Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עצבני רצח על סוכנות סיאט בראשון!

אתמול הם אמרו לי שהם יעדכנו אותי בהמשך היום, לא חזרו אליי.

היום במשך כל היום ניסיתי לתפוס אותם, ופשוט אף אחד לא ענה!!! התקשרתי גם למנהלת אולם תצוגה, אמרה לי שהיא עסוקה ושתחזור אליי יותר מאוחר, אחרי כמה זמן ניסיתי לתפוס אותה שוב במשך כמה פעמים ופשוט לא ענתה!!!!

איך עסק מתנהל ככה??????? איזה עצבים!

מקווה בשבילם שיענו לי מחר בבוקר.

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יודע מתי מגיע לארץ דגם הפורד פיאסטה 1.25 ידנית ב 75000 שקל ??

זה נראה אופציה טובה אם סיאט מחליטים לבטל את הבצע הזה

 

אחותי הזמינה אתמול. מסירה בסוף מרץ/תחילת אפריל

פורסם
אחותי הזמינה אתמול. מסירה בסוף מרץ/תחילת אפריל

 

 

מחיר ?? 75000 ??

מה החא אומרת על רמת אבזור בפנים ? אפשר להתווכח איתם או לפחןת לרבל תןספןת או משהו ??

פורסם
אני עצבני רצח על סוכנות סיאט בראשון!

אתמול הם אמרו לי שהם יעדכנו אותי בהמשך היום, לא חזרו אליי.

היום במשך כל היום ניסיתי לתפוס אותם, ופשוט אף אחד לא ענה!!! התקשרתי גם למנהלת אולם תצוגה, אמרה לי שהיא עסוקה ושתחזור אליי יותר מאוחר, אחרי כמה זמן ניסיתי לתפוס אותה שוב במשך כמה פעמים ופשוט לא ענתה!!!!

איך עסק מתנהל ככה??????? איזה עצבים!

מקווה בשבילם שיענו לי מחר בבוקר.

 

 

אל תחפש אותם עד יום ראשון, הם לא עונים לאף אחד הם בסייל אין להם אנשים פנויים למענה טלפוני

פורסם
אל תחפש אותם עד יום ראשון, הם לא עונים לאף אחד הם בסייל אין להם אנשים פנויים למענה טלפוני

 

מממ תשמע, לא אכפת לי שהם בסייל. ממש לא אכפת לי. מה עם שאר הלקוחות שהזמינו? זהו הפכנו לאוויר? גועל נפש של שירות! עוד יומיים זה יגיע ל15 ימי עסקים. ככה שכדאי להם מאוד לספק לי את הרכב עד שישי

פורסם
מממ תשמע, לא אכפת לי שהם בסייל. ממש לא אכפת לי. מה עם שאר הלקוחות שהזמינו? זהו הפכנו לאוויר? גועל נפש של שירות! עוד יומיים זה יגיע ל15 ימי עסקים. ככה שכדאי להם מאוד לספק לי את הרכב עד שישי

 

תקשיב אחי, מספיק עם הטלפונים , הגיע הזמן שתיגש לסניף ותתחיל לדבר עם מי שצריך, הטלפונים כבר לא יעזרו

פורסם
תקשיב אחי, מספיק עם הטלפונים , הגיע הזמן שתיגש לסניף ותתחיל לדבר עם מי שצריך, הטלפונים כבר לא יעזרו

 

זה מה שאני עושה מחר.

פורסם

אני ממליץ גם על לשלוח פקס לסניף ולשירות לקוחות של צ'מפיון. תדאג גם להתקשר ולוודא שהוא הגיע.

לפי חוק ברגע שיש פקס הם חייבים להתייחס אליו.

פורסם
היי,

 

איפה קנית? איפה סיפקו לך תרכב איזה סניף?

 

אגב, מתי הזמנת? תוך כמה ימי עסקים קיבלת תרכב?

