Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לי שאתה צודק .

גם לבן צבע פצצה , מה שמדאיג אותי , אני קונה רכב בלי לנסות אותו, לא נותנים נסיעת מבחן על דגם זה, אולי תקבל על TSI אבל עדין זה לא אותו רכב .

 

נכון ? איך קניתים את הרכב מבלי נסיעת מבחן

 

אני הזמנתי לפני שבועיים רפרנס 1.4 לבן, ואחרי שבוע קיבלתי נסיעת מבחן על הקופה עם אותו מנוע של הרפרס רק הרמת גימור בפנים טיפה שונה, בעיקרון אמרו לי שאין הבדל בנהיגה זה אותו מנוע מה שנהגתי עליו ונודע לי גם שהולכים להפסיק את הנסיעות מבחן, לא הבנתי למה אבל שיהיה.

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני הזמנתי לפני שבועיים רפרנס 1.4 לבן, ואחרי שבוע קיבלתי נסיעת מבחן על הקופה עם אותו מנוע של הרפרס רק הרמת גימור בפנים טיפה שונה, בעיקרון אמרו לי שאין הבדל בנהיגה זה אותו מנוע מה שנהגתי עליו ונודע לי גם שהולכים להפסיק את הנסיעות מבחן, לא הבנתי למה אבל שיהיה.

 

קבלתה את הרכב או מה ?? אם כן ,זה שונה מהקופה ?

פורסם
קבלתה את הרכב או מה ?? אם כן ,זה שונה מהקופה ?

 

 

אני מקבל לקבל את הרכב שלי בשבוע הקרוב מקווה תחילת שבוע, אין להם הרבה ברירות ה15 ימי עסקים נגמרים להם....

פורסם

אני בניגוד לרוב מי שכותב פה, ביטלתי את ההזמנה של האיביזה רפרנס שעשיתי (שחורה) ואני פשוט מאושר שלא עשיתי את הטעות של ללכת על הרכב הזה...

יש היום אלטרנטיבות טובות בהרבה, הרכב עומד להשחט ביד השניה ובשמירה על הערך שלו וכל כמה שחשבתי שאיכות הפלסטיקה שלו סבירה, אין מה להשוות אותה לפולו ולפאביה שמרגישות ברמה אחרת לעומת הסיאט.

יש גם אלטרנטיבות עדיפות שלא מבית צ'מפיון (פיאסטה למשל עדיפה בהרבה על האיביזה וגם נראית הרבה יותר טוב מגרסת 5 הדלתות של האיביזה...). אין ספק שעשו מהלך יפה עם המחיר, אבל האבזור וההרגשה הזולה בתוך האוטו + נסיעה באלטרנטיבות הראו לי שפשוט אין שום סיבה ללכת על הרכב הזה... מי שמבין וגם חושב קדימה פשוט לא יקנה את הרכב הזה במצב הנוכחי של השוק.

אתם מוזמנים גם לבדוק מה כותבים המקצוענים בחו"ל (whatcar, topgear) ולהבין שהרכב הזה לא ברמה של המתחרים...

שבת שלום לכולם.

פורסם

אני בניגוד לרוב מי שכותב פה, ביטלתי את ההזמנה של האיביזה רפרנס שעשיתי (שחורה)

איש הישר בעיניו יעשה.

 

נכון ? איך קניתים את הרכב מבלי נסיעת מבחן

דרך הסוכנות

 

גם שאלה קטנה (אולי טפשית גם ), הרכב הזה בא עם שנתיים אחריות , האחריות היא רק על המנוע וגיר או מה ? ולמה צריך ביטוח מקיף אם יש אחריות מחברה ??

ביטוח מקיף מכסה דברים אחרים, כמו גניבה או תאונה..

 

דבר שני, בכסא הנהג יש את הידית ממטה משמאל עם אפשרות להנמיך ולהעלות את הכסא, הידית הזאת עם כל דגמי הרפרנס כי קראתי פוסטים מתלוננים על משהו לכוון את הכסא, מדובר באותו דבר ??

