Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, Gavrik כתב:

לונג סטורי שורט קניתי סמסונג 21fe ואני מרגיש שעשיתי טעות (פעם שלישית)

 

היו לי כבר שתי סמסונגים בעבר הרחוק ושניהם היו נוראיים לכן הבטחתי לעצמי שלא אקנה יותר סמסונג, אבל במצב שהשוק נמצא בו היום אין ממש אופציות למכשיר קטן ולא יקר חוץ סמסונג  או פיקסל והרבה אומרים שסמסונג השתפרו אז החלטתי לתת להם עוד צ'אנס וכבר מרגיש שעשיתי טעות.

 

להלן רשימת האכזבות מהמכשיר מהשבוע הראשון של השימוש:

יש לי 5 מטענים מהירים בבית שמטעינים כל דבר שיומי/מייזו/פוקופון - הסמסונג עובד רק עם אחד מהם ורק במצב של טעינה אולטרה מהירה (תוך פחות משעה) עם כל האחרים הוא מספק זמן טעינה לא הגיוני של 7-8 שעות.

 

הסוללה פשוט עפה - ישבנו היום עם בת הזוג שלי מהבוקר עד הצהריים וראינו סרטונים באינסטגרם, בצהריים הסמסונג כבר ירד ל20% - הפוקו F3 של בת הזוג שלי עוד היה על 40+.

 

שתי הדברים הללו לבדם ממש הורידו לי מהמכשיר - אני מרגיש בחרדת טווח תמידית כי אני צריך לדאוג להטעין את הטלפון עם מטען מאוד מסויים אחרת אני יכול למצוא את עצמי באמצע היום בלי סוללה ובלי יכולת להטעין אותו כי הוא מסרב לעבוד עם רוב המטענים.

 

אחת הסיבות שבחרתי בו זאת ארגונומיות - אני לא אוהב מכשירים גדולים ומעדיף מכשירים קומפקטיים שאפשר להחזיק ביד אחת. ועל הנייר הS21fe עם מסך ה6.4 אינץ' אמור להיות אופציה סבירה - טעות

המכשיר מאוד רחב ועבה ועם שוליים חדים (גם אם יש חצי ניסיון לעגל אותם) הוא באותו הרוחב כמו הפוקו F3 רק שהשוליים הלא נוחים הופכים אותו לפחות נוח ביד אפילו מהפוקח.

בנוסף לזה גם הפלסטיק ממנו המכשיר עשוי הוא אולטרה סליפרי והקצוות לשל המסך מסיבה מסויימת רגישים מאוד מה שהופך את השימוש במכשיר ביד אחת לעינוי ומשחק בסיכון גבוה - ציון מינוס 5 בארגונומיות.

 

באגים וגליטצ'יק - מצלמה מטומטמת, פעם אחת נתקע לי בכניסה למצלמה פעם שניה ניסיתי לעשות כמה תמונות ברצף - לחצתי 5-7 לחיצות כדי לעשות הרבה תמונות ואז למחוק את מה שלא יצא אבל המכשיר החליט שאני לא צריך יותר מ2.

 

הface recognition עובד רק בחצי מהמקרים בתנאים מושלמים - אם התנאים פחות ממושלמים אז תשכחו מזה.

 

Refresh rate - זה או 120 הרץ שטוחן את הסוללה שגם ככה לא שורדת יום, או 60 הרץ מאוד לאגי - לא מבין למה אין אופציה אדפטיבית או משהו באמצע.

 

המכשיר כל הזמן מתחמם ומתאמץ - לא יודע למה אפילו עכשיו כשאני כותבת את השורות האלו המכשיר מתחמם מעט באזור ליד המצלמה.

 

זה עד כה, מזל שאני עוד לא דורש משחקים ויורד לדקויות - סה"כ מה כבר ביקשתי מכשיר שיצלם וישמור תמונה כשאני לוחץ על המצלמה או שלא יתחמם מגלישה בקארספורום 🤦‍♂️

 

בקיצור המלצתי לא השתנתה - אל תקנו סאמנונג - תקנו שיומי, מייזו, דיגיפון, פוקופון, LG, Sony מה שאתם רוצים רק לא סמסונג.

