Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל אם לקנות את הרכב .



 

יש עוד דברים שמפריעים לכם ברכב ?

תוכלו לכתוב חסרונות ויתרונות .

תודה.

סך הכל אני חושב שהוא תמורה טובה למחיר.

יפה חיצונית, מכוער ופשוט מבפנים,תא מטען יחסית גדול ותנוחת ישיבה נוחה. קרוז קונטרול והיל הולדר הן תוספות מועילות מאוד. העברת הילוכים חלקה ונעימה. בהתחלה היה קושי קל להכניס לראשון אבל עכשיו זה נעלם.

צריכת דלק: בין עירוני במהירויות של 120-130 קמ"ש 1:13.5 עד 1:14.5.

מנוע קצת חלש, ולפעמים מורגש שחסר קצת כוח אבל שוב במחיר הזה ואם מסתכלים על החבילה הכוללת אז לפי דעתי שווה.

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סוף סוף קבלתי את הרכב :) אעלה תמונות לחישוקים ולמערכת המולטימדיה מחר ... :)

imageshack.us/photo/my-images/215/20120221184337.jpg/

כמה חבל שצילמת בחושך תתחדש מתי המשלוח הגיע ואחרי כמה ימים קיבלת את הרכב?

פורסם
מוזר, התקשרתי עכשיו לסוכנות בראשון והם אמרו לי שהם לא שמעו על כזה דבר..

 

סוכנות ראשון מנותקים מהעולם, גם אני סבלתי מהם...

פורסם
גם אני הזמנתי מהסוכנות הזאת. באמת נראה שהם מנותקים....

 

זה באמת מעצבן... המשך ישיר ל "אין לי מק"ט לרמקולים"

לפחות בסוף הרכב הוא אותו רכב.

פורסם
טוב הנה עוד תמונות לחישוקים ולמערכת המולטימדיה

profile.imageshack.us/user/majdsrour

אהבתי את המערכת. ביררתי אצל היבואן והם רוצים מעל 8K ש"ח בשבילו! לא כולל התקנה! :shock:

איפה התקינו לך אותו? רדיו מילאנו?

פורסם
אהבתי את המערכת. ביררתי אצל היבואן והם רוצים מעל 8K ש"ח בשבילו! לא כולל התקנה! :shock:

איפה התקינו לך אותו? רדיו מילאנו?

 

החישוקים והמערכת מהיבואן, וקבלתי את המערכת ב 4500 כולל הכל :D גם GPS וגם, מצלמת ריורס

פורסם

איזה אכזבה, יש עיכוב עם האונייה והיא תיכנס לנמל אשדוד ביום ראשון, הגעת הרכבים לבעלייה תיהיה עד ה11.3.12 זה מה שנאמר לי הקדימה רק במספר ימים בודדים ולא הקדמה משמעותית חבל.

 

חבר'ה הייתה חלוקה לא מזמן למלא אנשים שרכשו מה עם תמונות? יאללה תמונות תגובות וכל מה שקשור בבקשה להעלות לפה או לשלוח לי לפרטי.

פורסם
איזה אכזבה, יש עיכוב עם האונייה והיא תיכנס לנמל אשדוד ביום ראשון, הגעת הרכבים לבעלייה תיהיה עד ה11.3.12 זה מה שנאמר לי הקדימה רק במספר ימים בודדים ולא הקדמה משמעותית חבל.

 

חבר'ה הייתה חלוקה לא מזמן למלא אנשים שרכשו מה עם תמונות? יאללה תמונות תגובות וכל מה שקשור בבקשה להעלות לפה או לשלוח לי לפרטי.

כנל....

פורסם

טוב ככה... אני ממש עצבנ י:evil: על הסוכן שלי, הוא לא יודע כלום מכלום כנראה...

ויש לי כמה שאלות אליכם, אולי תוכלו לתת אור יותר ברור לדברים...

1. הסוכן שלי לא מכיר מדבקה שנמכרת לבד, לא בתשלום ובטח ובטח לא כמתנה, אין דבר כזה לטענתו, ואם למישהו יש את זה אז "הוא קנה את זה באי בי"... אז בבקשה אם מישהו קיבל את המדבקה ויכול לרשום מאיזה סוכנות, ואיך...

2. הסוכן שלי גם לא מכיר את האפשרות להתקין רמקולים אחוריים, ואחרי כמה שניות של זיכרון אבוד, הוא אמר שזה יעלה 1600!!!!! שקל בשביל פאקיין שתי רמקולים, אז שוב עם יש מישהו שקנה/קיבל את הזוג הנוסף שירשום בבקשה איפה ובכמה.

3.עוד משהו.. אני רציתי לעשות מימון לרכב דרך בנק מזרחי, אולם שוב, הסוכן לא מכיר מימון דרך הבנק למרות שהבנקאי אמר לי במפורש שקיים כזה... אז שוב, לעזרתכם...

4. בבקקשה, עם מישהו עשה איזה שהם שידרוגים נוספים, ויוכל לרשום את עלותם, אני בטוח שזה יעזור להרבה אנשים... באמת שהשירות שקיבלתי בהתחלה היה טוב, אבל אחרי החתימה, זהו זה נגמר...

תודה רבה לכל מי שיעזור...

*עוד משהו קטן, אני כבר רשמתי את זה, אבל חברה שקיבלו את הרכב עם המערכת החדשה, תוכלו בבקשה לרשום אם זה באמת "שדרוג" או שהחברה חוסכת עלינו כסף... תודה מראש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...