אתה מקבל את הרכב עם ידית כיוון לגובה. הסר דאגה מליבך.

פורסם

חברים שורה תחתונה לאחר שקראתי את כל 43 עמודים כאן בפורום עוד לא הבנתי אם הרכב הנ"ל מומלץ, שני אנשים כאן טוענים שהרכב כבה להם באמצע נסיעה בכביש!!, האם ידוי לכם על עוד תקלות ברכב או שזה אחד ל....

השאלה היא האם הרכב בעקרון אמין?

פורסם
אני בניגוד לרוב מי שכותב פה, ביטלתי את ההזמנה של האיביזה רפרנס שעשיתי (שחורה) ואני פשוט מאושר שלא עשיתי את הטעות של ללכת על הרכב הזה...

יש היום אלטרנטיבות טובות בהרבה, הרכב עומד להשחט ביד השניה ובשמירה על הערך שלו וכל כמה שחשבתי שאיכות הפלסטיקה שלו סבירה, אין מה להשוות אותה לפולו ולפאביה שמרגישות ברמה אחרת לעומת הסיאט.

יש גם אלטרנטיבות עדיפות שלא מבית צ'מפיון (פיאסטה למשל עדיפה בהרבה על האיביזה וגם נראית הרבה יותר טוב מגרסת 5 הדלתות של האיביזה...). אין ספק שעשו מהלך יפה עם המחיר, אבל האבזור וההרגשה הזולה בתוך האוטו + נסיעה באלטרנטיבות הראו לי שפשוט אין שום סיבה ללכת על הרכב הזה... מי שמבין וגם חושב קדימה פשוט לא יקנה את הרכב הזה במצב הנוכחי של השוק.

אתם מוזמנים גם לבדוק מה כותבים המקצוענים בחו"ל (whatcar, topgear) ולהבין שהרכב הזה לא ברמה של המתחרים...

שבת שלום לכולם.

 

 

אני לעומתך שידרגתי מסוזוקי אלטו לסיאט איביזה, שזה שדרוג משמעותי בישבילי, אז בשביל הבדל של 10K, האיביזה היא סלע יצוק לעומת האלטו שהיא קופסאת טונה חד וחלק.

 

אני נסעתי על הרפרנס גם הקופה וגם הרגילה, ואין ספק שהרכב הזה הוא רכב איכותי מרגיש בטוח ואמין, חסכוני בדלק לעומת הרבה סופר מיני ונותן גודל, נוחות , ואמינות.

 

נכון שהוא לא מאובזר כמו הספורט אבל המרחק לא גדול.

 

שורה תחתונה בשבילך 70K סיאט איביזה או 80K פולו זה הבדל ענק במחיר, ומי שיכול להרשות לעצמו, בבקשה

 

מי שלא? ולא כולכך מפונק? וצריך רכב טוב חזק ואמין? האיביזה היא יותר ממה שאפשר לבקש.

 

אני אישית אוהב את האיביזה יותר מהפולו ועשיתי נסיעת מבחן על הפולו וגם על הפאביה !

פורסם

אני ממליץ בחום על האיביזה,כנהג שיש לו רישיון כבר 6 שנים,וכבעל איביזה SC.

נהגתי על המון המון רכבים,האיביזה נותנת את התמורה הכי טובה בהתאם למחיר!

ואני חושב שמי שרוצה לחסוך בכסף הוא מוותר על בטיחות שזה דבר חשוב (אלטו,I10,קיה פיקנטו,סיריון וכו'..) חס וחלילה תאונה ברכבים כאלו משאירה את החיים בספק! תחשבו על זה זה חשוב ואל תרוצו ישר לקנות ואז תתחרטו,ותעשו נסיעת מבחן שזה מאוד חשוב!

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

טוב גם אני קראתי פה פוסט פוסט הכל מההתחלה!!! 43 עמודים.. ככה זה כשמחכים לאוטו החדש שלך :-P

חבר'ה מי פה שקיבל את הרכב תתחדשו! מי פה שעוד לא.. אני אתכם..