אני ממש מצטער כרגע שלא שמתי את אותו הכסף על איזה pofo x6 או f5 שניום נותנים לי פי 5 יותר תמורה לאותו הכסף וגם היו בהם תקלות.

 

חבל שלא התייעצת לפני. לקנות מכשיר חדש-ישן זה בעיה. מכול יצרן, לא רק סמסונג. 

יצרנים לא אוהבים מכשירים ישנים, כי ככה הם לא מוכרים לך מכשירים חדשים. אז מה עושים? דופקים אותם. 

לזוגתי יש S21 הרגיל, שעד לפני חודש היה מכשיר פשוט מעולה. מאז הוא עבר עדכון שפשוט דפק אותו. הסוללה מתחילה להגמר מהר, הוא נהיה איטי ולאגי ויש באגים בחלק מהאפליקציות. 

 

ואגב, לא צריך לסבול מהמכשיר. פשוט תמכור אותו. אני מניח שקנית אותו סביב המחיר שלו בזאפ, אז תוכל למכור אותו מבלי להפסיד יותר מדי. זה מה שאני עשיתי כשהיה לי שיאומי רדמי נוט כלשהו בזמנו, שהיה פשוט זבל עם מסך. מכרתי אחרי חודש, הפסדתי קצת, אבל פשוט שמחתי שנפרדתי מהנבלה, וקניתי סמארטפון נורמלי. 

פורסם

לקנות מכשיר מדגם ישן זה כמו לקנות רכב, שעמד שנתיים בבונדד - צמיגים יבשים, שמן לא טרי וצבע דהוי. קנית מכשיר עם סוללה לא טריה (והשעון של סוללות ליתיום מתחיל לדפוק בירידה מפס הייצור, לפני שהותקנו במכשיר) ועם מ"ה ישנה שצפי העדכונים שלה קצר. 

להבא קנה מכשיר חדיש מסדרה יותר נמוכה.

אגב, הניסיון שלי הוא שמכשירי סמסונג מחזיקים 3 שנים ויותר, כמובן מתוך הכרה שהם נשחקים. רוצה מכשיר שיחזיק 5-6 שנים? שלם 5,000 ש"ח וקנה אייפון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, Gavrik כתב:

אחת הסיבות שבחרתי בו זאת ארגונומיות - אני לא אוהב מכשירים גדולים ומעדיף מכשירים קומפקטיים שאפשר להחזיק ביד אחת. ועל הנייר הS21fe עם מסך ה6.4 אינץ' אמור להיות אופציה סבירה

 

אלא אם אתה שאקיל אוניל מסך 6.4 הוא ל לתפעול ביד אחת

 

לפני 9 שעות, Gavrik כתב:

הסוללה פשוט עפה

 

תבדוק למה 

 

לפני 9 שעות, Gavrik כתב:

בנוסף לזה גם הפלסטיק ממנו המכשיר עשוי הוא אולטרה סליפרי

 

 כל המכשירים היום chalaklakim... 

שים סקין מחוספס בעובי חצי מ"מ או מדבקה אם אתה אוהב אותו לא מוגן

 

לפני 9 שעות, Gavrik כתב:

המכשיר כל הזמן מתחמם 

אותו כנ''ל כמו הסוללה. מה רץ? 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חלק מהנקודות הן קלאסי סמסונג ומעצבנות, למשל המצלמה שמצלמת לאט. בטח ביחס לאייפון. עכשיו אפשר עם goodlock קצת לסדר את זה, אבל זה דורש התקנה של 2 אפליקציות וגורר פגיעה קלה באיכות הצילום. 

 

לגבי ההטענה, ציינת 3 מכשירים סיניים שכנראה משתמשים באיזה סטנדרט טעינה מהירה סיני. תחזיק בבית מטענים בתקן PD של USB שהוא תקן אוניברסלי, ותהיה לך הטענה מהירה עם בערך כל מכשיר. 

פורסם

הדגם לא כזה ישן - שנת השקה 2022 נגיד אם הייתי קונה אותו ב2023 זה סה"כ מכשיר שהושק לפני שנה והוא כבר ישן ולא טוב? אז מה שווה ה5 שנים עדכוני תוכנה של סמסונג אם אחרי שנה המכשירים שלהם שווים לפח? 

