Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני קיבלתי היום את היפה שלי, איביזה צהובה.

נהנה מכל שנייה רכב פשוט שווה כל אגורה.

לגבי הביטוח אני אספר סיפור קצר:

גם אני לא אהבתי את הסוכן ביטוח שבקבוצת רכישה וחשבתי ללכת על בטוח, עשיתי ביטוח ב9 מיליון.

הכל טוב ויפה נתנו לי מחיר טוב מאוד יחסית לחברות אחרות(5850 מקיף+חובה,נהג צעיר) אבל מגיע אני היום בבוקר למוסך לקחת את הרכב מתקשר אליהם מסתבר שיש לי רק ביטוח מקיף ואין חובה o_0 קצת התעצבנתי, עשיתי בזריז ביטוח חובה (יצא סכום כולל של 5850) והבחורה אומרת לי "תשמע עד שהפקס יגיע אליך זה יכול לקחת שעתיים", זה עיצבן אותי עוד טיפה אבל אחרי 3 דק' אני רואה את הבחור שמסר לי את הרכב עם חיוך של מיליון דולר אומר לי "אתה לא מאמין, הביטוח שלך כבר פה!" כמובן שגם אני שמחתי.

נסעתי לתדלק ובזמן הזה התקשרתי שוב ל9 מיליון לקבוע איתם מקום להתקנת מיגון, אני סגרתי איתם שעושים מיגון מפוצל בעלות של 530 ש"ח, הגעתי למוסך והמוסכניק אומר לי "תתחדש על האוטו אבל אני לא ממליץ לך על המיגון הזה ואני אפילו לא מוכן לשים את המיגון הזה על האוטו שלך, קודם כל "המפוצל" הוא מיגון מאוד חלש ומה שהכי הפחיד אותי שהוא אמר שהמיגון הזה עושה בעיות בחשמל ו הוא לא בריא לרכב,והוא ממליץ לעשות מיגון אחר "כספת+קודן" בעלות של 850 ש"ח, אני לא יודע אולי המוסכניק רצה להוציא ממני עוד 300 ש"ח, או לא שווה לו להתקין את ה"המפוצל", או שבאמת זה פוגע ברכב, היום יום שישי ו הייתי חייב לעשות את המיגון היום בלי יותר מדי לעשות סקר שוק.

אני התעצבנתי על הביטוח שלי בפעם השלישית להיום וכמובן התקשרתי, דיברתי עם נציג הסברתי לו שזה לא לעניין ואני לא ישים מיגון שיכול להזיק למעכרת החשמל שלי לאוטו ואפילו אם זה הסיכוי הקטן ביותר , הנציג טען שהם לא מכירים בעיה כזו אבל בסופו של דבר הגענו להסכם שאני משלם 850 ש"ח ו הוא מזכה אותי ב 100 ש"ח שבסופו של דבר יוצא לי 750 ש"ח עם ראש שקט, מה שאני באה להגיד שמה שאני אוהב מאוד בביטוח הזה שיש עם מי לדבר ואתה מרגיש שבאמת אכפת להם למרות כל הפלטות שלהם.

האם מישהו שמע גם שהמיגון "מפוצל" באמת פוגע ברכב בצורה כלשהי?

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה לא רציני... ולמה אתה מתעלם angord??

 

גם אני הזמנתי מהסוכנות בראשון...

איך אתה יודע שהאוטו היה מוכן ביום שני??

 

גיא לא מפסיק לומר לי שהאוטו עוד לא עבר רישוי....

 

אני לא מתעלם - פשוט באמת שאין לי מושג.

פשוט התקשרו אלי ואמרו שהאוטו מוכן, אני לא נתקלתי בבעיות כאלה.

 

_IBIZA_, אני הזמנתי ב pit stop ואתקין בראשון או שני (היה להם בעיות עם המחסן בגגל החג).

הם אותם ספקים של הג'אנטים שסיאט מתקינים לך אבל יותר זול אצלהם (ב 100 ש"ח) ובעיקר יש מבחר הרבה יותר גדול.

אגב, הג'אנטים הם של yuelina, מישהו מכיר אותם? אני מניח שזה יצור סיני זול - יש משהו לפחד ממנו?