אני הזמנתי בהרצליה ומחכה לאיביזה הלבנה שלי... עברו כבר 8 ימי עסקים

 

 

הזמנתי את הרכב בסניף ראשון, ואספתי את הרכב בבני ברק.

 

הזמנתי ב13.2, שילמתי ב29.2 וקיבלתי ב12.3.

 

גם אני קניתי לבנה גם כדי לחסוך טיפה וגם כי הצבע הלבן מדגיש את הקימורים של הרכב.

אני מקווה שעד שהגבתי כבר קיבלת את הרכב. פשוט עובר עלי שבוע מטורף.. אין דברים כאלה

פורסם
אני עצבני רצח על סוכנות סיאט בראשון!

אתמול הם אמרו לי שהם יעדכנו אותי בהמשך היום, לא חזרו אליי.

היום במשך כל היום ניסיתי לתפוס אותם, ופשוט אף אחד לא ענה!!! התקשרתי גם למנהלת אולם תצוגה, אמרה לי שהיא עסוקה ושתחזור אליי יותר מאוחר, אחרי כמה זמן ניסיתי לתפוס אותה שוב במשך כמה פעמים ופשוט לא ענתה!!!!

איך עסק מתנהל ככה??????? איזה עצבים!

מקווה בשבילם שיענו לי מחר בבוקר.

 

וואי תקשיב!!!

 

אתמול נכנסתי לסוכנות ראשון, רק כדי לשאול שאלה...

 

ליאור וגיא קופצים מלקוח ללקוח. נוגה כבר נעולה בחדר שלה ואין מצב שהיא תצא משם בזמן הקרוב..

 

זה באסה רצח שאתה לא מקבל את הרכב.. אבל באמת אני לא רואה איך הם יכולים לענות לטלפון בכלל.

אני ממליץ לך לגשת לסוכנות למרות שיהיה להם גם קשה להתייחס אליך פנים מול פנים, אבל נראה לי שתיכנס לחדר של נוגה והיא תעשה טלפונים בשבילך ורק כדי שלא תעשה שם יותר מדיי בלאגן. אני יודע שזה מעצבן לשמוע את זה אבל הם עדיין עומדים בהתחייבות שלהם כלפיך. עדיין לא עברו 15 יום ואם יעברו, אתה רק תרויח. תאמין לי.

פורסם

אם הם כ"כ לחוצים שייקחו עובד זמני שייטפל בטלפונים.

זה לא תירוץ לשירות גרוע.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חברה יש לי כמה שאלות.

היום ישבתי עם סוכן ודברנו , וראיתי את הרכב גם בצבע לבן, ד"א הלבן ממש יפה אבל השאלה איך הצבע עוד כמה שמים.

מה שלא אהבתי זה הרדיו דיסק של הקינווד ושאלתי אותו האם אפשר לקבל הרדיו דיסק המקורי של הרכב , אומר שאי אפשר כי הדגם הזה מגיע לארץ אפילו בלי רדיו דיסק , מה אתם אומרים ? מישהו קבל עם הרדיו המקורי ?

 

דבר שני, בכסא הנהג יש את הידית ממטה משמאל עם אפשרות להנמיך ולהעלות את הכסא, הידית הזאת עם כל דגמי הרפרנס כי קראתי פוסטים מתלוננים על משהו לכוון את הכסא, מדובר באותו דבר ??

פורסם
חברה יש לי כמה שאלות.

היום ישבתי עם סוכן ודברנו , וראיתי את הרכב גם בצבע לבן, ד"א הלבן ממש יפה אבל השאלה איך הצבע עוד כמה שמים.

מה שלא אהבתי זה הרדיו דיסק של הקינווד ושאלתי אותו האם אפשר לקבל הרדיו דיסק המקורי של הרכב , אומר שאי אפשר כי הדגם הזה מגיע לארץ אפילו בלי רדיו דיסק , מה אתם אומרים ? מישהו קבל עם הרדיו המקורי ?

 

הרדיו המקורי אולי יותר יפה אך הוא ממש לא מציאה גדולה. אני הייתי מעדיף את הקנווד.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...