Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אמרו לי שהרכב אמור להגיע אליי ב1.3, יש עוד מישהו שאמור לקבל את האוטו בתאריך הזה?

 

האם הרכבים כבר בארץ? מעניין עם איזה סדרת צמיגים הם יגיעו....

לי אמרו שתאריך הגעת הרכבים לארץ הוקדם ל 23.2.2012, במקום ב 1.3, אני מקווה שתוך שבוע -שבוע וחצי הרכב יהיה אצלי(סוכנות חיפה). בגדול עד עכשיו אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם, גם יחס אישי גם תמיד שמחים לענות על כל שאלה, ו גם להפתעתי היום שלחו לי זר לכבוד הרכב החדש,משו קטן אבל נעים.

פורסם
לי אמרו שתאריך הגעת הרכבים לארץ הוקדם ל 23.2.2012, במקום ב 1.3, אני מקווה שתוך שבוע -שבוע וחצי הרכב יהיה אצלי(סוכנות חיפה). בגדול עד עכשיו אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם, גם יחס אישי גם תמיד שמחים לענות על כל שאלה, ו גם להפתעתי היום שלחו לי זר לכבוד הרכב החדש,משו קטן אבל נעים.

מוזר לי גם אמרו שהרכב מגיע לארץ ב1.3.12 אבל לא הודיעו לי על הקדמה וגם אני הזמנתי בחיפה ולא התקשרו אליי אפילו פעם אחת מאז ההזמנה מה קורה?

פורסם
הצבע שחור מגיע לארץ ב1.3.12 ויתחילו חלוקה עד 15 ימי עסקים

 

אז זהו, כשהזמנתי את הרכב הבחורה אמרה שיש 2 משלוחים ב 23.2 ו ב 1.3 ו רוב הסיכויים ששלי יגיע רק ב 1.3,אבל בסוף מסתבר שהרכב שלי מגיע ב 23.2, הזמנתי צבע צהוב אולי זה איכשהו השפיע לא יודע)))

פורסם

מישהו יודע על איזה חודש ירשמו הרכבים שמגיעים ארצה ב-23 בפברואר וב-1 למרץ.

הרי כל חודש זה הפסד כסף שיורד ממחירון הרכב ואם מקבלים אותו בסוף פברואר אז מפסידים חודש שלם ועדיף לקבל אותו בתחילת מרץ.

פורסם
מישהו יודע על איזה חודש ירשמו הרכבים שמגיעים ארצה ב-23 בפברואר וב-1 למרץ.

הרי כל חודש זה הפסד כסף שיורד ממחירון הרכב ואם מקבלים אותו בסוף פברואר אז מפסידים חודש שלם ועדיף לקבל אותו בתחילת מרץ.

 

יתחילו חלוקה עד 15 ימי עסקים

פורסם
אז זהו, כשהזמנתי את הרכב הבחורה אמרה שיש 2 משלוחים ב 23.2 ו ב 1.3 ו רוב הסיכויים ששלי יגיע רק ב 1.3,אבל בסוף מסתבר שהרכב שלי מגיע ב 23.2, הזמנתי צבע צהוב אולי זה איכשהו השפיע לא יודע)))

 

חבר'ה בשורות טובות,

הרכבים יגיעו לארץ ביום חמישי 23.2.12 בשעה טובה כל הצבעים.

וחלוקה תיהיה עד 15 ימי עסקים.

 

 

מעודכן לשעות אלו זה העדכון האחרון בנוגע לרכבים שהיו אמורים להגיע ב1.3.12

פורסם

חברים

 

לאחר חודשיים עם הרכב אני די מרוצה בסה"כ. אבל, האוטו לא שקט, בלשון המעטה.

הנסיעה מאוד מרעישה ופשוט מרגישים את הכביש ושומעים חזק את המנוע.

 

מישהו סובל מזה גם ?

פורסם

אני שוקל אם לקנות את הרכב .



יש עוד דברים שמפריעים לכם ברכב ?

תוכלו לכתוב חסרונות ויתרונות .

תודה.

פורסם
חבר'ה בשורות טובות,

הרכבים יגיעו לארץ ביום חמישי 23.2.12 בשעה טובה כל הצבעים.

וחלוקה תיהיה עד 15 ימי עסקים.

 

 

מעודכן לשעות אלו זה העדכון האחרון בנוגע לרכבים שהיו אמורים להגיע ב1.3.12

מוזר, התקשרתי עכשיו לסוכנות בראשון והם אמרו לי שהם לא שמעו על כזה דבר..

פורסם
מוזר, התקשרתי עכשיו לסוכנות בראשון והם אמרו לי שהם לא שמעו על כזה דבר..

 

פפ מה יהיה עם הסיאט האלה.. לא מתואמים בשיט.

 

מקווה מאוד שהמשלוח באמת יגיע ב23.2.. לא יכול לחכות כבר....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...