Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 17.11.2023 בשעה 19:28, ezuf כתב:

אם היית מבסוט עם הפיקסל הגיוני להמשיך איתו

ב1700שחים (אם אילת אופציה) אני מניח שדגל כלשהו אפשרי,דור או 2 אחורה

גלקסי S21,אולי 22 (24 מעבר לפינה באמצע ינואר)

עייפון - לפחות 12 (תלוי גרסה\נפח,כמו בכל יצרן)

משם ממשיכים לסינים וחבריהם..רק תבחר.

 

אצלי (S20+) המכשיר בתפוסה 95% (128גיגה),ואם חשבתי שזה מה שעשה את המכשיר עגלה (בן 3 וחצי בכל זאת),עכשיו אני בטוח שכל עדכון (ולא חסר בחודשים האחרונים) הורג את המכשיר עוד יותר.

קיצר גם חייב להחליף,אבל כל פעם דוחה וממשיך לסבול :)

מה אני אגיד עם S10+ ?
כל כך מחכה ל S24+
בדחיפות רבה

 

פורסם

אל תמהר לקנות,בטח לא בהשקה\חודש-חודשיים הראשונים,תן לאחרים להתגלח (ולמחיר להתמתן,אלא אם כן אתה באילת)

לך תדע עם איזה ג'וקים יגיע\תקלות\עדכונים מאוחרים..סמסונג כבר שנים מוציאה מכשירים לא אפויים 100% (למדו ממיקרוסופט עם הוינדוס :P)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
בתאריך 23.12.2023 בשעה 20:37, ezuf כתב:

אל תמהר לקנות,בטח לא בהשקה\חודש-חודשיים הראשונים,תן לאחרים להתגלח (ולמחיר להתמתן,אלא אם כן אתה באילת)

לך תדע עם איזה ג'וקים יגיע\תקלות\עדכונים מאוחרים..סמסונג כבר שנים מוציאה מכשירים לא אפויים 100% (למדו ממיקרוסופט עם הוינדוס :P)

הפוך.. מהניסיון שלי דווקא מי שעושה הזמנה מוקדמת נהנה מהטבות מסוימות, וגם למחירים נמוכים יותר אם קונים דרך כל מיני קבוצות רכישה.

 

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

הזמנה מוקדמת מאפשרת מחיר מופחת אבל כרוכה בסיכון שהמכשיר לא מוצלח או לא מתאים לך ואין לך חוות דעת אמיתית טרם הקנייה.

בדרך כלל אחרי  7-8 חודשים המחיר יורד ממחיר ההשקה, לעיתים פחות ממחיר הזמנה מוקדמת.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בדיוק מה שאבי כתב,תמיד קיים הסיכון שהמכשיר לא אפוי עד הסוף והחברה תוציא ריקול\עדכון\כל שטות אחרת רק כי ממהרים למכור..

Infinity - פעם באמת היו מחירים נמוכים משמעותית בקבוצת רכישה,ופעם באמת היו מתנות שוות - היום רק דוחפים לך עודפים שלא מכרו כל השנה (פאוורבנק בלי טייפ סי,אוזניות בשקל שרצו למכור במחיר מופרז,ושאר שטויות)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 54 דקות, ezuf כתב:

בדיוק מה שאבי כתב,תמיד קיים הסיכון שהמכשיר לא אפוי עד הסוף והחברה תוציא ריקול\עדכון\כל שטות אחרת רק כי ממהרים למכור..

Infinity - פעם באמת היו מחירים נמוכים משמעותית בקבוצת רכישה,ופעם באמת היו מתנות שוות - היום רק דוחפים לך עודפים שלא מכרו כל השנה (פאוורבנק בלי טייפ סי,אוזניות בשקל שרצו למכור במחיר מופרז,ושאר שטויות)

זה מתנות שהחנויות מעצמן נותנות כדי לנסות להבדיל את עצמן מאחרות.

