:

w5w ?

איזה נורות חנייה צריך?

פורסם

מעמוד 207 בספר נהג:

פנסים ראשיים עם רפלקטור יחיד

אלומת אור גבוה/נמוך -- 12V/60/55W (H4)

מחווני כיוון -- 12V/PY 21W

פנס צד -- 12/W5W

 

משהו יכול להגיד לי למה צריך כבר עכשיו לקנות מנורות לרכב חדש???

פורסם
מעמוד 207 בספר נהג:

פנסים ראשיים עם רפלקטור יחיד

אלומת אור גבוה/נמוך -- 12V/60/55W (H4)

מחווני כיוון -- 12V/PY 21W

פנס צד -- 12/W5W

 

משהו יכול להגיד לי למה צריך כבר עכשיו לקנות מנורות לרכב חדש???

 

גם אני לא מבין .. למה מעכשיו ??

פורסם
מעמוד 207 בספר נהג:

פנסים ראשיים עם רפלקטור יחיד

אלומת אור גבוה/נמוך -- 12V/60/55W (H4)

מחווני כיוון -- 12V/PY 21W

פנס צד -- 12/W5W

 

משהו יכול להגיד לי למה צריך כבר עכשיו לקנות מנורות לרכב חדש???

תודה רבה עזרת לי מאוד אך אני חייב לדעת גם בבקשה אילו נורות צריך לפנסי הערפל ואורות החנייה.

 

אני מחליף את זה לנורות הכחולות של דימונס ויז'ן

פורסם

טוב כמו שהבטחתי, הנה תמונות(זה קישורים ולא העלאה דרך הפורום כי עם זה לא הסתדרתי)

 

בכל מקרה את הג'נטים קניתי לא דרך סיאט,אבל זה לא משנה, יש אותם גם בקטלוג, הסמל שמקבלים באמצע זה מדבקה שחורה עם כיתוב לבן, או משהו בסיגנון, החלטתי להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות באייבי מה שאתם רואים פה.

 

http://www.siz.co.il/my/zy21q2n2mzug.jpg

 

http://www.siz.co.il/my/vymwf2ywnujj.jpg

 

http://www.siz.co.il/my/nl5fymjvykjd.jpg

פורסם
טוב כמו שהבטחתי, הנה תמונות(זה קישורים ולא העלאה דרך הפורום כי עם זה לא הסתדרתי)

 

בכל מקרה את הג'נטים קניתי לא דרך סיאט,אבל זה לא משנה, יש אותם גם בקטלוג, הסמל שמקבלים באמצע זה מדבקה שחורה עם כיתוב לבן, או משהו בסיגנון, החלטתי להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות באייבי מה שאתם רואים פה.

 

 

 

יפה מאוד תתחדש!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...