Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה אופי הנהיגה שלך, תנאי הדרך או העובדה שהרכב עדיין חדש.

ב-100% עירוני הצלחתי להגיע לכמעט 1:16

מעבר לכך אני לא רואה מדוע לצפות ל 1:19 או קרוב לזה....

מכוניות המיני בקושי מגיעות לשם, אז אתה עם 400סמק יותר ובערך 300ק"ג עודפים תגיע?

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם אני רואה פה הרבה אנשים שכותבים שאין רמקולים מאחורה בדלתות האחריות , מזאת אומרת ?!

כתוב לי בקבלה של הרכב 4 רמקולים אז איפה הרמקולים בדיוק? 2 בדלתות הקדמיות ואיפה עוד 2?

פורסם

רק מקדימה (2 טוויטרים ו-2 רמקולים)

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם

אז אנשים... ספרו מה אתם עושים עם ביטוח?

הסוכן מהרכישה הקבוצתית נשמע לי בעייתי על אף שהוא לא דורש אקסטרה מיגונים.

 

אז איפה אתם עושים? וכמה משלמים על מיגון? רק קודנית?

מתקינים בצ'מפיון או מקום אחר?

פורסם

אתמול קיבלתי את הרכב!

באמת יש בעיה בבידוד רעשים אבל חוץ מזה הרכב נוסע נהדר.

מצורפות תמונות :)

ביום ראשון \ שני אני אקבל את הג'אנטים שהזמנתי (לא דרך סיאט) ואפרסם עוד תמונות.

IMG_4085.JPG

IMG_4097.JPG

IMG_4100.JPG

IMG_4105.JPG

IMG_4111.JPG

IMG_4112.JPG

IMG_4116.JPG

פורסם
אתמול קיבלתי את הרכב!

באמת יש בעיה בבידוד רעשים אבל חוץ מזה הרכב נוסע נהדר.

מצורפות תמונות :)

ביום ראשון \ שני אני אקבל את הג'אנטים שהזמנתי (לא דרך סיאט) ואפרסם עוד תמונות.

 

 

 

איזה יופי של תמונות חבר!!!!

 

תתחדש ותנהג בזהירות!!! יפה הצבע הצהוב.

 

 

מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה שהאוטו שלי מחכה יותר מ3 ימים רק לביצוע טסט?

לפי מה שקראתי בפורום, זה מתחיל להיות לי טיפה חשוד כאילו לקחו לתקן את הרכב וזו הסיבה שכל פעם שאני מתקשר הם אומרים שהרכב עדיין לא עבר טסט?

 

מיום שלישי אמרו לי שהוא עדיין לא עבר, וזה התאים לי כי הייתי חייב לשנות את המספר רישוי לפני שהוא עובר טסט ובאמת ביום רביעי בבוקר כבר אישרו לי שהמספר מוקצה לי.

 

הדבר שאני הכי מפחד ממנו זה אוטו לימון. בבקשה תגידו לי שאני טועה.

פורסם
אתמול קיבלתי את הרכב!

באמת יש בעיה בבידוד רעשים אבל חוץ מזה הרכב נוסע נהדר.

מצורפות תמונות :)

ביום ראשון \ שני אני אקבל את הג'אנטים שהזמנתי (לא דרך סיאט) ואפרסם עוד תמונות.

 

יצא מדהים אחי תתחדש וסע בזהירות!!

 

שאלה קטנה, הזמנת בסוכנות ראשון? באיזה תאריך שילמת?

 

שאדע בערך מתי אני גם אמור לקבל...

תודה..

פורסם

תודה :)

הזמנתי בסוכנות ראשון והגעתי לשלם ב 24 לחודש.

הרכב מוכן כבר כמה ימים - מיום ראשון או שני, אבל רק עכשיו היה לי זמן להגיע לקחת אותו.

מה שכן - ראיתי בעיקר איביזות צהובות שם, אז אולי סדר העבודה שלהם תלוי בצבע (סיימו עם הצהובות מוקדם?).

 

ולגבי השעון באמת דורש כיוון! לא כ"כ הסתכלתי עליו עד עכשיו..

פורסם
תודה :)

הזמנתי בסוכנות ראשון והגעתי לשלם ב 24 לחודש.

הרכב מוכן כבר כמה ימים - מיום ראשון או שני, אבל רק עכשיו היה לי זמן להגיע לקחת אותו.

מה שכן - ראיתי בעיקר איביזות צהובות שם, אז אולי סדר העבודה שלהם תלוי בצבע (סיימו עם הצהובות מוקדם?).

 

ולגבי השעון באמת דורש כיוון! לא כ"כ הסתכלתי עליו עד עכשיו..

 

אההה.

ראית שחורות במקרה? 8)

 

והצהובה מדהימה. איביזה מטורפת יש לך... רק גאנטים וזהו.

פורסם
תודה :)

הזמנתי בסוכנות ראשון והגעתי לשלם ב 24 לחודש.

הרכב מוכן כבר כמה ימים - מיום ראשון או שני, אבל רק עכשיו היה לי זמן להגיע לקחת אותו.

מה שכן - ראיתי בעיקר איביזות צהובות שם, אז אולי סדר העבודה שלהם תלוי בצבע (סיימו עם הצהובות מוקדם?).

 

ולגבי השעון באמת דורש כיוון! לא כ"כ הסתכלתי עליו עד עכשיו..

 

 

אתה לא רציני... ולמה אתה מתעלם angord??

 

גם אני הזמנתי מהסוכנות בראשון...

איך אתה יודע שהאוטו היה מוכן ביום שני??

 

גיא לא מפסיק לומר לי שהאוטו עוד לא עבר רישוי....

פורסם
אתה לא רציני... ולמה אתה מתעלם angord??

 

גם אני הזמנתי מהסוכנות בראשון...

איך אתה יודע שהאוטו היה מוכן ביום שני??

 

גיא לא מפסיק לומר לי שהאוטו עוד לא עבר רישוי....

 

כנל אצלי....

פורסם
כנל אצלי....

 

יום ראשון בעשר, קפה אצל גיא?

עד שנקבל את הרכב... חח

 

אני הזמנתי לבנה, יכול להיות שזה באמת קשור לצבע ואולי שיחררו את הצהובות קודם

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...