 

התקשרתי לביטוח ישיר ואיחוד ישיר ונדהמתי שרצו ממני 4500 שקל על מקיף + 1850 על חובה.. מזה?!? אני פותח אוהל !!

ואז ראיתי פה בפורום שאנשים מקבלים ביטוחים ( חוץ מהסוכן המפוקפק משהו... ) בסכומים של 2700-2850 על מקיף

ובאיזור ה1550-1700 על החובה.. עכשיו למען האמת שאני קניתי דגם שונה, קניתי ibiza 1.4 sc שכמו שאתם יודעים זה הקופה.. אבל לא נראה לי שאמור להיות הבדל משמעותי בין זו לבין הרפרנס בעיקר ששינהם אותו מנוע ו85 כ"ס..

 

אני מציע שנתחיל לרשום כאן מעבר לג'נטים וצבע ;-) גם את הדבר הבא ככה שנעזור אחד לשני לבחור את הביטוח הזול והמשתלם ביותר:

 

מחיר חובה-

מחיר מקיף-

חברת הביטוח-

דרישת מיגון-

ישן תמורת חדש יש\אין-

גובה תשלום ההשתתפות העצמית-

גיל הנהג העיקרי - ( אני בן 26 )

מספר תביעות ב3 השנים האחרונות- (אם יש)

קיים עבר ביטוחי כן\לא-

רכב חילופי במסגרת הפוליסה כן\לא-

ביטוח למערכת ועד איזה גובה- (שימו לב שברב הפוליסות מכסים עד גובה של 1000 שח והמערכת מולטימדיה שוויה 4000 שח וזו נקודה חשובה כי אם וחלילה תגנב המערכת, מהכסף של הביטוח תיקנו מערכת סטראו קסטות D: )

שירותי גרירה יש\אין -

 

ולסיום יכול להיות מועיל ( לחסוך בזמן לאחרים ) אם גם תציינו באילו חברות ביטוח עשיתם סקר שוק כדי לדעת מתוך מה בחרתם ומה לא שווה בעיקר.

 

וזהו, תודה לכל מי שיעזור ושיהיה לכם שבוע טוב.. אחלה פורום!! הודעה ראשונה שלי :)

פורסם
טוב גם אני קראתי פה פוסט פוסט הכל מההתחלה!!! 43 עמודים.. ככה זה כשמחכים לאוטו החדש שלך :-P

חבר'ה מי פה שקיבל את הרכב תתחדשו! מי פה שעוד לא.. אני אתכם..

 

התקשרתי לביטוח ישיר ואיחוד ישיר ונדהמתי שרצו ממני 4500 שקל על מקיף + 1850 על חובה.. מזה?!? אני פותח אוהל !!

ואז ראיתי פה בפורום שאנשים מקבלים ביטוחים ( חוץ מהסוכן המפוקפק משהו... ) בסכומים של 2700-2850 על מקיף

ובאיזור ה1550-1700 על החובה.. עכשיו למען האמת שאני קניתי דגם שונה, קניתי ibiza 1.4 sc שכמו שאתם יודעים זה הקופה.. אבל לא נראה לי שאמור להיות הבדל משמעותי בין זו לבין הרפרנס בעיקר ששינהם אותו מנוע ו85 כ"ס..

 

אני מציע שנתחיל לרשום כאן מעבר לג'נטים וצבע ;-) גם את הדבר הבא ככה שנעזור אחד לשני לבחור את הביטוח הזול והמשתלם ביותר:

 

מחיר חובה-

מחיר מקיף-

חברת הביטוח-

דרישת מיגון-

ישן תמורת חדש יש\אין-

גובה תשלום ההשתתפות העצמית-

גיל הנהג העיקרי - ( אני בן 26 )

מספר תביעות ב3 השנים האחרונות- (אם יש)

קיים עבר ביטוחי כן\לא-

רכב חילופי במסגרת הפוליסה כן\לא-

ביטוח למערכת ועד איזה גובה- (שימו לב שברב הפוליסות מכסים עד גובה של 1000 שח והמערכת מולטימדיה שוויה 4000 שח וזו נקודה חשובה כי אם וחלילה תגנב המערכת, מהכסף של הביטוח תיקנו מערכת סטראו קסטות D: )

שירותי גרירה יש\אין -

 

ולסיום יכול להיות מועיל ( לחסוך בזמן לאחרים ) אם גם תציינו באילו חברות ביטוח עשיתם סקר שוק כדי לדעת מתוך מה בחרתם ומה לא שווה בעיקר.

