Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012


GRRM
שימו לב! השרשור הזה בן 4443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את הפולו כבר אי אפשר לקנות ב-80K. אם אפשר היה היתה לי התלבטות קשה בין הפולו לבין הפיאסטה.

במצב הנוכחי אין מה להשוות את הפיאסטה לאחרות. היא עדיפה משמעותית, נראית הרבה יותר טוב וזוכה לציונים הגבוהים ביותר גם בקרב כתבי הרכב וגם במבחני הריסוק.

המחיר שלה גם לא גבוה יותר בשל איבזור שאפשר לקבל עכשיו מתנה מדלק מוטורס והעובדה שכל הצבעים עולים אותו דבר. היא גם מאובזרת יותר מכל היתר כאן כולל תפעול מערכת מההגה ו-6 רמקולים.

לגבי מצב השוק הבעייתי של האיביזה אפשר ללמוד מהתבוננות בלוחות היד השניה (תראו כמה מוכרים מכוניות מודל 10 ו-11 שבקושי נסעו...) והעובדה שהיבואן של המותג הזה עושה מבצעים כל שני וחמישי ובוודאי שלא טורח לעזור ללקוחות שלו לשמור על המחיר והערך של הרכב שלו.

חומר למחשבה לכולם.. אין לי שום אינטרס פה. מסביר למה אני ביטלתי את ההזמנה שלי. לא הזמנתי שום רכב אחר מבין כולם כי בסוף מצאתי פתרון אחר למה שחיפשתי, אבל אם הייתי צריך לרכוש, הייתי הולך על הפיאסטה במצב המחירים היום. מאמין שכל מי שילך לראות את הפיאסטה ויעשה בה נסיעת מבחן, יבין על מה אני מדבר. הרגשה איכותית בהרבה, הרבה פחות רעש, חומרים שנראה שבנויים ברמה אחרת (כמו הפולו) וביקורות מצויינות.

 

הדבר היחידי שאני מסכים איתך פה זה מצב השוק

האוטו לא כזה גרוע ונותן תמורה טובה למחיר

הבעיה באמת שהיבואן שלו לא סגור על המחירים, היבואן הזה חי על מבצעים

אנשים חושבים מבצע זה זול יותר מהמחירון, שבפועל זה בסוף הופך להיות המחירון

כך נגרם מצב שהמון אנשים קונים , אפשר לראות את זה ביד 2

ראיתי אפילו מתחכמים(סוחרים) שקונים את האוטו ב69 ומנסים למכור ביותר יקר, עקב מחירון שלא התעדכן עדיין

והשוק נהיה מוצף איביזות לא חסר יד שניה שלא מצליחים למכור

עקב זה שהיבואן היה חזיר ודפק מחירים גבוהים פעם, ועכשיו לשיפור המכירות הוא מוריד מחירים

ברור שזה גורם לירידת ערך דרסטית לקונים הותיקים, מי שקונה חדש מהיבואן אמור להבין שחדש מהחברה=ירידת ערך גבוהה

אז כן בקטע שיהיה לכל סוגי האיביזות ירידת ערך גדולה זה נכון

אבל המחיר של הדגם הפשוט 69K זה מחיר הגיוני למתחרות שלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המחיר של 69K הוא הגיוני. זו גם היתה המחשבה שלי כשהזמנתי במקור את הרכב, אבל אחרי שראיתי את מה שקורה בשוק והעובדה שהיום כבר יש אלטרנטיבות ראויות נוספות + המדיניות של מותג סיאט, הביאו אותי לחשוב שזו קנייה פחות טובה מכמה אחרות ואני פשוט חושב שאנשים (במיוחד קהל צעיר) לא מכירים אלטרנטיבות ותמיד כדאי לבדוק מה עוד מציעים.

את העיצוב של הפאביה אני מבין שאנשים לא אוהבים. גם אני לא אהבתי ולכן לא הלכתי לכיוון הזה למרות שהרכב הרבה יותר איכותי.

