Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מממ תשמע, לא אכפת לי שהם בסייל. ממש לא אכפת לי. מה עם שאר הלקוחות שהזמינו? זהו הפכנו לאוויר? גועל נפש של שירות! עוד יומיים זה יגיע ל15 ימי עסקים. ככה שכדאי להם מאוד לספק לי את הרכב עד שישי

תרגיע אחי, סיאט מוכרים מכוניות כמו לחמניות, אתה יודע שמתחילת השנה כבר מסרו מעל 2000 איביזה.. תלך לשם אם זה לא רחוק ותדבר ב 4 עיניים, כשקניתי נאלצתי לקפוץ לסוכנות 3 פעמים :(

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

הזמנתי אתמול SEAT IBIZA SC 1.2TSI ברמת גימור SPORT עם גלגלי 17 אינצ'

 

הביאו לי נגן מולטימדיה של BLAUPUNKT+איתורן ללא קודן +מצלמת רוורס+חיישני רוורס מתנה עם הרכב לאחר לא מעט וויכוחים בסניף עמוס בערב :p

לא קבלתי הנחה משמעותית מהמחירון כי אני עושה טרייד אין כך ש... :(

 

*נעזרתי רבות בדיון הזה לפני קניית הרכב אז תודה לכל מי ששיתף :)

פורסם
משהו יכול לפרט לגבי הרעש הזה שכולם מדברים עליו

 

עוד דבר שיצא מהקשרו...

תרשום ב YOUTUBE את זה seat ibiza sc noise ותדע אם זה רועש לך או לא (תחפש באיכות טובה כי זה משנה אם מקליטים עם מיקרופון איכותי או סתם מצלמה של פלאפון)

 

 

יש רעש בהשוואה ל PASSAT או מרצדס או AUDI

 

אם תשווה את זה למאזדה או יונדאי הרכב ממש לא רועש

 

אנשים מתלוננים שיש רעש ברכב כי מדובר ברכב גרמני מבית VolksWagen כך שהצפיות והדרישות בהתאם :p

פורסם
משהו יכול לפרט לגבי הרעש הזה שכולם מדברים עליו

 

הרכב לא כל כך מרעיש, מ 100+ כשאתה מגיע ל3 אלף סל״ד כן שומעים קצת יותר חזק אבל מוזיקה/רדיו בווליום בינוני ואתה לא שומע רעש בכלל, זה די זניח לפי דעתי.

פורסם

תודה חברה .

אז נראה לי שאני הולך על האיביזה רפרנס , עכשיו אני הולך השבוע הבא לסוכנות בנצרת עם סיכוי טוב לסגור עסקה .

אתם יכולים לעזור בנושא זה כלומר , מה צריך לשאול ? כל מיני פרטים קטנים? חוזה ? אפשר לקבל מתנה אפילו מדבקה או משהו

 

גם שאלה קטנה (אולי טפשית גם ), הרכב הזה בא עם שנתיים אחריות , האחריות היא רק על המנוע וגיר או מה ? ולמה צריך ביטוח מקיף אם יש אחריות מחברה ??

 

מה אתם ממליצים על צבע , הלבן הוא בסדר אבל מאוד אהבתי את הצהוב , זה שווה את 1500 שקל

מה יש עוד צבעים יפים

פורסם
תודה חברה .

אז נראה לי שאני הולך על האיביזה רפרנס , עכשיו אני הולך השבוע הבא לסוכנות בנצרת עם סיכוי טוב לסגור עסקה .

אתם יכולים לעזור בנושא זה כלומר , מה צריך לשאול ? כל מיני פרטים קטנים? חוזה ? אפשר לקבל מתנה אפילו מדבקה או משהו

 

גם שאלה קטנה (אולי טפשית גם ), הרכב הזה בא עם שנתיים אחריות , האחריות היא רק על המנוע וגיר או מה ? ולמה צריך ביטוח מקיף אם יש אחריות מחברה ??

 

מה אתם ממליצים על צבע , הלבן הוא בסדר אבל מאוד אהבתי את הצהוב , זה שווה את 1500 שקל

מה יש עוד צבעים יפים

 

שנתיים אחריות על כל הרכב.

