Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה תמונות של האוטו עם החישוקים החדשים :)

אהבתי את הג'נטים, גם אני הולך בקרוב לשים משו יפה(גם לי יש צהובה אגב :) ) תמונות בהמשך.

שמת להם נועלי מגנזיום? אם כן מה המחיר?

עוד דבר קצת לא קשור ל נושא, ברבלת רכב וגם קצת מקריאה בפורומים השונים המליצו לקנות לי שמן קסטרול 5w-40w:

1)לא מצאתי את השמן הזה לא במוסכים לא באוטודיפו, איפה באזור הצפון אפשר למצוא אותו??

2) במהלך החיפושים שלי נכנסתי ל מוסך של רכבים גרמנים, הבעל הבית שם אמר לי שאני סתם מחפש לאיפה לזרוק את הכסף ואם חסר לי שמן אני הולך למוסך מורשה של צ'מפיון והם ממלאים לי בחינם ועוד יעשו מעקב לצריכת שמן(כרגע יש שמן ו לא זהיתי צריכה מוגזמת) מה אתם אומרים?

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היפייפיה שלי כבר פה!!!!!

 

אחרי המון המון לחץ על כל העולם בערך, קיבלתי את המספר שרציתי וגם את הרכב יחסית מהר למרות שנראה היה שזה לוקח נצח..

 

אז קצת עידכונים למי שעדיין מחכה:

 

כשבאתי לאסוף את הרכב ראיתי לפחות עוד 3 איביזות לבנות מחכות למסירה ותקשיבו טוב, אפרת, הנציגה שמודיעה ללקוחות לאסוף את הרכב אמרה שהלקוחות מסניף ראשון לא עונים לה.. אז תהיו זמינים..

 

אני ממליץ לאסוף את הרכב בשעות הצהריים. אני באתי בשלוש ועד ארבע ומשהו הייתי היחיד במקום. בלי לחץ. כל התשומת לב אליך ובאוטו שלך. תענוג!!!

 

אחרי 200 קילומטר ראשונים אני גם אשתף טיפה מההתרשמות שלי, אני עוד צריך להתרגל לרעיון של הידני, אבל חוץ מזה שהלכה לי רגל שמאל, הכל טוב.

אוטו חמוד. פשוט ועושה את העבודה.

 

בגלל ההרצה אני כמובן לא עולה בטורים אבל האוטו נותן את ההרגשה שיש לו לנשום בתחום הגבוה.

 

מערכת הHILL HOLD עובדת נפלא. לכל מי שתהה. גם בטורים נמוכים האוטו עולה את העליות של ירושלים ולא נעקף ע"י אופניים. באמת שהופתעתי לטובה. כשיהיה אפשר ללחוץ קצת יותר אני מאמין שזה יהיה כיף גדול אפילו יותר.

 

אין כמו ההרגשה של להעלות רכב חדש על הכביש. זאת הפעם הראשונה שלי ובקרוב אצלכם.

 

האוטו שלי בכל אופן הולך לעבור מספר שיפצורים.. חלונות אחוריים כהים מעט וג'אנט מגנזיום. אני לא חושב שהאוטו צריך יותר מזה.

פורסם

היי,

 

איפה קנית? איפה סיפקו לך תרכב איזה סניף?

 

אגב, מתי הזמנת? תוך כמה ימי עסקים קיבלת תרכב?

אני הזמנתי בהרצליה ומחכה לאיביזה הלבנה שלי... עברו כבר 8 ימי עסקים

פורסם

שלום רב לכולם

קודם כל למי שקבל הרכב, תתחדש

אני בן 26 והתחלתי את הסטאז" שלי לפני כמה חודשים אחרי שסיימתי לימודי רפואה, אני מעוניין בקניית רכב חסכוני ויפה ונראה לי האיביזה רפרנס עונה על הבקשות שלי למרות שבפנים זה לא משהו.