פולו במחיר הנוכחי יקרה מדי.

פיאסטה נותנת איכות ועיצוב עדיפים על האיביזה.

איביזה גם פחות בטוחה מהיתר בגלל עניין כריות האויר החסרות שלה.

אנשים, תעשו מה שטוב לכם, אבל תדעו שיש אלטרנטיבות...

בהצלחה לכולם ושבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ניסיתי לשבת על הפיאסטה, אני בחור בגובה 1.82 ומצטער

אבל כל הברך שלי הגיעה לדאשברוד ונגעה בהגה, במיוחד שהרגל הייתה על הקלאץ'

לקחתי את הכיסא הכי אחורה שרק אפשר, אבל הודות לחוסר היכולת לכוון את הכיסא של הפיאסטה

לגובה ולהוריד את הגובה שלו, אני יכול להגיד לכם בוודאות כי כל מי שמעל למטר שמונים, יתקשה מאד לנהוג ברכב

הזה בנוחות.

 

לאחר הפורד, הלכתי להתיישב על הפאביה והאיביזה

כמה שקשה לי להודות בזה, הפאביה פשוט נהדרת מבחינה פרקטית ונוחות - היה לי שפע

מקום, ודי נדיר שאני לא לוקח את הכיסא עד הסוף אחורה. הכל פשוט מעולה פרט לעיצוב המחריד של תצוגת השעונים

והצורה החיצונית. הסוכנת ציינה כי ישנה אפשרות לקחת שילובי צבעים [גג לבן] בתוספת של 2000 ש"ח.

אז אופציה טובה היא לקחת צבע שחור \ירוק + גג לבן +ג'נטים ואולי האוטו יראה צעיר יותר.

 

לגבי האיביזה, השאיפה הבלתי נדלית, ממש טיפה פחות מרווח מהפאביה אבל עדיין מעולה מבחינת מקום.

2 מבוגרים יכולים לשבת בכיף מאחור, אישית אצלי שישבתי מאחור קצוות השיער שפשפו במקרים מסויימים את הגג,

אבל סביל בהחלט.

פלוס מצויין לאיביזה היא הרכות של הקלאץ, פשוט כיף להעביר הילוכים.

בפאביה הקלאץ היה מעט יותר נוקשה, בפיאסטה עוד יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו מבעלי האיביזות שכבר קיבל את הרכב ונוסע עליו יכול לאמר עד כמה הרעש מנוע מורגש באמת?

 

אם אני מתרכז בזה אני שומע אותו. אם אני סתם נוסע באוטו בלי לשים לב לזה במיוחד, זה ממש לא מפריע לי. ואם אני שם לב וזה מפריע לי, אני שם רדיו בסאונד בינוני וכבר לא שומעים.

 

אני אישית ממש נהנה לנסוע על הרכב, מברך על הרגע שהחלטנו על רכב עם הילוכים (אשתי רצתה - אני ממש לא), זה פשוט כיף.

הקלאץ' ממש נוח, ההיל-הולד מאוד פונקציונלי, גם מערכת בקרת השיוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה בקשר לבקרת שיוט, שמעתי שזאת לא בדיוק בקרת שיוט וזה עובד רק בכביש חלק ללא עליות או ירידות , האם זה נכון ??

עוד שאלה אומרים שהבריקים של הסיאט הם תוף ולא דיסקים וזה מפריע על ה ABS של הרכב ויכול להיות מסוכן, מישהו מכיר דבר כזה.

יש לי נסיעת מבחן בימים הקרובים על הפאביה והאמת אני עדין מתלבט בין הפאביה והרפרנס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה בקשר לבקרת שיוט, שמעתי שזאת לא בדיוק בקרת שיוט וזה עובד רק בכביש חלק ללא עליות או ירידות , האם זה נכון ??

