Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיבלתי את הרכב לפני כחודש, וכמי שנהג במשך כ 20 שנה על רכבים אוטומטייים, אני מאוד נהנה לנהוג על הרכב הידני ומאוד מרוצה.

(יכול להיות שזה משבר גיל הארבעים...) אין לי תקלות וההיל הולדר מעולה.

 

יפה, משבר גיל הארבעים :-D י

כן, האוטו הזה מחזיר אותי בכיף 20 שנה אחורה לרנו קליאו ידני שקניתי,

עכשיו כמו אז הנאה רבה,

רק חסרות בנות ה-20 :lol:

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפה, משבר גיל הארבעים :-D י

כן, האוטו הזה מחזיר אותי בכיף 20 שנה אחורה לרנו קליאו ידני שקניתי,

עכשיו כמו אז הנאה רבה,

רק חסרות בנות ה-20 :lol:

אצלי זה היה פיאט אונו ידני

פורסם
יפה, משבר גיל הארבעים :-D י

כן, האוטו הזה מחזיר אותי בכיף 20 שנה אחורה לרנו קליאו ידני שקניתי,

עכשיו כמו אז הנאה רבה,

רק חסרות בנות ה-20 :lol:

 

מה הבעיה? זה לא באוטו חבר...

אני כבר העמסתי..:lol:

פורסם

ג'נטים לאוטו .

שלום רכשתי איביזה של המבצע ,

אני רוצה להוסיף ג'נטים לאוטו אבל לא מהחברה ,

אבל שהג'נטים יראו בעיצוב מקורי כמו של החברה .

מצאתי חנות אחת שמישהו פה פירסם שמשם הוא קנה , רציתי לדעת אם יש עוד חנויות שמכירים שיש להם ג'נטים כמו מהחברה

פורסם
ג'נטים לאוטו .

שלום רכשתי איביזה של המבצע ,

אני רוצה להוסיף ג'נטים לאוטו אבל לא מהחברה ,

אבל שהג'נטים יראו בעיצוב מקורי כמו של החברה .

מצאתי חנות אחת שמישהו פה פירסם שמשם הוא קנה , רציתי לדעת אם יש עוד חנויות שמכירים שיש להם ג'נטים כמו מהחברה

 

אפשר בבקשה קישור לחנות?

פורסם

קיבלתי לפני יומיים, ואני פשוט נהנה מכל רגע...

 

איכות נסיעה מעולה, כיף מאוד, קצת מלחיץ קשה עם הקלאצ אחרי שלא נהגתי בידני משהו כמו 3 שנים אבל מתרגלים מהר...

פורסם
קיבלתי לפני יומיים, ואני פשוט נהנה מכל רגע...

 

איכות נסיעה מעולה, כיף מאוד, קצת מלחיץ קשה עם הקלאצ אחרי שלא נהגתי בידני משהו כמו 3 שנים אבל מתרגלים מהר...

 

או בשעה טובה!

 

אני אמור לקבל מחר מחרתיים מחכה גם קוצר רוח...

 

 

נו אתה מבסוט היה שווה?

כמה ימי עסקים עברו?

פורסם

חברים אל תתלהבו יותר מדיי זה ברור הרי שכשהכל בסדר כולם שמחים והאנשים בצ'מפיון נותנים שירות טוב והכל.

ברגע שמתחילים לצוץ בעיות פתאום לא כל כך קל לתפוס אותם מסננים אותך חופשי ולא מתייחס כמו בהתחלה!

אני מקווה שאנשים בצ'מפיון יראו את כל הטענות פה של האנשים ויתחילו להתייחס בהתאם!

לא חכמה להיות בסדר רק בהתחלה!!!!!

פורסם
חברים אל תתלהבו יותר מדיי זה ברור הרי שכשהכל בסדר כולם שמחים והאנשים בצ'מפיון נותנים שירות טוב והכל.

ברגע שמתחילים לצוץ בעיות פתאום לא כל כך קל לתפוס אותם מסננים אותך חופשי ולא מתייחס כמו בהתחלה!

אני מקווה שאנשים בצ'מפיון יראו את כל הטענות פה של האנשים ויתחילו להתייחס בהתאם!

לא חכמה להיות בסדר רק בהתחלה!!!!!

 

מה ניסגר עם הרכב שלך בסוף?

 

סידרו אותו?

פורסם
או בשעה טובה!

 

אני אמור לקבל מחר מחרתיים מחכה גם קוצר רוח...

 

 

נו אתה מבסוט היה שווה?

כמה ימי עסקים עברו?

 

מבסוט לגבי האוטו. לגבי השירות, לא משהו בכלל...

 

13-14 משהו כזה בסופו של דבר.

פורסם

כן סידרו אותו אחרי שבוע במוסך וכבר ביום שהוצאתי אותו שוב נתקעתי! סידרו אותו שוב ומאז בינתיים בסדר!

שהאוטו היה במוסך וסירבתי לקחת אותו הם ידעו להתקשר כל יום. עכשיו שהאוטו אצלי לא עונים לא מתקשרים דוחים ומסננים!

פורסם
כן סידרו אותו אחרי שבוע במוסך וכבר ביום שהוצאתי אותו שוב נתקעתי! סידרו אותו שוב ומאז בינתיים בסדר!

שהאוטו היה במוסך וסירבתי לקחת אותו הם ידעו להתקשר כל יום. עכשיו שהאוטו אצלי לא עונים לא מתקשרים דוחים ומסננים!

 

ניסית לדבר עם צמפיון? על הקטע שניראה להם הגיוני שרכב חדש כבר בבעיות ?

פורסם

ברור שניסיתי ועדיין מנסה! מהרגע שהכסף עבר לחשבון שלהם אתה יכול לשכוח מהיחס של ההתחלה! אני עדיין מחכה שיחזרו אליי!

פורסם

הזמנתי היום האיביזה סצבע לבן עם תוספת רמקולים בדלתות מאחורה ב 448 שח בסוכנות נצרת .

עדין לא סיימתי כל התשלומים ונראה לי זה יקח עוד 10 ימים או פחות. ניסיתי הרבה לקבל איזשהו מתנה או משהו אך לא הצלחתי

 

לגבי המיגון, מה שהציעו זה אותוראן סייפ במחיר של 990 שח . בדרך כלל מה מבקשים חברות הביטוח ? אם אני קונה את זה לבד כמה זה עולה לי?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...