Jump to content

דאגלאס

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דאגלאס

  1. אצלי זה היה פיאט אונו ידני
  2. קיבלתי את הרכב לפני כחודש, וכמי שנהג במשך כ 20 שנה על רכבים אוטומטייים, אני מאוד נהנה לנהוג על הרכב הידני ומאוד מרוצה. (יכול להיות שזה משבר גיל הארבעים...) אין לי תקלות וההיל הולדר מעולה.
×
×
  • תוכן חדש...