הבקרת שיוט עובדת גם בעליות ,ירידות ,וכביש ישר, ההבדל הוא שבכביש ישר היא שומרת בדיוק על המהירות, בעליות /ירידות בגלל כוח הכובד האוטו "קצת" סוטה מהמהירות שקבעת לו ויכול לעלות/ לרדת בהתאם לשיפוע ומשקל..

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה בקשר לבקרת שיוט, שמעתי שזאת לא בדיוק בקרת שיוט וזה עובד רק בכביש חלק ללא עליות או ירידות , האם זה נכון ??

 

עובד בסבבה גם בעליות וירידות. הסוכן שמסר לי את הרכב אמר לי שהבקרת שיוט עובדת מאיזה 55 קמ"ש או משהו כזה, אבל יצא לי כבר לזחול בפקק על 25-30 קמ"ש, שמתי על בקרת שיוט שלהפתעתי עבדה, והתפננתי עד שהשתחרר הפקק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע אם המבצע עדיין ממשיך???? או מתי נגמר??

יש שמועות שזה כבר לא מבצע ופשוט המחיר הקבוע של הרכב!!

 

השמועה אומרת שעד סוף החודש ובפרסומים שלהם כתוב "הזדמנות אחרונה בהחלט".... אני יכול לאמר לך שהתעניינתי לקנות אחת בתחילת ינואר וגם אז נאמר לי שהמבצע מסתיים בקרוב... מה שכן אוטוטו מתחילים בשיווק האיביזה החדשה לאחר מתיחת הפנים כך שייתכן מאוד שהם יסיימו את המלאי הנוכחי ויסתיים המבצע.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה אומרים שהבריקים של הסיאט הם תוף ולא דיסקים וזה מפריע על ה ABS של הרכב ויכול להיות מסוכן, מישהו מכיר דבר כזה.

 

העמדת דברים על דיוקם :

 

אמת שבדגם המבצע 1.4 5 דלתות רפרנס (ואפילו בדגם 1.4 SC קופה 3 דלתות בגימור ספורט) הבלמים האחוריים הם מסוג תוף.

הבלמים הקדמיים הם דיסק מלא. דרך אגב - בדגמי 1.2 TSI ובעבר ב 1.6 יש גם בגלגלים האחוריים דיסקים.

 

אין עם זה כל בעייה בטיחותית , זה לא מסוכן ואינו מפריע כמובן לABS.

 

מה בכל זאת ההבדל - הדגם בעל בלמי דיסק מלאים אמור לעצור מעט יותר טוב , והיתרון העיקרי - פחות דעיכת בלמים בשימוש

קיצוני. יש הטוענים שיתרון נוסף במראה נאה יותר (לא תקף אם יש טאסות...)

 

מצד שני יותר זול לתחזק בלמי תוף - מחזיקים הרבה יותר וזולים להחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שורה תחתונה לאחר שקראתי את כל 43 עמודים כאן בפורום עוד לא הבנתי אם הרכב הנ"ל מומלץ, שני אנשים כאן טוענים שהרכב כבה להם באמצע נסיעה בכביש!!, האם ידוי לכם על עוד תקלות ברכב או שזה אחד ל....

השאלה היא האם הרכב בעקרון אמין?

 

קיבלתי את הרכב לפני כחודש, וכמי שנהג במשך כ 20 שנה על רכבים אוטומטייים, אני מאוד נהנה לנהוג על הרכב הידני ומאוד מרוצה.

(יכול להיות שזה משבר גיל הארבעים...) אין לי תקלות וההיל הולדר מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את הרכב לפני כחודש, וכמי שנהג במשך כ 20 שנה על רכבים אוטומטייים, אני מאוד נהנה לנהוג על הרכב הידני ומאוד מרוצה.

(יכול להיות שזה משבר גיל הארבעים...) אין לי תקלות וההיל הולדר מעולה.

+1

נהנה מכל רגע מאחרי ההגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...