 

 

לגבי הטעינה לא קשור לסיני או לא סיני אפילו אייפון נטען בסדר עם המטענים שיש לי, רק הסמסונג לא רוצה להיטען.

 

היום בבוקר בכלל היה השיא - שמתי במטען כל הלילה בבוקר קמתי עם 56%, חיברתי אותו למטען QC3.0 מהמכשיר הראה 22 דקות לטעינה מלאה.

חזרתי אחרי שעה - המכשיר על 57%

תוך כדי שאני רושם את ההודעה הזאת ירד ל52%.

לפני 47 דקות, davemustaine87 כתב:

אגב, לא צריך לסבול מהמכשיר. פשוט תמכור אותו. אני מניח שקנית אותו סביב המחיר שלו בזאפ, אז תוכל למכור אותו מבלי להפסיד יותר מדי. זה מה שאני עשיתי כשהיה לי שיאומי רדמי נוט כלשהו בזמנו, שהיה פשוט זבל עם מסך. מכרתי אחרי חודש, הפסדתי קצת, אבל פשוט שמחתי שנפרדתי מהנבלה, וקניתי סמארטפון נורמלי. 

 

עדיף מראש פשוט לא לקנות סמסונג.

פורסם

החוויה שלי אחרת לחלוטין. מכשירים יציבים להפליא, בטח יש לי פחות באגים מאשר באייפדים ובמקבוק שיש לי. סוללה עם מעבד אקסינוס אכן לא גליק גדול. 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אגב, הניסיון שלי הוא שמכשירי סמסונג מחזיקים 3 שנים ויותר, כמובן מתוך הכרה שהם נשחקים. רוצה מכשיר שיחזיק 5-6 שנים? שלם 5,000 ש"ח וקנה אייפון.

 

לא חייב אייפון. אצלי כרגע גלקסי S8+ שקניתי בהשקה 2017. החלפתי פעם סוללה, כל השאר טפו, טפו, טפו. גם NOTE שהיה לי קודם החזיק לא פחות ואילי יותר. 

פורסם

למשפחה יש s21 fe. כנראה לא מעדכנים אותו.

אם נדחפו לך המון עדכונים אחרי שקינפגתה כבר את המכשיר, מציע לעשות factory restart.

אני ידוע שזה פותר בעיות.

לגבי הקטע עפ ההטענה, לא מכיר בעיות כאלה. משתמשים במטען סמסונג מהיר מקורי שהגיע פעם עם איזה s9 כנראה.

הייתי מממש אחריות ודורש מכשיר אחר אם זה פחות משבועיים. לתקן מכשיר חדש זה לא לעניין. מכשיר כזה אחרי תיקון הוא כבר לא מכשיר מקורי.

פורסם
לפני כשעה, Gavrik כתב:

הדגם לא כזה ישן - שנת השקה 2022 נגיד אם הייתי קונה אותו ב2023 זה סה"כ מכשיר שהושק לפני שנה והוא כבר ישן ולא טוב? אז מה שווה ה5 שנים עדכוני תוכנה של סמסונג אם אחרי שנה המכשירים שלהם שווים לפח? 

 

הדגם 2022 אבל הוא מבוסס כמעט לגמרי על מכשיר מינואר 2021, זאת אומרת שתכלס הוא בן 3. ואכן 5 שנים עדכוני תוכנה זה גימיק, כי אף אחד לא ישאר עם מכשיר שלהם במשך 5 שנים מבלי לרצות לזרוק אותו לים. 

 

לפני כשעה, Gavrik כתב:

היום בבוקר בכלל היה השיא - שמתי במטען כל הלילה בבוקר קמתי עם 56%, חיברתי אותו למטען QC3.0 מהמכשיר הראה 22 דקות לטעינה מלאה.

חזרתי אחרי שעה - המכשיר על 57%

תוך כדי שאני רושם את ההודעה הזאת ירד ל52%.

 

זה לא תקין בשום צורה. יש לך איזה בעיה במכשיר. 

 

לפני כשעה, Gavrik כתב:

עדיף מראש פשוט לא לקנות סמסונג.

 

לא הייתי כול כך נמהר לפסול. זוגתי כבר עשור עם מכשירי דגל של סמסונג, והמכשיר הבא שלה יהיה גם סמסונג. 