פורסם
מה שאני באה להגיד שמה שאני אוהב מאוד בביטוח הזה שיש עם מי לדבר ואתה מרגיש שבאמת אכפת להם למרות כל הפלטות שלהם.

האם מישהו שמע גם שהמיגון "מפוצל" באמת פוגע ברכב בצורה כלשהי?

 

 

שתהיה/תהיי בריא/ה...

"באה להגיד" ואח"כ "אני אוהב"? WTF?

בכל אופן, מטעמי נוחיות אשתמש בלשון זכר.

בקיצור, ממש לא מובן לי המשפט הזה שאתה אוהב את החברה הזו כשכל השרשור אתה משחרר קיטור עליהם. נראה לך שבאמת באו לקראתך? או שלא עשית מספיק סקר שווקים או שאתה לקוח הדוק שלהם.

את התנאים שהבחור מקבוצת הרכישה הציע, השגתי גם בחברות אחרות. נכון, יש כאלה שנתנו הצעות מטורפות אבל בלא מעט המחיר היה בין 2700 ל- 3000, חלקן אף נתנו תלושים מתנה. אני בכל אופן אמרתי שאני לא מתקין כלום באוטו, בחברה מסוימת רצו לשלוח לי נציג עג הבית כדי להתקין בעצמו כספת אבל לא הסכמתי. סגרתי בסוף בחברה שלא דרשה שום התעסקות עם מיגון. תאמינו לי, כמו בהרבה מקומות בחיים, הכל תלוי בכושר המיקוח שלכם, ביכולת שלכם לתת בתמורה וגם כמובן לדעת לזהות מהו קצת גבול היכולת של הנציג וגם כמובן לכבד אותו ולא לשקר, אל תגידו "הציעו לי 2000 ש"ח" כשבפועל אף חברה לא תתן לך ביטוח במחיר הזה.

 

שיהיה בהצלחה לרוכשים החדשים, אהבתי את האיביזה הצהובה, מצפה לראות אותה עם ג'נטים חדשים.

פורסם
גם אני קיבלתי היום את היפה שלי, איביזה צהובה.

נהנה מכל שנייה רכב פשוט שווה כל אגורה.

לגבי הביטוח אני אספר סיפור קצר:

גם אני לא אהבתי את הסוכן ביטוח שבקבוצת רכישה וחשבתי ללכת על בטוח, עשיתי ביטוח ב9 מיליון.

הכל טוב ויפה נתנו לי מחיר טוב מאוד יחסית לחברות אחרות(5850 מקיף+חובה,נהג צעיר) אבל מגיע אני היום בבוקר למוסך לקחת את הרכב מתקשר אליהם מסתבר שיש לי רק ביטוח מקיף ואין חובה o_0 קצת התעצבנתי, עשיתי בזריז ביטוח חובה (יצא סכום כולל של 5850) והבחורה אומרת לי "תשמע עד שהפקס יגיע אליך זה יכול לקחת שעתיים", זה עיצבן אותי עוד טיפה אבל אחרי 3 דק' אני רואה את הבחור שמסר לי את הרכב עם חיוך של מיליון דולר אומר לי "אתה לא מאמין, הביטוח שלך כבר פה!" כמובן שגם אני שמחתי.

נסעתי לתדלק ובזמן הזה התקשרתי שוב ל9 מיליון לקבוע איתם מקום להתקנת מיגון, אני סגרתי איתם שעושים מיגון מפוצל בעלות של 530 ש"ח, הגעתי למוסך והמוסכניק אומר לי "תתחדש על האוטו אבל אני לא ממליץ לך על המיגון הזה ואני אפילו לא מוכן לשים את המיגון הזה על האוטו שלך, קודם כל "המפוצל" הוא מיגון מאוד חלש ומה שהכי הפחיד אותי שהוא אמר שהמיגון הזה עושה בעיות בחשמל ו הוא לא בריא לרכב,והוא ממליץ לעשות מיגון אחר "כספת+קודן" בעלות של 850 ש"ח, אני לא יודע אולי המוסכניק רצה להוציא ממני עוד 300 ש"ח, או לא שווה לו להתקין את ה"המפוצל", או שבאמת זה פוגע ברכב, היום יום שישי ו הייתי חייב לעשות את המיגון היום בלי יותר מדי לעשות סקר שוק.