היום המחיר של האיביזה רפרנס 1.4 הוא 69900 שזה כבר לא מבצע, נכון ?? עכשיו אני רוצה לקנות את הרכב עוד חודש-חודשיים (עדין אין לי מספיק כסף ) ואני צריך גם מימון לקנות את הרכב הזה, אתם חושבים שיש סיכוי שהמחיר של הדגם הזה יעלה עוד חודשיים?

קבלתי הצעת מימון מבנק שלי - מימון 80% ממחיר רכב עם ריבית שנתית פריים - חצי (3.5%) האם ההצעה הזאת טובה ?? מה עוד אני צריך לדעת לגבי מימון ??

 

עוד שאלה מה לגבי הצבע של הרכב, מי שרוצה צבע שחור צריך להוסיף כסף על זה או מה ?? מקווה שלא

כמה זה עולה לי סך הכל לקבל את הרכב הזה על הכביש, זאת אומרת חוץ ממחיר הרכב, מה יש עוד תשלומים בו נגיד כמו טסת והאם אני צריך לעשות את הטסת הזה או אני משלם לסוכנות לבצע את זה ??

והאם יש עוד מס שצריך לשלם, תכלס כמה זה עולה לי , סביב 72000 ??

סליחה על השאלות הרבות, אולי יש שאלות לא במקום, פשוט זה רכב ראשון שאני קונה .

 

תודה על התשובה

פורסם

לפי מה שהם רשמו המבצע עד גמר המלאי, לכן עוד חודשיים קשה לי להאמין שהמבצע ימשיך, אבל איתם לך תדע אולי ימשיכו את המבצע.

לגבי צבע, כל צבע שתבחר חוץ מלבן יעלה לך 1500₪.

לגבי טסט, הוא עולה 1140₪ ואתה משלם לחברה והם עושים את זה לפני שהם מוסרים לך את הרכב.

סה״כ בלי צבע ובלי שום מיגון ב 71000₪ הרכב על הכביש, אם תרצה צבע או מיגון או עוד כל מיני תוספות זה בתוספת תשלום.

לגבי המימון, זו עסקה שהם מציעים לכולם, ולדעתי זו עסקה לא רעה בכלל, לדוגמה אם תיקח 50000₪ ל 3 שנים בסופו של דבר תשלם ״רק״ 52700₪

פורסם
לפי מה שהם רשמו המבצע עד גמר המלאי, לכן עוד חודשיים קשה לי להאמין שהמבצע ימשיך, אבל איתם לך תדע אולי ימשיכו את המבצע.

לגבי צבע, כל צבע שתבחר חוץ מלבן יעלה לך 1500₪.

לגבי טסט, הוא עולה 1140₪ ואתה משלם לחברה והם עושים את זה לפני שהם מוסרים לך את הרכב.

סה״כ בלי צבע ובלי שום מיגון ב 71000₪ הרכב על הכביש, אם תרצה צבע או מיגון או עוד כל מיני תוספות זה בתוספת תשלום.

לגבי המימון, זו עסקה שהם מציעים לכולם, ולדעתי זו עסקה לא רעה בכלל, לדוגמה אם תיקח 50000₪ ל 3 שנים בסופו של דבר תשלם ״רק״ 52700₪

 

הייתי אתמול בסניף הרצליהונאמר לי שהמבצע נגמר...

פורסם

אז תמתין כמה ימים והוא יחזור.

הסיכוי שמשהו יקנה את הרכב פתאום ב80K הוא הזוי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שאלתי פה מקודם ראיתי שאף אחד לא הספיק לענות,

 

תוך כמה ימי עסקים קיבלתם את האיביזה שלכם?:roll:

פורסם
מבצע הזה יהיה עדין קיים בסוף אפריל , מה אתם חושבים ??

יש סיכוי

 

נגמר המבצע

הוא היה עד היום בערב מחר מתחיל הסייל על הדגמים האחרים

פורסם
לא עידכנו אותך עדיין?????

דיברתי איתם היום דרשתי הסברים, אמר לי שיעדכנו אותי, חיכיתי כל היום, לא התקשרו ולא כלום, אחר כך נסיתי להתקשר לקראת סוף היום, אין עונה ואין מענה....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...