 

וזהו, תודה לכל מי שיעזור ושיהיה לכם שבוע טוב.. אחלה פורום!! הודעה ראשונה שלי :)

 

 

בן כמה אתה ידידי?

 

אם אתה 24 + , יש לי סוכן ביטוח שיארגן לך פוליסה מקיף + חובה ב4440.

 

לא כולל קודן, רק צריך להתקין איתורן סייפ , 900 ש"ח , שנה ראשונה חינם, מהשנה השניה כול חודש 27 ש"ח.

פורסם
טוב גם אני קראתי פה פוסט פוסט הכל מההתחלה!!! 43 עמודים.. ככה זה כשמחכים לאוטו החדש שלך :-P

חבר'ה מי פה שקיבל את הרכב תתחדשו! מי פה שעוד לא.. אני אתכם..

 

התקשרתי לביטוח ישיר ואיחוד ישיר ונדהמתי שרצו ממני 4500 שקל על מקיף + 1850 על חובה.. מזה?!? אני פותח אוהל !!

ואז ראיתי פה בפורום שאנשים מקבלים ביטוחים ( חוץ מהסוכן המפוקפק משהו... ) בסכומים של 2700-2850 על מקיף

ובאיזור ה1550-1700 על החובה.. עכשיו למען האמת שאני קניתי דגם שונה, קניתי ibiza 1.4 sc שכמו שאתם יודעים זה הקופה.. אבל לא נראה לי שאמור להיות הבדל משמעותי בין זו לבין הרפרנס בעיקר ששינהם אותו מנוע ו85 כ"ס..

 

אני מציע שנתחיל לרשום כאן מעבר לג'נטים וצבע ;-) גם את הדבר הבא ככה שנעזור אחד לשני לבחור את הביטוח הזול והמשתלם ביותר:

 

מחיר חובה-

מחיר מקיף-

חברת הביטוח-

דרישת מיגון-

ישן תמורת חדש יש\אין-

גובה תשלום ההשתתפות העצמית-

גיל הנהג העיקרי - ( אני בן 26 )

מספר תביעות ב3 השנים האחרונות- (אם יש)

קיים עבר ביטוחי כן\לא-

רכב חילופי במסגרת הפוליסה כן\לא-

ביטוח למערכת ועד איזה גובה- (שימו לב שברב הפוליסות מכסים עד גובה של 1000 שח והמערכת מולטימדיה שוויה 4000 שח וזו נקודה חשובה כי אם וחלילה תגנב המערכת, מהכסף של הביטוח תיקנו מערכת סטראו קסטות D: )

שירותי גרירה יש\אין -

 

ולסיום יכול להיות מועיל ( לחסוך בזמן לאחרים ) אם גם תציינו באילו חברות ביטוח עשיתם סקר שוק כדי לדעת מתוך מה בחרתם ומה לא שווה בעיקר.

 

וזהו, תודה לכל מי שיעזור ושיהיה לכם שבוע טוב.. אחלה פורום!! הודעה ראשונה שלי :)

 

מצטרף אליך. אני צריך להחזיר תשובה לגבי מיגון, וכמוך קיבלתי הצעות הזויות לעומת מה שפרסמו פה.

פורסם
בן כמה אתה ידידי?

 

אם אתה 24 + , יש לי סוכן ביטוח שיארגן לך פוליסה מקיף + חובה ב4440.

