Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגבי ענין הביטוח, אשמח לדעת באילו חברות ביטוח לא דורשים מערכת איתור (ראיתי שמישהו כתב פה על הראל) ולא על סוכן ספציפי.

כן אשמח לקבל הפנייה לפורום שבו דובר על ענייני הביטוח כי לא מצאתי אותו.

לגבי ג'אנטים מגנזיום, האם מישהו יודע להפנות אותי ליבואן שממנו רוכשים בצ'מפיון את הג'אנטים עבור האיביזות? האם יש המלצות לחנויות/יבואנים נוספים של ג'אנטים?

תודה.

 

ביטוח ישיר דורשים מיגון עלוקה ניתוק RF בעלות של 530 ש"ח.

 

מחיר הביטוח דומה למחיר שמציע הסוכן מקבוצת הרכישה, עם תנאים קצת פחות טובים אמנם.

וזאת בהנחה שאתה מצליח להוציא הצעת מחיר ממנו.... לי היה ניסיון לא חיובי עם הסוכן המדובר, הרגשתי שאני רודף אחריו ולא מקבל תשובות לטעמי, ולכן כבר החלטתי לבטח בביטוח ישיר.

 

אין לי כוונה "ללכלך", לי לא הייתה חוויה חיובית איתו, יכול להיות שלא שידרנו על אותו גל.

 

שאלות שלי יש: לגבי מערכת מולטימדיה, מישהו התקין מחוץ לסיאט?

 

- כמה עולה קיט התקנה 2דין בתוספת למערכת מולטימדיה?

- לגבי ג'אנטים היבואן זה מ.י.ח, העלו פה קישור לקטלוג שלהם דףדף כמה דפים אחורה...

פורסם
הנה התמונות

[ATTACH]276241[/ATTACH]

 

[ATTACH]276242[/ATTACH]

 

אני אמור גם לקבל את הרדיודיסק המדובר... זה נראה זוועה, אתה בטוח שאין תקלה עם השורת לדים התחתונה בתצוגה של הרדיודיסק?

 

אני לא מתכוון לקבל את הרכב בצורה כזו. חד משמעית.

פורסם
אני אמור גם לקבל את הרדיודיסק המדובר... זה נראה זוועה, אתה בטוח שאין תקלה עם השורת לדים התחתונה בתצוגה של הרדיודיסק?

בטוח. אם מרימים את הראש, רואים את השורה התחתונה.

במקביל אני בודק לגבי מערכת מולטימדיה אז אם יש למשהו המלצה אני אשמח לשמוע. אני כמובן מעוניין במערכת ממותג ידוע...

פורסם
בטוח. אם מרימים את הראש, רואים את השורה התחתונה.

במקביל אני בודק לגבי מערכת מולטימדיה אז אם יש למשהו המלצה אני אשמח לשמוע. אני כמובן מעוניין במערכת ממותג ידוע...

אני הזמנתי עם מערכת מולטימדיה של Blaupunkt. אני אמור לקבל את הרכב עד יום חמישי ... קראתי הרבה ביקורות על המערכת .. כולן חיוביות הדגם הוא New York 800. המחיר של המערכת באנגליה הוא 800 euro שזה כמעט 4000 שח.

אני קבלתי את המערכת, עם המפות של ישראל, אנטנת GPS ומצלמת ריורס ב- 4500 שח ... לדעתי מחיר סבבה :)

פורסם
אני הזמנתי עם מערכת מולטימדיה של Blaupunkt. אני אמור לקבל את הרכב עד יום חמישי ... קראתי הרבה ביקורות על המערכת .. כולן חיוביות הדגם הוא New York 800. המחיר של המערכת באנגליה הוא 800 euro שזה כמעט 4000 שח.

אני קבלתי את המערכת, עם המפות של ישראל, אנטנת GPS ומצלמת ריורס ב- 4500 שח ... לדעתי מחיר סבבה :)

נראה טוב ומחיר סביר. אבל לא הצלחתי למצא אתר אינטרנט בארץ שיש את זה.

פורסם
נראה טוב ומחיר סביר. אבל לא הצלחתי למצא אתר אינטרנט בארץ שיש את זה.

 

t.

