Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, אלפרד חיות כתב:

יש המלצה אחרת בתקציב של 2000+/- במחירי אילת? לטלפון שלם עם מצלמה טובה, סוללה טובה, לא נתקע וכולי?

 

תישאר עם מה שיש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, guy.a כתב:

אבל יש להם בעיה כבר שנים עם חיישן קירבה.זה פוגם בנוחות שיחה, שאה מדבר ומצמיד את הטלפון לפנים, המסך לא נכבה ואתה מוצא את עצמך לוחץ על דברים על הלחי. 

היה בדגמים בעבר, אצלי ב-11PRO אין כבר את הבעיה הזו (מכשיר בן שנתיים כבר).

  • רעיון טוב! 1
פורסם

המלצה שלי אל תקנה סמסונג - המון בעיות שאולי אנשים שרגילים לסמסונג או פאנס של סמסונג למדו לסבול אבל אני שבוע עם S21FE ופשוט מטריף אותי עם כל הבעיות שיש לו.

 

בהתחלה היו רק בעיות של סוללה ששנגמרת מהר וטעינה - יש לי מלא מטענים של 20 עד 40 וואט שמטעינים מצויין כל טלפון אחר, רק הסמסונג לא רוצה להיטען איתם ובפורום אומרים "תקנה מטען מתאים".

 

בנוסף בזמן הזה גיליתי שהמכשיר מאוד לאגי - רוב הזמן הוא עובד מספיק מהר אבל יוצא כמה פעמים ביום שהוא ממש נתקע על אפליקציות ולא על משהו כבד (כרום/מוביט).

 

והמצלמה אוי המצלמה - עד שהיא מגיבה ומצלמת זה כמה שניות המתנה, רביעי הייתי בחתונה לא יצאה תמונה אחת נורמאלית כי עד שהוא מצלם כולם או מתפזרים או זזים או שעובר הרגע.

ולפעמים אתה לוחץ היא בכלל לא מצלמת.

 

היה לי שיומי ומייזו לפני זה ומזמן מזמן היה לי סמסונג - החוויה עם סמסונג תמיד הייתה גרועה.

פורסם

אני מתעניין ב ONEPLUS NORD N30 5G, באתר היצרן ראיתי שהוא לא תומך ב NFC, ליתר בטחון פניתי אליהם וקיבלתי תשובה שאכן, הוא לא תומך. לעומת זה, ב GSMARENA רשום שיש לו NFC, וזה אתר שתמיד החזקתי ממנו. האם יש המלצה על אתר שאפשר לסמוך עליו?

תודה.

פורסם

@Gavrikנראה שיש לך לימון.

יש לך אחריות? הפעל אותה.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי בחנות - לגבי הבעיות טעינה אמרו לי שצריך מטען מקורי של סמסונג, שאיתו המכשיר מטעין טוב. רק חבל שלא הזהירו אותי לפני שצריך מטען מיוחד אחרת כנראה לא הייתי קונה.

 

לגבי הבעיות האחרות - ככה זה - רוצה מכשיר שלא נתקע בפתיחת מוביט ועם מצלמה מהירה תקנה מכשיר דגל ולא מכשיר ביניים (ועזבו את זה שהמכשיר הביניים הוא מכשיר הדגל של לפני שנתיים)

פורסם

זה לא מכשיר הדגל של לפני שנתיים אלא נגזרת מוזלת של מכשיר הדגל מלפני 3 שנים.

 

כתבתי לך כבר לפני כמה ימים - תשקיע פעם אחת במטען PD הגון - סמסונג או אחר - הוא ישמש אותך הרבה שנים. נכון, עולה כמה עשרות שקלים, אב זה מחיר הקדמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי הרגשה שקנית מכשיר שאולי לא היית צריך לקנות...או שהוא אכן לימון ומשהו לא טוב בו.

אני כבר כמעט 3 שנים עם Note 10+ ולדעתי זו אחת היציאות הטובות של סמסונג. אין לי שום בעיית סוללה, המכשיר ללא לאגים ועובד בערך כמו שעבד כחדש. טעינה מהירה מאוד עם המטען המקורי שהגיע איתו וטעינה טיפה יותר איטית עם מטען של שיומי של אשתי.

 

כאחד שאין לו ציפיות בשמיים מבחינת איכות צילום ודברים אחרים, בכל דור חדש שיוצא אני מגלה שאין לי מה להחליף כי בסך הכל הוא עושה הכל כראוי. גם תמונות כן.

 

אם היה לכם מכשיר כזה שעדיין עובד מצויין מה היו הקריטריונים שלכם להחלפה? רק כשיהיו בעיות? או שיש איזה פיצ'ר חדש דנדש שכולם חייבים אותו שאמור לצאת?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 53 דקות, Gavrik כתב:

המלצה שלי אל תקנה סמסונג - המון בעיות שאולי אנשים שרגילים לסמסונג או פאנס של סמסונג למדו לסבול אבל אני שבוע עם S21FE ופשוט מטריף אותי עם כל הבעיות שיש לו.

 

יש לי S8+ כבר 6 שנים, לא מרגיש שום בעיות מיוחדות ובינתיים לא רואה שום סיבה להחליף אותו. אין שום בעיה עם פנס. אני כן מחזיק מטען מקורי אבל עלותם בין 50 ל-100 ש"ח בערך. כאשר אני בנסיעות הוא נטען בלי שום בעיות משקע USB של רכב. בקשר לשיומי, יש לי חבר שקנה מכשיר דגל שלהם, נלחם בו כמה שבועות וחזר לסמסונג. אז אולי עניין של הרגל.