אני התעצבנתי על הביטוח שלי בפעם השלישית להיום וכמובן התקשרתי, דיברתי עם נציג הסברתי לו שזה לא לעניין ואני לא ישים מיגון שיכול להזיק למעכרת החשמל שלי לאוטו ואפילו אם זה הסיכוי הקטן ביותר , הנציג טען שהם לא מכירים בעיה כזו אבל בסופו של דבר הגענו להסכם שאני משלם 850 ש"ח ו הוא מזכה אותי ב 100 ש"ח שבסופו של דבר יוצא לי 750 ש"ח עם ראש שקט, מה שאני באה להגיד שמה שאני אוהב מאוד בביטוח הזה שיש עם מי לדבר ואתה מרגיש שבאמת אכפת להם למרות כל הפלטות שלהם.

האם מישהו שמע גם שהמיגון "מפוצל" באמת פוגע ברכב בצורה כלשהי?

 

המיגון המפוצל שדורשות חברות הביטוח הוא בסדר גמור.

אני התקנתי באיביזה החדשה דרך חברת הביטוח לפני חודשיים ומערכות החשמל עובדות מצוין - אצלי התקינו רב בריח תמנון 3.

כמובן שווידאתי שיעשו את זה כמו שצריך עם הלחמות ולא הדבקות.

פורסם

מישהו בן 25 שקנה את הסיאט ובלי היסטוריה של תביעות יכול להגיד כמה הוא שילם ?



קיבלתי הצעות של 6500. לא נשמע לי הגיוני כל כך.

תודה.

פורסם
שתהיה/תהיי בריא/ה...

"באה להגיד" ואח"כ "אני אוהב"? WTF?

בכל אופן, מטעמי נוחיות אשתמש בלשון זכר.

בקיצור, ממש לא מובן לי המשפט הזה שאתה אוהב את החברה הזו כשכל השרשור אתה משחרר קיטור עליהם. נראה לך שבאמת באו לקראתך? או שלא עשית מספיק סקר שווקים או שאתה לקוח הדוק שלהם.

את התנאים שהבחור מקבוצת הרכישה הציע, השגתי גם בחברות אחרות. נכון, יש כאלה שנתנו הצעות מטורפות אבל בלא מעט המחיר היה בין 2700 ל- 3000, חלקן אף נתנו תלושים מתנה. אני בכל אופן אמרתי שאני לא מתקין כלום באוטו, בחברה מסוימת רצו לשלוח לי נציג עג הבית כדי להתקין בעצמו כספת אבל לא הסכמתי. סגרתי בסוף בחברה שלא דרשה שום התעסקות עם מיגון. תאמינו לי, כמו בהרבה מקומות בחיים, הכל תלוי בכושר המיקוח שלכם, ביכולת שלכם לתת בתמורה וגם כמובן לדעת לזהות מהו קצת גבול היכולת של הנציג וגם כמובן לכבד אותו ולא לשקר, אל תגידו "הציעו לי 2000 ש"ח" כשבפועל אף חברה לא תתן לך ביטוח במחיר הזה.

 

שיהיה בהצלחה לרוכשים החדשים, אהבתי את האיביזה הצהובה, מצפה לראות אותה עם ג'נטים חדשים.

 

מי בסוף ביטח אותך?

פורסם
המיגון המפוצל שדורשות חברות הביטוח הוא בסדר גמור.

אני התקנתי באיביזה החדשה דרך חברת הביטוח לפני חודשיים ומערכות החשמל עובדות מצוין - אצלי התקינו רב בריח תמנון 3.

כמובן שווידאתי שיעשו את זה כמו שצריך עם הלחמות ולא הדבקות.

 

כמה שילמת על זה?

פורסם
בדקתי ביצחק לוי לפני כחודש והוא עומד על כ-90K ש"ח.

איך יכול להיות מחירון כזה אם אנחנו קנינו ת'אוטו ב 70 אלף ??

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
איך יכול להיות מחירון כזה אם אנחנו קנינו ת'אוטו ב 70 אלף ??

 

אנשים קנו את אותו אוטו בדיוק בסביבות ה-90 אלף ומחירון האוטו עכשיו עומד על 86 לפי לוי יצחק חודש ינואר!

כשייגמר המבצע הזה( אם בכלל) המחיר אולי יחזור להיות מה שהיה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...