 

לא כולל קודן, רק צריך להתקין איתורן סייפ , 900 ש"ח , שנה ראשונה חינם, מהשנה השניה כול חודש 27 ש"ח.

 

 

ציינתי בפוסט שלי אחינו, אני בן 26..

4440 מחיר פצצה, אני אשמח שתרים טלפון או משהו ותעדכן או כאן.. המספר שלי 0525436090 אדי

 

מצטרף אליך. אני צריך להחזיר תשובה לגבי מיגון, וכמוך קיבלתי הצעות הזויות לעומת מה שפרסמו פה.

 

כן אחי החברות ביטוח חושבות שאנחנו סנטה קלאוס מפזרים מתנות!! משוגעים רוצים 6-6.5 אלף שקל על מקיף + חובה.. מחירים בשמיים..:evil:

 

 

אגב רציתי להוסיף עוד התייעצות איתכם בפורום.. כפי שאני רואה את הדברים יש 2 אפשרויות לגשת לביטוח, אפשרות אחת היא לעשות ביטוח ולנסות לעשות כמה שפחות מיגון ושאם הגנב יגנוב אז שיבושם לו ואנחנו מקבלים רכב חדש ( במסגרת חדש תמורת ישן) ואופציה נוספת היא למגן למקסימום ( לדעתי הכי טוב זה כספת + איתוראן סייב + עלוקה בערך סה"כ 1850-2000 שח, וצריך להיות גנב ממש אמיץ ונחוש כדי לגנוב אוטו כזה ... ) אבל אז אם הוא כן מצליח נניח לגנוב את הרכב ונניח והסיירים של איתוראן מחזירים את הרכב אז הוא יחזור מפוצץ מהתחת ובלאו הכי יהיה צורך לערב ביטוח כדי לתקן וזה באסה רצח וירידות ערך והאוטו לא יהיה כמו ניילון יותר לעולם.. מצד שני אולי הוא פשוט לא יצליח לגנוב בגלל המיגון ( או יחליט ללכת על משהו קל יותר ) ואז המיגון כן שווה את זה...

 

אז זו בעצם השאלה - למגן למקסימום ולקוות לטוב או לבנות על הביטוח במידה ויגנב ולמגן למינימום

 

תגובות יתקבלו בשמחה :) שבוע טוב חברים

פורסם

לסוכנות קוראים אריה כהן ביטוחים, הם נמצאים בהרצליה

 

אני נמצא איתם שנים.

נתנו לי הצעה לדעתי מאוד טובה מחברת "מנורה"

 

תבקש הצעת מחיר קודם, לא בטוח שתקבל את אותו המחיר, אולי אני קיבלתי כי אני לקוח וותיק מאוד אצלם, אבל תשאל תתמקח קצת אני מקווה שתגיע גם!

 

099546049

 

בהצלחה

 

 

user_online.gifforward.gif

פורסם
אני לעומתך שידרגתי מסוזוקי אלטו לסיאט איביזה, שזה שדרוג משמעותי בישבילי, אז בשביל הבדל של 10K, האיביזה היא סלע יצוק לעומת האלטו שהיא קופסאת טונה חד וחלק.

 

אני נסעתי על הרפרנס גם הקופה וגם הרגילה, ואין ספק שהרכב הזה הוא רכב איכותי מרגיש בטוח ואמין, חסכוני בדלק לעומת הרבה סופר מיני ונותן גודל, נוחות , ואמינות.

 

נכון שהוא לא מאובזר כמו הספורט אבל המרחק לא גדול.

 

שורה תחתונה בשבילך 70K סיאט איביזה או 80K פולו זה הבדל ענק במחיר, ומי שיכול להרשות לעצמו, בבקשה

 

מי שלא? ולא כולכך מפונק? וצריך רכב טוב חזק ואמין? האיביזה היא יותר ממה שאפשר לבקש.

 

אני אישית אוהב את האיביזה יותר מהפולו ועשיתי נסיעת מבחן על הפולו וגם על הפאביה !