פורסם

אני באמת לא יודע מה הבעיה עם המכשיר הזה אבל משיחה בעבודה עם מישהי שיש לה גם מכשיר מקביל החוויה שלה דיי דומה.

מצד שני אחת עם מכשיר + שנקנה בארה"ב מאוד מרוצה.

 

באמת התופעות שיש בו לא מוסברות, יש לי שתי מטענים מקבילים אחד של שיומי אחד של מייזו, שניהם 12V 2A המטען של שיומי מטעין ב+- שעה את המכשיר המטען של מייזו? 4-5 שעות + למה? ככה.

פורסם

זה לא "ככה". התלוננת על טעינה איטית, עכשיו היא תקינה.  בדוק את תקני הטעינה המהירה של המטענים. כנראה שהשיומי PD והמייזו לא.

 

יתכן שקרביים של המכשיר שנקנה בארה"ב שונים (מעבד סנאפדרגון מול אקסינוס) או הבדל אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הסבירו לך פה כמה וכמה פעמים שזה שכתוב על המטען ההספק שהוא מוציא לא יעזור אם זה בטכנולוגיה מסוימת שהמכשיר שלך לא תומך בה. 

כנראה שהמטען של שיאומי תומך בUSB Power Delivery, והמטען של מייזו תומך בSuper mCharge שלהם בלבד. 

 

תאשים את סמסונג עוד עשור, אין סיבה הגיונית שהם יתמכו בכל סטנדרט טעינה מהירה קיקיוני של חברה סינית. 

 

קנה פעם אחת ולתמיד מטען USB PD שהיא טכנולוגיה שאין לה קשר לסמסונג אלא פשוט הסטנדרט הטענה שתכלס כולם משתמשים בו (חלק מהיצרנים מוסיפים בנוסף תמיכה גם בטכנולוגיות שלהם, שלפעמים מהירות יותר). יעבוד לך שנים קדימה עם כל מכשיר. עולה בעלי אקספרס גרושים... קנה ANKER או UGREEN ואתה מסודר. 

פורסם
לפני שעה, Gavrik כתב:

אני באמת לא יודע מה הבעיה עם המכשיר הזה אבל משיחה בעבודה עם מישהי שיש לה גם מכשיר מקביל החוויה שלה דיי דומה.

מצד שני אחת עם מכשיר + שנקנה בארה"ב מאוד מרוצה.

 

באמת התופעות שיש בו לא מוסברות, יש לי שתי מטענים מקבילים אחד של שיומי אחד של מייזו, שניהם 12V 2A המטען של שיומי מטעין ב+- שעה את המכשיר המטען של מייזו? 4-5 שעות + למה? ככה.

 

המכשיר מארהב כנראה עם מעבד Snapdragon. הוא בד"כ יותר מהיר ויותר יעיל. 

בגלל זה הייתי ממליץ למי שמחפש טלפון חדש היום לקחת דווקא 23 ולא 24 אאכ מדובר ב אולטרא. 

 

למרות שגם אקסינוס לא כזה נורא, היה סבבה ב 21, הסנפדרגון בד"כ טוב יותר. 

פורסם
לפני שעתיים, DubelBoom כתב:

הסבירו לך פה כמה וכמה פעמים שזה שכתוב על המטען ההספק שהוא מוציא לא יעזור אם זה בטכנולוגיה מסוימת שהמכשיר שלך לא תומך בה. 

כנראה שהמטען של שיאומי תומך בUSB Power Delivery, והמטען של מייזו תומך בSuper mCharge שלהם בלבד. 

 

תאשים את סמסונג עוד עשור, אין סיבה הגיונית שהם יתמכו בכל סטנדרט טעינה מהירה קיקיוני של חברה סינית. 

 

קנה פעם אחת ולתמיד מטען USB PD שהיא טכנולוגיה שאין לה קשר לסמסונג אלא פשוט הסטנדרט הטענה שתכלס כולם משתמשים בו (חלק מהיצרנים מוסיפים בנוסף תמיכה גם בטכנולוגיות שלהם, שלפעמים מהירות יותר). יעבוד לך שנים קדימה עם כל מכשיר. עולה בעלי אקספרס גרושים... קנה ANKER או UGREEN ואתה מסודר. 

 

לא אתה לא מבין.

 

המטענים שניסיתי מטענים בצורה טובה כל טלפון אחר - אייפון, שיומי, פוקופון, וואן פלוס, ואפילו מוטורולה... הטלפון היחיד שלא נטען איתם זה הסמסונג.

 

ולא מדובר רק במטענים של שיומי ומייזו (למרות שהשיומי מטעין דווקא בסדר) מדובר גם סתם במטענים של החברה במשרד או מטענים מהירים סטנדרטיים שקניתי מאליאקספרס שעובדים טוב עם כל מכשיר אחר.

 

אז תגידו שסמסונג צריך מטען אך ורק עם תקן PD וששום מטען אחר לא יתאים לו, אולי אנשים יחשבו פעמיים ובצדק לפני קניה של סמסונג.

 

ושוב עניין הטעינה הוא לא הדבר היחיד שיש לי אליו תלונות במכשיר הזה, לאגים ואפליצקיות נתקעות, face id שפשוט לא עובד, מצלמה שצריך להאיר אותה מתרדמת ועוד כל מיני םקשושים קטנים כאלו ואחרים שגורמים לי להרגיש כאילו קניתי מכשיר מיצרן סיני קקיוני חצי אפוי ולא מכשיר של יצרן עולמי מוביל שמוכר כמה עשרות מיליונים של מכשירים כל שנה.

×
×
  • תוכן חדש...