Psycho_OverLord
-
הודעות
20 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Psycho_OverLord
-
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה הבעיה? זה לא באוטו חבר... אני כבר העמסתי.. -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איש הישר בעיניו יעשה. דרך הסוכנות ביטוח מקיף מכסה דברים אחרים, כמו גניבה או תאונה.. אתה מקבל את הרכב עם ידית כיוון לגובה. הסר דאגה מליבך. -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מסכים!! ויותר מזה, אני הצעתי להם את זה כבר -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
וואי תקשיב!!! אתמול נכנסתי לסוכנות ראשון, רק כדי לשאול שאלה... ליאור וגיא קופצים מלקוח ללקוח. נוגה כבר נעולה בחדר שלה ואין מצב שהיא תצא משם בזמן הקרוב.. זה באסה רצח שאתה לא מקבל את הרכב.. אבל באמת אני לא רואה איך הם יכולים לענות לטלפון בכלל. אני ממליץ לך לגשת לסוכנות למרות שיהיה להם גם קשה להתייחס אליך פנים מול פנים, אבל נראה לי שתיכנס לחדר של נוגה והיא תעשה טלפונים בשבילך ורק כדי שלא תעשה שם יותר מדיי בלאגן. אני יודע שזה מעצבן לשמוע את זה אבל הם עדיין עומדים בהתחייבות שלהם כלפיך. עדיין לא עברו 15 יום ואם יעברו, אתה רק תרויח. תאמין לי. -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הזמנתי את הרכב בסניף ראשון, ואספתי את הרכב בבני ברק. הזמנתי ב13.2, שילמתי ב29.2 וקיבלתי ב12.3. גם אני קניתי לבנה גם כדי לחסוך טיפה וגם כי הצבע הלבן מדגיש את הקימורים של הרכב. אני מקווה שעד שהגבתי כבר קיבלת את הרכב. פשוט עובר עלי שבוע מטורף.. אין דברים כאלה -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היפייפיה שלי כבר פה!!!!! אחרי המון המון לחץ על כל העולם בערך, קיבלתי את המספר שרציתי וגם את הרכב יחסית מהר למרות שנראה היה שזה לוקח נצח.. אז קצת עידכונים למי שעדיין מחכה: כשבאתי לאסוף את הרכב ראיתי לפחות עוד 3 איביזות לבנות מחכות למסירה ותקשיבו טוב, אפרת, הנציגה שמודיעה ללקוחות לאסוף את הרכב אמרה שהלקוחות מסניף ראשון לא עונים לה.. אז תהיו זמינים.. אני ממליץ לאסוף את הרכב בשעות הצהריים. אני באתי בשלוש ועד ארבע ומשהו הייתי היחיד במקום. בלי לחץ. כל התשומת לב אליך ובאוטו שלך. תענוג!!! אחרי 200 קילומטר ראשונים אני גם אשתף טיפה מההתרשמות שלי, אני עוד צריך להתרגל לרעיון של הידני, אבל חוץ מזה שהלכה לי רגל שמאל, הכל טוב. אוטו חמוד. פשוט ועושה את העבודה. בגלל ההרצה אני כמובן לא עולה בטורים אבל האוטו נותן את ההרגשה שיש לו לנשום בתחום הגבוה. מערכת הHILL HOLD עובדת נפלא. לכל מי שתהה. גם בטורים נמוכים האוטו עולה את העליות של ירושלים ולא נעקף ע"י אופניים. באמת שהופתעתי לטובה. כשיהיה אפשר ללחוץ קצת יותר אני מאמין שזה יהיה כיף גדול אפילו יותר. אין כמו ההרגשה של להעלות רכב חדש על הכביש. זאת הפעם הראשונה שלי ובקרוב אצלכם. האוטו שלי בכל אופן הולך לעבור מספר שיפצורים.. חלונות אחוריים כהים מעט וג'אנט מגנזיום. אני לא חושב שהאוטו צריך יותר מזה. -
למה האוטו לא עובר רישוי כבר 3 ימים?
