Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר לי משהו:

בכתבה בת.ז ליד הכותרת "אחריות" רשום- "שנתיים אחריות +שנה שלישית רצון טוב" מה זה אומר????

לי בסוכנות לא אמרו שום דבר על השנה השלישית...

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יכול להסביר לי משהו:

בכתבה בת.ז ליד הכותרת "אחריות" רשום- "שנתיים אחריות +שנה שלישית רצון טוב" מה זה אומר????

לי בסוכנות לא אמרו שום דבר על השנה השלישית...

 

 

תגידו הרכבים שהיו אמורים להגיע ב1.3.12 היו אמורים להגיע היום מישהו יודע אם האונייה הגיע היום?

פורסם
תגידו הרכבים שהיו אמורים להגיע ב1.3.12 היו אמורים להגיע היום מישהו יודע אם האונייה הגיע היום?

 

יש שביתה בנמל ככה שזה לא ממש משנה :?

=============

 

תיקון: עכשיו עדכנו אותי שהרכב הגיע והוא במכס :)

פורסם
יש שביתה בנמל ככה שזה לא ממש משנה :?

=============

 

תיקון: עכשיו עדכנו אותי שהרכב הגיע והוא במכס :)

 

מי עדכן אותך איך אני יכול לברר עכשיו?

פורסם

קיבלתי טלפון מהסוכנות.

עכשיו קיבלתי עוד אחד שבו הם מעדכנים שהרכבים שהגיעו הגיעו ללא כיסא מתכוונן לגובה לנוסע שליד הנהג בניגוד למה שהובטח (לא אמור להיות ב reference הרגיל).

עוד מישהו קיבל הודעה כזאת?

האם סביר שיקרה כזה דבר לי לקבל פיצוי?

פורסם
מישהו יכול להסביר לי משהו:

בכתבה בת.ז ליד הכותרת "אחריות" רשום- "שנתיים אחריות +שנה שלישית רצון טוב" מה זה אומר????

לי בסוכנות לא אמרו שום דבר על השנה השלישית...

היית אמור לקבל "תעודת אחריות לסיאט" ושם יש סעיף "אחריות מוארכת". הסוכן הסביר לי על זה ושלך היה גם צריך לשבת איתך על זה.

פורסם
אחרי המתנה ארוכה של כמה חודשים, אין ספור טלפונים ותודעת שירות נמוכה למדי - סוף סוף הרכב הגיע.

 

היה שווה לחכות!

 

תגיד הצבע של הריפוד הוא שחור עם תפרים כתומים?

אשמח אם תוכל להעלות עוד תמונות כמו את הפנים של הרכב, תצלומים של הרדיו עם המתאם שהם שמו

פורסם

הגיע הזמן שגם חצאי משפחתיות כמו הפוקוס ידנית.אוקטביה ידנית ישחקו לפנינו במחירים סבירים סביב ה 100K ולא 111K

ואז משפחות יוכלו לקנות כבר חדש

פורסם
תגיד הצבע של הריפוד הוא שחור עם תפרים כתומים?

אשמח אם תוכל להעלות עוד תמונות כמו את הפנים של הרכב, תצלומים של הרדיו עם המתאם שהם שמו

 

הריפוד אכן שחור עם תפרים כתומים. אני אהבתי אותם ככה וגם לא הייתה אפשרות בחירה.

הרדיו שהגיע היה דווקא המובנה ולא בהתקנה מקומית של קנווד ודומים, כך שזה ממש כמו שזה נראה בתמונות שרצות ברשת.

כמו זה http://www.marbesol.com/images/car_sales/car_sales_seat_310_2.jpg

איכות הסאונד לא מי יודע מה ונראה לי שאני אוסיף גם רמקולים אחוריים.

פורסם

גבר, כולנו פה בתקווה שיגמר המבצע במהירות האפשרית :lol:

אם אתה מתקשר לשאול, בבקשה ספר לנו מה הייתה התשובה...

פורסם
גבר, כולנו פה בתקווה שיגמר המבצע במהירות האפשרית :lol:

אם אתה מתקשר לשאול, בבקשה ספר לנו מה הייתה התשובה...

 

 

:wink:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...