Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיברתי איתם היום דרשתי הסברים, אמר לי שיעדכנו אותי, חיכיתי כל היום, לא התקשרו ולא כלום, אחר כך נסיתי להתקשר לקראת סוף היום, אין עונה ואין מענה....

 

שמע אני במקומך הולך לבקר אותם ואת המנהל לבוקר טוב - טוב - טוב כמו שאומרים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברור אחי, הבעיה היא שאני חייל, ככה שאין לי ממש זמן ויכולת.

 

מאוד מאוד מקווה שמחר יהיה להם עידכון בשבילי

 

לך מוקדם תגיד שאתה מאחר קצת

 

 

חח

 

סניף ראשון נכון ?

פורסם
מניסיון, עדיף לך לנסוע כבר לסניף אחר, סניף ראשון על הפנים.

 

תוך כמה זמן אתה קיבלת את האיביזה שלך ידידי ?

פורסם
אני הזמנתי בתחילת פברואר, ושילמתי את כל הסכוםנ ב28.2

 

אחרי ששילמת את מלוא הסכום, כמה זמן לקח להם לספק לך תרכב?

פורסם
תוך כמה זמן אתה קיבלת את האיביזה שלך ידידי ?

 

תחילה שסגרנו את ההזמנה נאמר לי שההמתנה תחל שבועיים לאחר שהרכבים מגיעים לארץ וניתן לשלם עד קבלת הרכב עצמו, התקשרנו אחרי שהרכבים הגיעו ורק אז נאמר לנו שרק לאחר שמשלימים את התשלום ההמתנה מתחילה, כך שבסופו של דבר המתנתי חודשיים.

מה גם שלא הייתה אפשרות להוסיף רמקולים וג'אנטים, מה שבסניפים אחרים כן היה אפשרי.

פורסם
תחילה שסגרנו את ההזמנה נאמר לי שההמתנה תחל שבועיים לאחר שהרכבים מגיעים לארץ וניתן לשלם עד קבלת הרכב עצמו, התקשרנו אחרי שהרכבים הגיעו ורק אז נאמר לנו שרק לאחר שמשלימים את התשלום ההמתנה מתחילה, כך שבסופו של דבר המתנתי חודשיים.

מה גם שלא הייתה אפשרות להוסיף רמקולים וג'אנטים, מה שבסניפים אחרים כן היה אפשרי.

 

אחרי כמה זמן מהתשלום המלא קיבלת מס רישוי ושילדה?

 

אני ביום העסקים ה-8, והרכב לא עזב תנמל עדיין למיטה ידיעתי

פורסם
הייתי אתמול בסניף הרצליהונאמר לי שהמבצע נגמר...

 

 

התקשרתי היום לסוכנות נצרת ואמרו לי שמחיר הרפרנס עדין 69900 שקל , גם דברתי עם יועץ מ אוטו משהו, יעוץ חינם כמובן והוא אמר לי שמחיר זה ימשיך ועכשיו זה לא מבצע כבר, זאת אומרת שזה המחיר של הדגם הזה.

נראה לי שהוא צודק כי צמפיון מוטורס התחילו את כל הבצע הזה כמעט לפני 5 חודשים, ולא נראה לי שהמלאי עדין לא נגמר ומה שסיאט אומרת שזה עד גמר המלאי זה בולשיט וזה רק כדי לשכנע כולם לקנות.

 

תשמע היום בארץ יש בקשות גבוהות על הרכבים הנ"ל (המיני והחסכניות), אתה יודע שאתה ממתין כמעט 4 חודשים כדי לקבל קיא פיקשנטו וזה מעיד על משהו,אפילו אם צמפיון מוטורס מבטלת את המחיר הזה ישנה היום הרבה רכבים טובים וחסכונים במחירים אפילו זולים יותר כמו הפיקאנטו ו פיגו 106 וה i 10, ולא נראה שיש אנשים טפשים בארץ שמשלמים על דגם הרפרנס 90,000, אחי הדגם הזה בפנים פשוט לגמרי ואין שום השקעה מצד סיאט באינטיריור של הדגם הזה.

פורסם
התקשרתי היום לסוכנות נצרת ואמרו לי שמחיר הרפרנס עדין 69900 שקל , גם דברתי עם יועץ מ אוטו משהו, יעוץ חינם כמובן והוא אמר לי שמחיר זה ימשיך ועכשיו זה לא מבצע כבר, זאת אומרת שזה המחיר של הדגם הזה.

נראה לי שהוא צודק כי צמפיון מוטורס התחילו את כל הבצע הזה כמעט לפני 5 חודשים, ולא נראה לי שהמלאי עדין לא נגמר ומה שסיאט אומרת שזה עד גמר המלאי זה בולשיט וזה רק כדי לשכנע כולם לקנות.

 

תשמע היום בארץ יש בקשות גבוהות על הרכבים הנ"ל (המיני והחסכניות), אתה יודע שאתה ממתין כמעט 4 חודשים כדי לקבל קיא פיקשנטו וזה מעיד על משהו,אפילו אם צמפיון מוטורס מבטלת את המחיר הזה ישנה היום הרבה רכבים טובים וחסכונים במחירים אפילו זולים יותר כמו הפיקאנטו ו פיגו 106 וה i 10, ולא נראה שיש אנשים טפשים בארץ שמשלמים על דגם הרפרנס 90,000, אחי הדגם הזה בפנים פשוט לגמרי ואין שום השקעה מצד סיאט באינטיריור של הדגם הזה.

 

אני הבנתי שסיאט הפסיקה לייצר את הרכב הזה, מהיום רק 1.2 TSI

 

הדגם הזה נכחד מהמפעלים שלהם, הם הישתדרגו בטכנולוגיה, זה למה המבצע, רצו לחסל את מה שנשאר.

פורסם

מישהו יודע מתי מגיע לארץ דגם הפורד פיאסטה 1.25 ידנית ב 75000 שקל ??

זה נראה אופציה טובה אם סיאט מחליטים לבטל את הבצע הזה

פורסם
נגמר המבצע

הוא היה עד היום בערב מחר מתחיל הסייל על הדגמים האחרים

 

המבצע חוזר ביום ראשון, הפסיקו אותו בגלל הימים של הסיילים שלהם (רוצים שאנשים ישקיעו ב tsi) .

 

ראית פה שכמה הזמינו את הרכב (רפרנס 1.4) וקיבלו, מה גודל הגלגלים 14 או 15 ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...