המתנות שהיבואן נותן למי שעושה pre order בדכ יותר שימושיות/בעלות ערך.

 

בכל מקרה נחיה ונראה מה יהיה בעוד שבועיים.

VW Golf GTI 2006 Manual

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ומה עמדתכם על רכישה של מכשיר +- בן שנה מיד שניה(אני מדבר על מכשיר פרימיום כמו 22\23 אולטרה)
במידה והפער בין המשומש לחדש הינו כאלף שקל?
האם זה מצדיק את הסיכון? האם יש סיכון ל"עזים"?

שוקל לקחת S23 אולטרה ב2800 (בן שנה) 
חדש כזה מיבואן מקביל עולה 4, ויבואן רשמי 4200....
האם למישהו יש נסיון עם קניית מכשירים יד שניה? או שעדיף לוותר על התענוג

פורסם
לפני 37 דקות, alex321 כתב:

ומה עמדתכם על רכישה של מכשיר +- בן שנה מיד שניה(אני מדבר על מכשיר פרימיום כמו 22\23 אולטרה)
במידה והפער בין המשומש לחדש הינו כאלף שקל?
האם זה מצדיק את הסיכון? האם יש סיכון ל"עזים"?

שוקל לקחת S23 אולטרה ב2800 (בן שנה) 
חדש כזה מיבואן מקביל עולה 4, ויבואן רשמי 4200....
האם למישהו יש נסיון עם קניית מכשירים יד שניה? או שעדיף לוותר על התענוג

עשיתי בדיוק את זה לפני שנה עם s22 אולטרא ב2600 שקל, בנתיים מאוד מרוצה.. 

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 1 דקה, alex321 כתב:

משמע הטלפון שלך בן שנה וחצי כעת?
ואיך הסוללה בינתיים? ממשיכה להחזיק בצורה מכובדת?

 

הטלפון שלי בן שנה ו10 חודשים כרגע. הסוללה מחזיקה מצויין. הקיבולת על 95% לפי accubattery pro

יום טוב גם לך

פורסם

אני רואה שבהייטק סטור ביהוד, יש מחירים הוגנים לכל הדעות.
האם יש למישהו נסיון\חוויה מהחנות? האם הם נותנים שירות גם אחרי המכירה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

לונג סטורי שורט קניתי סמסונג 21fe ואני מרגיש שעשיתי טעות (פעם שלישית)

 

היו לי כבר שתי סמסונגים בעבר הרחוק ושניהם היו נוראיים לכן הבטחתי לעצמי שלא אקנה יותר סמסונג, אבל במצב שהשוק נמצא בו היום אין ממש אופציות למכשיר קטן ולא יקר חוץ סמסונג  או פיקסל והרבה אומרים שסמסונג השתפרו אז החלטתי לתת להם עוד צ'אנס וכבר מרגיש שעשיתי טעות.

 

להלן רשימת האכזבות מהמכשיר מהשבוע הראשון של השימוש:

יש לי 5 מטענים מהירים בבית שמטעינים כל דבר שיומי/מייזו/פוקופון - הסמסונג עובד רק עם אחד מהם ורק במצב של טעינה אולטרה מהירה (תוך פחות משעה) עם כל האחרים הוא מספק זמן טעינה לא הגיוני של 7-8 שעות.

 

הסוללה פשוט עפה - ישבנו היום עם בת הזוג שלי מהבוקר עד הצהריים וראינו סרטונים באינסטגרם, בצהריים הסמסונג כבר ירד ל20% - הפוקו F3 של בת הזוג שלי עוד היה על 40+.

 

שתי הדברים הללו לבדם ממש הורידו לי מהמכשיר - אני מרגיש בחרדת טווח תמידית כי אני צריך לדאוג להטעין את הטלפון עם מטען מאוד מסויים אחרת אני יכול למצוא את עצמי באמצע היום בלי סוללה ובלי יכולת להטעין אותו כי הוא מסרב לעבוד עם רוב המטענים.