שנה שלישית לצורך שם טוב והרגשה טובה עם הלקוח- אם יקרה משהו למנוע או גיר או משהו קיצוני שלא אמור ללכת יחליפו לך גם.

12 שנים אחריות על הצבע רכב .

 

אני באופן אישי הלכתי על הלבן כי התחזוק של הצהוב קשה הרבה יותר מהלבן וגם כי אני חפשתי צבע שדורש כמה שפחות התעסקות.

 

תנסה להוציא מהם נגן מולטימדיה של חברת BLAUPUNKT עם חיישני רוורס ומצלמת רוורסת עם הרכב

 

ציטוט של איש מכירות בצ'מפיונס לפני שסגרתי איתו "אני לא יכול לרדת במחיר יותר ממה שירדתי פה... אני יכול רק לעזור באיבזור" שאגב זה המשפט שהפיל אותו מבחינתי :)

פורסם

גם שאלה קטנה (אולי טפשית גם ), הרכב הזה בא עם שנתיים אחריות , האחריות היא רק על המנוע וגיר או מה ? ולמה צריך ביטוח מקיף אם יש אחריות מחברה ??

 

אחריות על מכלולי הרכב במידה וטיפלת במוסך לפי הוראות יצרן, שזאת אומרת בשביל לא להסתבך איתם אז מוסך מורשה. האחריות לא תעזור לך אם חס וחלילה תיכנס בקיר, תעשה תאונה, יפול עליך עץ, יגנב וכו' בשביל זה יש ביטוח מקיף.

פורסם
שנתיים אחריות על כל הרכב.

שנה שלישית לצורך שם טוב והרגשה טובה עם הלקוח- אם יקרה משהו למנוע או גיר או משהו קיצוני שלא אמור ללכת יחליפו לך גם.

12 שנים אחריות על הצבע רכב .

 

אני באופן אישי הלכתי על הלבן כי התחזוק של הצהוב קשה הרבה יותר מהלבן וגם כי אני חפשתי צבע שדורש כמה שפחות התעסקות.

 

תנסה להוציא מהם נגן מולטימדיה של חברת BLAUPUNKT עם חיישני רוורס ומצלמת רוורסת עם הרכב

 

ציטוט של איש מכירות בצ'מפיונס לפני שסגרתי איתו "אני לא יכול לרדת במחיר יותר ממה שירדתי פה... אני יכול רק לעזור באיבזור" שאגב זה המשפט שהפיל אותו מבחינתי :)

 

אם אתה אומר שיש 12 שנים אחריות על הצבע של הרכב, אז למה התחזוקה של הצהוב קשה יותר ?

אני ממש מתלבט לגבי הצבע , יש צבעים שעם זמן מדהים יותר מצבעים אחרים ? צהוב VS שחור ?

פורסם
אם אתה אומר שיש 12 שנים אחריות על הצבע של הרכב, אז למה התחזוקה של הצהוב קשה יותר ?

אני ממש מתלבט לגבי הצבע , יש צבעים שעם זמן מדהים יותר מצבעים אחרים ? צהוב VS שחור ?

 

12 שנים אחריות על הצבע בקטע של חלודה או צבע דהוי וכאלה P:

 

הכוונה בתחזוקה זה שריטות,פוליש ,ווקס , תדירות שטיפה, מושך יותר או פחות לכלוך וכו'....

פורסם

נראה לי שאתה צודק .

גם לבן צבע פצצה , מה שמדאיג אותי , אני קונה רכב בלי לנסות אותו, לא נותנים נסיעת מבחן על דגם זה, אולי תקבל על TSI אבל עדין זה לא אותו רכב .

 

נכון ? איך קניתים את הרכב מבלי נסיעת מבחן

פורסם
גם לבן צבע פצצה , מה שמדאיג אותי , אני קונה רכב בלי לנסות אותו, לא נותנים נסיעת מבחן על דגם זה, אולי תקבל על TSI אבל עדין זה לא אותו רכב .

אל תנסה על TSI, זה מנוע אחר לגמרי, 1.4 שבמבצע הוא מנוע חלש ואיטי יחסית לראשון, קח את זה בחשבון..אם אתה חייב לנסות לפני, יש לך 1.4 3 דלתות , זה הכי קרוב

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...