 

את הפולו כבר אי אפשר לקנות ב-80K. אם אפשר היה היתה לי התלבטות קשה בין הפולו לבין הפיאסטה.

במצב הנוכחי אין מה להשוות את הפיאסטה לאחרות. היא עדיפה משמעותית, נראית הרבה יותר טוב וזוכה לציונים הגבוהים ביותר גם בקרב כתבי הרכב וגם במבחני הריסוק.

המחיר שלה גם לא גבוה יותר בשל איבזור שאפשר לקבל עכשיו מתנה מדלק מוטורס והעובדה שכל הצבעים עולים אותו דבר. היא גם מאובזרת יותר מכל היתר כאן כולל תפעול מערכת מההגה ו-6 רמקולים.

לגבי מצב השוק הבעייתי של האיביזה אפשר ללמוד מהתבוננות בלוחות היד השניה (תראו כמה מוכרים מכוניות מודל 10 ו-11 שבקושי נסעו...) והעובדה שהיבואן של המותג הזה עושה מבצעים כל שני וחמישי ובוודאי שלא טורח לעזור ללקוחות שלו לשמור על המחיר והערך של הרכב שלו.

חומר למחשבה לכולם.. אין לי שום אינטרס פה. מסביר למה אני ביטלתי את ההזמנה שלי. לא הזמנתי שום רכב אחר מבין כולם כי בסוף מצאתי פתרון אחר למה שחיפשתי, אבל אם הייתי צריך לרכוש, הייתי הולך על הפיאסטה במצב המחירים היום. מאמין שכל מי שילך לראות את הפיאסטה ויעשה בה נסיעת מבחן, יבין על מה אני מדבר. הרגשה איכותית בהרבה, הרבה פחות רעש, חומרים שנראה שבנויים ברמה אחרת (כמו הפולו) וביקורות מצויינות.

פורסם
את הפולו כבר אי אפשר לקנות ב-80K. אם אפשר היה היתה לי התלבטות קשה בין הפולו לבין הפיאסטה.

במצב הנוכחי אין מה להשוות את הפיאסטה לאחרות. היא עדיפה משמעותית, נראית הרבה יותר טוב וזוכה לציונים הגבוהים ביותר גם בקרב כתבי הרכב וגם במבחני הריסוק.

המחיר שלה גם לא גבוה יותר בשל איבזור שאפשר לקבל עכשיו מתנה מדלק מוטורס והעובדה שכל הצבעים עולים אותו דבר. היא גם מאובזרת יותר מכל היתר כאן כולל תפעול מערכת מההגה ו-6 רמקולים.

לגבי מצב השוק הבעייתי של האיביזה אפשר ללמוד מהתבוננות בלוחות היד השניה (תראו כמה מוכרים מכוניות מודל 10 ו-11 שבקושי נסעו...) והעובדה שהיבואן של המותג הזה עושה מבצעים כל שני וחמישי ובוודאי שלא טורח לעזור ללקוחות שלו לשמור על המחיר והערך של הרכב שלו.

חומר למחשבה לכולם.. אין לי שום אינטרס פה. מסביר למה אני ביטלתי את ההזמנה שלי. לא הזמנתי שום רכב אחר מבין כולם כי בסוף מצאתי פתרון אחר למה שחיפשתי, אבל אם הייתי צריך לרכוש, הייתי הולך על הפיאסטה במצב המחירים היום. מאמין שכל מי שילך לראות את הפיאסטה ויעשה בה נסיעת מבחן, יבין על מה אני מדבר. הרגשה איכותית בהרבה, הרבה פחות רעש, חומרים שנראה שבנויים ברמה אחרת (כמו הפולו) וביקורות מצויינות.

 

 

אם תתבונן טוב טוב ביד 2, כול האיביזות למכירה משנת 2010 עד היום, 90 אחוז מהם אלה הקופה, שזה מהווה רכב בעייתי מבחינת ה3 דלתות, וידוע מאז ומעולם שקופה זה רכב עם שוק בעייתי בעקבות הקהל הקטן שחושדק ברכב כזה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...