 

אחת הסיבות שבחרתי בו זאת ארגונומיות - אני לא אוהב מכשירים גדולים ומעדיף מכשירים קומפקטיים שאפשר להחזיק ביד אחת. ועל הנייר הS21fe עם מסך ה6.4 אינץ' אמור להיות אופציה סבירה - טעות

המכשיר מאוד רחב ועבה ועם שוליים חדים (גם אם יש חצי ניסיון לעגל אותם) הוא באותו הרוחב כמו הפוקו F3 רק שהשוליים הלא נוחים הופכים אותו לפחות נוח ביד אפילו מהפוקח.

בנוסף לזה גם הפלסטיק ממנו המכשיר עשוי הוא אולטרה סליפרי והקצוות לשל המסך מסיבה מסויימת רגישים מאוד מה שהופך את השימוש במכשיר ביד אחת לעינוי ומשחק בסיכון גבוה - ציון מינוס 5 בארגונומיות.

 

באגים וגליטצ'יק - מצלמה מטומטמת, פעם אחת נתקע לי בכניסה למצלמה פעם שניה ניסיתי לעשות כמה תמונות ברצף - לחצתי 5-7 לחיצות כדי לעשות הרבה תמונות ואז למחוק את מה שלא יצא אבל המכשיר החליט שאני לא צריך יותר מ2.

 

הface recognition עובד רק בחצי מהמקרים בתנאים מושלמים - אם התנאים פחות ממושלמים אז תשכחו מזה.

 

Refresh rate - זה או 120 הרץ שטוחן את הסוללה שגם ככה לא שורדת יום, או 60 הרץ מאוד לאגי - לא מבין למה אין אופציה אדפטיבית או משהו באמצע.

 

המכשיר כל הזמן מתחמם ומתאמץ - לא יודע למה אפילו עכשיו כשאני כותבת את השורות האלו המכשיר מתחמם מעט באזור ליד המצלמה.

 

זה עד כה, מזל שאני עוד לא דורש משחקים ויורד לדקויות - סה"כ מה כבר ביקשתי מכשיר שיצלם וישמור תמונה כשאני לוחץ על המצלמה או שלא יתחמם מגלישה בקארספורום 🤦‍♂️

 

בקיצור המלצתי לא השתנתה - אל תקנו סאמנונג - תקנו שיומי, מייזו, דיגיפון, פוקופון, LG, Sony מה שאתם רוצים רק לא סמסונג.

אני ממש מצטער כרגע שלא שמתי את אותו הכסף על איזה pofo x6 או f5 שניום נותנים לי פי 5 יותר תמורה לאותו הכסף וגם היו בהם תקלות.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

קנית מכשיר חדש או משומש?

 

אגב, אחרי מספר שיומי ומייזו, גם לי וגם במשפחה, לא נוגע בהם יותר.  שני מכשירי מייזו שמתו שבוע אחרי תום האחריות (הקצרה, שנה), ושיומי דגל (Mi 4 C) שבגלל עדכון תוכנה דפוק הפך בלתי שמיש ולקח לחברה חצי שנה להוציא תיקון, את השיומי שהחליף אותו לא זרקתי אחרי שנה רק בגלל קמצנות, אבל פונקציות בסיסיות כמו GPS, הפסיקו לתפקד אחרי שנה והייתי צריך לכבות ולהדליק את המכשיר לפחות 4 פעמים בשבוע כדי להתחבר לווייז ולשעון הנוכחות.

 

עברתי (וכך רוב המשפחה) לסמסונג לפני 4 שנים, ומאז הרבה פחות בעיות.נכון, משלמים פרמיה מסויימת, אבל לדעתי מוצדקת. נכון שגם להם יש נפילות (ע״ע note 7), אבל הרבה יותר אפויים מהסיניים שהחזקתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...