Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 24.8.2023 בשעה 11:44, Potato כתב:

יש לי Poco f3, סוללה כבר נחלשה והכפתור כיבוי לא עובד ויש כל מיני באגים מעצבנים פה ושם.

 

מתלבט אם להחליף סוללה ואולי לתקן את הכפתור ולמשוך עוד קצת או שזה ההתחלה של הסוף ולקנות אחר?

להחליף חד משמעית,שום תיקון לא מחזיר למצב שהיה ממילא,ושום שיפור לא מגיע (חוץ ממצב העו"ש של המעבדה שתתקן אצלה)

ת'חדש על הרכש הבא (מרשה לעצמי להכליל,תתחדש במשהו נורמלי שעולה קצת יותר,לא זב'לה סיני שזול אבל לא איכותי)

 

  

בתאריך 28.8.2023 בשעה 12:36, davemustaine87 כתב:

ציינתי את זה בעבר בשרשור הזה, אבל זוגתי הייתה גם משמידת מסכים כרונית. 

 

בשלב מסויים פשוט נמאס לי, קניתי לה את הדבר הזה :

Amazon.com: OtterBox Defender Screenless Series Rugged Case & Holster for  iPhone 11 PRO - Retail Packaging - Gone Fishin Blue (with Microbial  Defense) : Cell Phones & Accessories

 

 

ומאז כבר עברו כמעט שנתיים , ואין בעיות. 

OTTER ידועים במגינים חזקים וקשיחים,נראה לי שיש להם אפילו פטנט רשום\תקן צבאי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מזמן לא חיפשתי טלפון חדש. נזכרתי שלפני שנים דובר על נעילה אזורית של סמסונג, זה עדיין בתוקף? אם אני רואה באתר בחו"ל שהטלפון

"Unlocked International Version (New)" זה לא יעבוד בארץ? חייבים להפעיל את הטלפון כמה דקות בחו"ל?

תודה.

פורסם (נערך)

חיובי

כשקונים מחו"ל (בין אם פיזית בחנות או דרך אתר) אתה חייב באירופה SIMFREE או בארה"ב UNLOCKED (או ההפך במושגים,לא זוכר 100%,כך או כך  גרסה של המכשיר שפתוחה לכל העולם)

באתרים כמו CLOVE לדוגמה (חנות מוכרת בבריטניה) הם מציעים לפתוח ולהשתמש קלות כפי שכתבת (5דק) לפני המשלוח.

איזה מכשיר אתה מחפש? אם יש לך מישהו לאילת (חגים וזה) ישראל לדעתי בין המקומות הכי זולים בעולם לקנות מכשיר.

אלא אם כן אתה מחפש משהו שלא בארץ או ללא יבואן,כך או כך בדוק הפרשים כי בנוסף לקניה מחו"ל אל תשכח מיסים וכו'..

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 13.7.2023 בשעה 14:45, mrmiki1234 כתב:

אז המכשיר הראשי שלך זה אנדרואיד? 

כן.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
בתאריך 1.9.2023 בשעה 17:00, ezuf כתב:

להחליף חד משמעית,שום תיקון לא מחזיר למצב שהיה ממילא,ושום שיפור לא מגיע (חוץ ממצב העו"ש של המעבדה שתתקן אצלה)

ת'חדש על הרכש הבא (מרשה לעצמי להכליל,תתחדש במשהו נורמלי שעולה קצת יותר,לא זב'לה סיני שזול אבל לא איכותי)

"מעבדה" יש לי בבית, העלות היא החלקים מאליאקספרס.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

היי, אשמח למכשיר הכי שווה עד 1000 שקל שתפקידו: מצלמה הכי מטורפת שיש. כל השאר לא מעניין. לא בטריה ולא NFC ולא נעליים

בעיקר מצלמת סלפי

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

יש לי סים שמיועד לאינטרנט בלבד, לפעמים רחוקות מאוד מאוד, אני צריך לבצע שיחות לחו"ל.

המצב הנוכחי שהסים מותקן על טלפון והוא מחובר בכבל למחשב עם שיתוף נתונים וכו'. 

אני מחפש מכשיר שיהיה קל להתקנה וקונפיגורציה, לא מותג סיני.

לפעמים אני צריך wifi, ככה שאני צריך שיהיה קל להפעיל את הוויפי אבל עיקר החיבור הוא למחשב.

 

 

חנות הכי קרובה זה אייבורי אבל מוכן להתפשר עם יש משהו טוב ברשתות אחרות.

אין כל כך מגבלה על המחיר אבל עדיין לא מעוניין להוציא אלפייה על כזה דבר.

תודה לעוזרים

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
בתאריך 8.9.2023 בשעה 17:44, davemustaine87 כתב:

תוסיף עוד 250 שקל וקנה גוגל פיקסל 6A. כניראה שהמכשיר עם המצלמה הכי טובה גם עד 1800 שקל. 

לא כדאי לחכות ליציאה של ה-8? המחירים של ה-6 וה-7 לא אמורים לרדת?

עריכה אחרונה על ידי yoni162
פורסם
לפני 4 שעות, yoni162 כתב:

לא כדאי לחכות ליציאה של ה-8? המחירים של ה-6 וה-7 לא אמורים לרדת?

 

לא. ה-8 יעלה כמו אייפון מקביל

 

לפני 15 שעות, DareDevil כתב:

ני מחפש מכשיר שיהיה קל להתקנה וקונפיגורציה, לא מותג סיני.

לפעמים אני צריך wifi, ככה שאני צריך שיהיה קל להפעיל את הוויפי אבל עיקר החיבור הוא למחשב.

 

לא הבנתי מה צריך להתקין, לקנפג ומה צריך כדי להפעיל wifi מעבר לשתי לחיצות על המסך?

בתאריך 8.9.2023 בשעה 17:32, eladns כתב:

היי, אשמח למכשיר הכי שווה עד 1000 שקל שתפקידו: מצלמה הכי מטורפת שיש. כל השאר לא מעניין. לא בטריה ולא NFC ולא נעליים

בעיקר מצלמת סלפי

 

אם אתה רוצה להיטרף, לך על סמים.

המצלמה הכי טובה במחיר הכי זול זה פיקסל 6a. מצלמת הסלפי שלו, פחות, אבל עדיין טובה לכסף.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 53 דקות, yoni162 כתב:

התייעצות זריזה אם כבר בטופיק - 7a או 6a? חשוב: מצלמה, זכרון, מעבד

 

7a, מכל בחינה שהיא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, falou כתב:

לא הבנתי מה צריך להתקין, לקנפג ומה צריך כדי להפעיל wifi מעבר לשתי לחיצות על המסך?

אוקיי, פשוט אני לא מכיר כל כך את התחום הזה ומה אני צריך. היום אני משתמש בסמארטפון שמחובר למחשב ועושה שיתוף נתונים.

 

אז מה אתה ממליץ? 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...