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של Psycho_OverLord בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום לכולם, ותודה לכל מי שהגיב. הרגשתי מחויבות לעדכן... היום יום א' עידכנו אותי שהרכב עבר את הרישוי ואני אקבל אותו בימים הקרובים!! אני מקווה לא למצוא הפתעות ושהכל בסדר (אני חששתי שהרכב נפגע והוא לא עובר את הרישוי עקב תיקונים). שיהיה לכולם שבוע טוב!!! -
למה האוטו לא עובר רישוי כבר 3 ימים?
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של Psycho_OverLord בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סבבה. תודה. -
אם זה יעודד אותך אז אני מכרתי את האאודי A3 שלי במחיר מחירון.. אומנם לקח 3-4 חודשים עד שהגיע הקונה שנדלק על האוטו.. אבל זה בא. עם הרבה סבלנות. והרכב שלי היה אחד השמורים שקיימים - ללא תאונות בכלל.
-
מי אתה? גובבת? ספר לחבריך. לא גובבת? סע לערד, חזור עם תובנות
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של תומR בתוך רכב כללי
הגיע הזמן גם להציג את עצמי.. שמי אורי, סטודנט למשפטים, בן 30. כרגע תושב ראשון, במקור ירושלמי. בעבר היו לי מספר רכבים שווים: רנו קליאו, פז'ו 206 CC, אאודי A3 ועכשיו אני ממתין לבואה של איביזה חדשה. לאחר קריאה מזדמנת בפורום הזה מדיי פעם החלטתי סוף סוף להירשם וללמוד קצת מאחרים ולתת מהידע שלי במידת האפשר. שבוע טוב לכולם וחג שמח!!!!!! -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם אני אשמח לקבל הפניה, נראה שעשית סקר שוק מקיף מאוד. הייתי שמח להנות מפירות עבודתך אם אפשר. -
למה האוטו לא עובר רישוי כבר 3 ימים?
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של Psycho_OverLord בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אחלה, תודה על התגובה! אין שום איבזור שצריך להתקין והאוטו רק מחכה לטסט. אני יודע על 2 אנשים שכבר קיבלו איביזות צהובות, ובמעמד המסירה דיווחו כי היו שם הרבה צהובות... אז כנראה באמת משחררים לפי צבע.. אני רק פחדתי מהאפשרות הראשונה שהעלית ורציתי לדעת אם יש מישהו שקצת מקורב ויכול לבדוק אולי יותר פרטים. אבל תודה בכל אופן ושבוע טוב לכולם!!!! -
למה האוטו לא עובר רישוי כבר 3 ימים?
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של Psycho_OverLord בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אין ספק שאני אקבל את הרכב, העיניין הוא שכבר התחליו לקבל רכבים מאותו משלוח. החשש שלי הוא שהרכב ניזוק ולא רוצים לדווח לי. הרכב שלי עוד לא עבר טסט... רשמתי בפירוש שאני נמצא עמוק בתוך הטווח שמותר להם ואין לי השגות לגבי העניין. -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יום ראשון בעשר, קפה אצל גיא? עד שנקבל את הרכב... חח אני הזמנתי לבנה, יכול להיות שזה באמת קשור לצבע ואולי שיחררו את הצהובות קודם -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה לא רציני... ולמה אתה מתעלם angord?? גם אני הזמנתי מהסוכנות בראשון... איך אתה יודע שהאוטו היה מוכן ביום שני?? גיא לא מפסיק לומר לי שהאוטו עוד לא עבר רישוי.... -