2. יבוא, שיווק ושירות של מוצרי מולטימדיה מקצועיים לאוטובוסים, משאיות ורכב כבד אחר המופעלים במתח של 24 וולט. מוצרים אלה, אשר שווקו בעבר תחת המותג Blaupunkt, משווקים החל מ-2010 תחת המותג Bosch (שינוי בשם המותג בלבד, אין שינוי במוצרים!).

זה מאתר היבואן, למרות שכתוב רק לרכבי שטח וזה .. אבל נראה לי כל המוצרים של Blaupunkt כי גם אני לא הצלחתי למצוא את זה בארץ..

 

www .ledico. com/?CategoryID=245

פורסם

וואו הקנווד נראית מזעזע!!!!!

אבל אם צריך לבחור בין לצרוב דיסקים לבין דיסק און קי ולחבר את הטלפון ב AUX בשביל יוטיוב וכו'... אני נשאר איתה...

פורסם
ביטוח ישיר דורשים מיגון עלוקה ניתוק RF בעלות של 530 ש"ח.

 

מחיר הביטוח דומה למחיר שמציע הסוכן מקבוצת הרכישה, עם תנאים קצת פחות טובים אמנם.

וזאת בהנחה שאתה מצליח להוציא הצעת מחיר ממנו.... לי היה ניסיון לא חיובי עם הסוכן המדובר, הרגשתי שאני רודף אחריו ולא מקבל תשובות לטעמי, ולכן כבר החלטתי לבטח בביטוח ישיר.

 

אין לי כוונה "ללכלך", לי לא הייתה חוויה חיובית איתו, יכול להיות שלא שידרנו על אותו גל.

 

שאלות שלי יש: לגבי מערכת מולטימדיה, מישהו התקין מחוץ לסיאט?

 

- כמה עולה קיט התקנה 2דין בתוספת למערכת מולטימדיה?

- לגבי ג'אנטים היבואן זה מ.י.ח, העלו פה קישור לקטלוג שלהם דףדף כמה דפים אחורה...

 

גם אני התקשרתי לבחור הזה, והרגשתי שאני צריך לרדוף אחריו, אז מהר מאוד ירדתי ממנו, וגם אני ביטחתי בביטוח ישיר, נתנו לי מחיר טוב על מקיף+חובה(5900, נהג צעיר ואין לי ותק של 3 שנים בביטוח, רק שנה) וגם השירות שלהם ממש מצויין.

שאלה:

כמה בערך יכול לעלות התקנה של 2 רמקולים + מגבר?

פורסם

אמרו לי שהרכב אמור להגיע אליי ב1.3, יש עוד מישהו שאמור לקבל את האוטו בתאריך הזה?

 

האם הרכבים כבר בארץ? מעניין עם איזה סדרת צמיגים הם יגיעו....

פורסם
אמרו לי שהרכב אמור להגיע אליי ב1.3, יש עוד מישהו שאמור לקבל את האוטו בתאריך הזה?

 

האם הרכבים כבר בארץ? מעניין עם איזה סדרת צמיגים הם יגיעו....

 

pirelli.com/tyre/ww/en/car/sheet/cinturato_p6.html

 

 

Pirelli Cinturato P6

במידה 185/60R15 84H

פורסם
pirelli.com/tyre/ww/en/car/sheet/cinturato_p6.html

 

 

Pirelli Cinturato P6

במידה 185/60R15 84H

 

אתה חושב שזה מה שאקבל? איך אתה יודע?

איך הצמיג הזה?

 

תודה רבה!

אחרי בדיקה באינטרנט נראה שהצמיג הזה לא משהו =\...

פורסם
תמונה לחישוקים החדשים שהם מציעים:

nlanda.technion.ac.il/rims5.jpg

nlanda.technion.ac.il/rims6.jpg

 

מה דעתכם ?

 

יפים מאוד מה המחיר ומאיפה קיבלת את המידע הזה? הגאנטים האלה גם של מ.י.ח?

פורסם
יפים מאוד מה המחיר ומאיפה קיבלת את המידע הזה? הגאנטים האלה גם של מ.י.ח?

 

כן של מ.י.ח .. זה חלק ממה שהציעו לי בחברה ...1900 שח

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...