גם לי היה רוב הזמן מכשירי סמסונג ולא באמת היה לי משהו רע להגיד עליהם.  

פורסם

עדיף מכשיר חדש מסדרת ביניים מאשר מכשיר דגל ישן. תמיד. הפסקתי עם הטעות הזאת סוף סוף. טלפונים זה לא מכוניות והבדל של שנה אחת זה המון, שנתיים - כמו מכונית בת 10.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 23 דקות, davemustaine87 כתב:

אף אחד לא ישאר עם מכשיר שלהם במשך 5 שנים מבלי לרצות לזרוק אותו לים. 

 

כמו שכתבתי אצלי כבר 6 שנים ובינתיים אין שום רצון לזרוק אותו לים 😊

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sperial כתב:

אגב, הניסיון שלי הוא שמכשירי סמסונג מחזיקים 3 שנים ויותר, כמובן מתוך הכרה שהם נשחקים. רוצה מכשיר שיחזיק 5-6 שנים? שלם 5,000 ש"ח וקנה אייפון.

שילמתי בזמנו 1500 שקל על שיאומי Mi10 lite 5G, החזיק לי יפה מאוד כמעט 4 שנים. לא צריך לשים 5000 שקל על אייפון.

החלפתי לפני חודש ל-13T pro, בינתיים מרוצה מאוד. במיוחד מהקטע עם הטעינה מהירה - תוך 20 דקות עולים מ-0 ל-100. חוויה אחרת שלא צריך להיות מחובר למטען באופן תמידי.

עריכה: בדקתי עכשיו, 3 שנים ו-8 חודשים עם המי10, והוא עדיין עובד טוב, סתם רציתי להתחדש. 

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
  • אהבתי 2
פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

הדגם לא כזה ישן - שנת השקה 2022 נגיד אם הייתי קונה אותו ב2023 זה סה"כ מכשיר שהושק לפני שנה והוא כבר ישן ולא טוב? אז מה שווה ה5 שנים עדכוני תוכנה של סמסונג אם אחרי שנה המכשירים שלהם שווים לפח? 

 

 

לגבי הטעינה לא קשור לסיני או לא סיני אפילו אייפון נטען בסדר עם המטענים שיש לי, רק הסמסונג לא רוצה להיטען.

 

היום בבוקר בכלל היה השיא - שמתי במטען כל הלילה בבוקר קמתי עם 56%, חיברתי אותו למטען QC3.0 מהמכשיר הראה 22 דקות לטעינה מלאה.

חזרתי אחרי שעה - המכשיר על 57%

תוך כדי שאני רושם את ההודעה הזאת ירד ל52%.

 

עדיף מראש פשוט לא לקנות סמסונג.

 

אתה פה להוציא עצבים או לפתור בעיה? 

 

מה שאתה מתאר לא תקין בשום מכשיר. תבדוק מה צורך לך סוללה, בתור התחלה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, falou כתב:

 

אתה פה להוציא עצבים או לפתור בעיה? 

 

מה שאתה מתאר לא תקין בשום מכשיר. תבדוק מה צורך לך סוללה, בתור התחלה

 

אני פה לשתף את החוויה שלי.

 

לשאלתך התשובה היא גלישה בקארספורום -

ממש רואים בגרף של הסוללה איך במשך כל הלילה המכשיר היה בטעינה ובקושי עלה והיום אפילו נפילות תוך כדי טעינה למרות שהגלקסי חובר למטען QC3.0 - אחרי זה נסיעה ברכבת ו20 דקות של שימוש רואים איך הסוללה מתרוקנת.

 

אחרי זה מצאתי שיש למישהו במשרד מטען מקורי מהיר של סמסונג ואז הצלחתי להטעין את המכשיר.

Screenshot_20240128-115518_Device care.jpg

 

 

@Nemesis תקרא את ההודעה ההתחלתית שלי - לא מדובר במטען אחד אלא ב5 מטענים שונים שעובדים תקין עם כל מכשיר סלולרי אחר שהוא לא סמסונג (שיומי/פוקו/מייזו/אייפון)

אני חושב שזה משהו שעשו בכוונה כדי שאנשים יצתרכו לקנות מטענים מקוריים של סמסונג 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
×
×
  • תוכן חדש...