אהלן חברים, אחרי הרבה זמן שאני קורא כאן החלטתי להירשם ולהיות קצת יותר פעיל. יש לי שאלה שאולי מישהו יוכל לדעת מהניסיון שלו או אפילו מהיכרות עם אנשים אשר עובדים בתחום. אז השאלה המרכזית היא באמת בכותרת, ואני ארחיב קצת יותר פרטים. הזמנתי את האיביזה שבמבצע לפני כחודש ב13.2. בלי תוספות או משהו מיוחד שיכול לעכב את ההזמנה. ב23.2 הגיע הרכב לארץ. בגלל שהיתה טעות קטנה, לא שלי, כל הסכום שולם רק ב29.2 והבטיחו לי שזה לא ייעגב את הרכב. הטעות היתה שלהם. אני נמצא בקשר רצוף עם הסוכן שמכר לי את הרכב, ובשיחה שלי איתו ביום שלישי הוא אמר שהרכבב עדיין לא עבר רישוי ואף נתן לי את המספר המוקצה מאחר ויש לי אפשרות לשנות אותו כל עוד האוטו לא עובר רישוי. (אחרי זה זה כבר יותר מסובך, ספק אם אפשרי) ביום רביעי הודיע לי הסוכן כי לרכב באמת השתנה המספר המוקצה, כפי שדאגו לי, לשביעות רצוני. אך עד אתמול בערב הרכב עדיין לא עבר את הרישוי... נכון שישנם את ה15 יום ואני נמצא עמוק בתוכם, אבל אני יודע שיש מישהו שאתמול או שלשום קיבל את הרכב שלו מאותו המשלוח. והמקסימום זה שהוא שילם את כל הסכום הוא 4 ימים לפני... בגלל זה אני מתחיל לחשוש מעט. לאחר קריאה בפורום, אני מבין שיכולה להיות אפשרות שהרכב יעבור תיקון כלשהו לפני המסירה, ובמידה והתיקון יהיה מעל אחוז מסוים משווי הרכב יעדכנו אותי עליו. יכול להיות שהסוכן לא מעדכן אותי כי הוא עדיין לא יודע מה קרה בדיוק עם הרכב? או שאני סתם אוכל סרטים וזה בסדר גמור?
-
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איזה יופי של תמונות חבר!!!! תתחדש ותנהג בזהירות!!! יפה הצבע הצהוב. מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה שהאוטו שלי מחכה יותר מ3 ימים רק לביצוע טסט? לפי מה שקראתי בפורום, זה מתחיל להיות לי טיפה חשוד כאילו לקחו לתקן את הרכב וזו הסיבה שכל פעם שאני מתקשר הם אומרים שהרכב עדיין לא עבר טסט? מיום שלישי אמרו לי שהוא עדיין לא עבר, וזה התאים לי כי הייתי חייב לשנות את המספר רישוי לפני שהוא עובר טסט ובאמת ביום רביעי בבוקר כבר אישרו לי שהמספר מוקצה לי. הדבר שאני הכי מפחד ממנו זה אוטו לימון. בבקשה תגידו לי שאני טועה. -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איזה כיף לך!!! בגלל עיכוב בתשלום, שילמתי את הכל רק ביום רביעי.. החבר'ה בסוכנות קצת הטעו אותי ולא קיבלו חלק מהתשלום בסניף אחר.. לפי ההודעות האחרונות שלך אני רואה שגם אתה הזמנת אצל גיא בסניף ראשון... אני מת כבר לקבל את "השיחה" -
סיאט איביזה במבצע - דצמבר 2011 או ינואר 2012
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של GRRM בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם אני ממתין לאיביזה החדשה שלי... מי עוד? -
רוכשי סיאט איביזה שבמבצע - קבוצת רכישה לביטוח מקיף
Psycho_OverLord פרסם הודעה בנושא של shlimak בתוך רכב כללי
זה בסך הכל חברת ביטוח, והוא רק "מוכר" אותו לדעתי. למה לא תפנה לחברה עצמה? ולמה לא תראה מה כתוב בפוליסה המלאה שנשלחה אליך? אני עומד לעשות את הביטוח הזה לאיביזה שאני אקבל בימים הקרובים, רק הדבר היחיד שהפריע טיפה זה שהוא העלה את המחיר ל2860 ש"ח וזאת משיחה שקיימתי איתו לפני מספר דקות. לטענתו המחיר התעדכן ב1.3.. חובה ניתן לעשות דרכו בכל החברות, תלוי מה יוצא לך הכי זול באתר ההשוואה של משרד התחבורה
