Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

תוך כמה ימי עסקים קיבלתם את הרכב?

 

אני ממתין לצבע לבן, מישהו עוד ממתין ?

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אהלן חברים,

 

תוך כמה ימי עסקים קיבלתם את הרכב?

 

אני ממתין לצבע לבן, מישהו עוד ממתין ?

אני ממתין לשחור..

 

שילמתי ב26.2!! מת לקבל כבר!!!!

פורסם

ומה אמרו לך הצפי לקבל? לי אמרו היום שהם מקווים שבוע הבא לספק תרכב כבר.

 

יש לי חבר שתוך 5 ימי עסקים קיבל לבן, אבל במקרה שלי זה לא קורה, אני ביום העסקים ה6.

פורסם
ומה אמרו לך הצפי לקבל? לי אמרו היום שהם מקווים שבוע הבא לספק תרכב כבר.

 

יש לי חבר שתוך 5 ימי עסקים קיבל לבן, אבל במקרה שלי זה לא קורה, אני ביום העסקים ה6.

 

עצוב שאני מחכה כבר יותר משבועיים...

אין צפי, לא יודעים כלום בסוכנות בראשון

 

מקווה מאוד שמחר יגידו לי שהרכב מוכן...

פורסם
עצוב שאני מחכה כבר יותר משבועיים...

אין צפי, לא יודעים כלום בסוכנות בראשון

 

מקווה מאוד שמחר יגידו לי שהרכב מוכן...[/qu

 

כמה ימי עסקים כבר עברו? ספרת ?

 

לא כולל היום ששילמת את מלוא הסכום.

פורסם
עצוב שאני מחכה כבר יותר משבועיים...

אין צפי, לא יודעים כלום בסוכנות בראשון

 

מקווה מאוד שמחר יגידו לי שהרכב מוכן...[/qu

 

כמה ימי עסקים כבר עברו? ספרת ?

 

לא כולל היום ששילמת את מלוא הסכום.

 

אם אני יודע לספור ימי עסקים ספרתי 13. כולל שישי ולא כולל היום ששילמתי בו....

 

מאיזו סוכנות אתה הזמנת?

פורסם

 

אם אני יודע לספור ימי עסקים ספרתי 13. כולל שישי ולא כולל היום ששילמתי בו....

 

מאיזו סוכנות אתה הזמנת?

 

אל תחשיב את שישי ושבת, ולא כולל היום ששילמת. אז זה 12, בעיקרון הם מתחייבים ל15 אז נקווה בשבילך שתקבל בזמן.

 

אני הזמנתי בהרצליה, אתה?

פורסם

 

אל תחשיב את שישי ושבת, ולא כולל היום ששילמת. אז זה 12, בעיקרון הם מתחייבים ל15 אז נקווה בשבילך שתקבל בזמן.

 

אני הזמנתי בהרצליה, אתה?

 

מקווה מאוד. הזמנתי מראשון.... לא יודעים להגיד לי מה הסטטוס אפילו אם יש מספר רישוי או שעדיין לא..

 

הנה תמונות של האוטו עם החישוקים החדשים :)

 

יצא קטלני!!

פורסם

 

מקווה מאוד. הזמנתי מראשון.... לא יודעים להגיד לי מה הסטטוס אפילו אם יש מספר רישוי או שעדיין לא..

 

 

 

יצא קטלני!!

 

תשמע משהו מסריח אין דבר כזה לא יכולים לתת עדיין מספר רישוי, חייבים לתת לך ביומיים הקרובים

פורסם
הנה תמונות של האוטו עם החישוקים החדשים :)

וואו - האוטו נראה פצצת אנרגיה צהובה של 180 כ"ס!:twisted:

 

החישוקים יפים ומיוחדים.

איפה התקנת? בפיטסטופ? כמה עלה והאם מומלץ המקום?

פורסם

 

תשמע משהו מסריח אין דבר כזה לא יכולים לתת עדיין מספר רישוי, חייבים לתת לך ביומיים הקרובים

 

צודק בהחלט...

 

כל יום אני מתקשר והתרוץ הוא כזה:" לא יודעים זה לא תלוי בנו" זה באמת לא תלוי בהם או שהם מערבבים אותי????

פורסם

 

צודק בהחלט...

 

כל יום אני מתקשר והתרוץ הוא כזה:" לא יודעים זה לא תלוי בנו" זה באמת לא תלוי בהם או שהם מערבבים אותי????

 

חצי עירבוב, בוא נגיד שאני מכיר מישהו מסיאט שזירז רכב כי הוא רצה, בתאכלס כשהוא יוצא מהנמל שזה רישוי ורישום במערכות זה בטיפולם של צמפיון, קודן איתוראן וכול אלה זה המקום שאפשר לזרז, אבל אם הוא לא עזב תנמל עדיין זה עדיין בבעיה של משרד התחבורה ולא של צמפיון מוטורס

פורסם
הנה תמונות של האוטו עם החישוקים החדשים :)

 

ממש יפים, ראיתי אותם בג.מ פורטל בפיתוח, רצו 1800 כולל התקנה.

 

אני הזמנתי אחרים מאוד דומים לגאנט של הספורט, אעלה אותם ברגע שיגיע הרכב וירכיבו.

 

מישהו ראה איביזה עם הגאנטים של הפולו ג'י טי אי? אמרו לי שזה סוף הדרך על האיביזה

פורסם
וואו - האוטו נראה פצצת אנרגיה צהובה של 180 כ"ס!:twisted:

 

החישוקים יפים ומיוחדים.

איפה התקנת? בפיטסטופ? כמה עלה והאם מומלץ המקום?

 

תודה! :)

קניתי בפיטסטופ והתקנתי בפנצ'ריה שעובדת איתם.

עלה 1800 (ללא התמקחות) והשירות היה ממש סבבה (מעבר לזה אני לא יודע להמליץ).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...