Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

אז מה אתה ממליץ? 

יש סיבה לא להשתמש בחבילת גלישה מספקת בטלפון הנייד שלך ולפתוח למחשב הוטספוט דרכו במקום הסידור של סים נוסף ולטלפון נוסף ולחבר ביניהם בכבל? 

פורסם
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

יש סיבה לא להשתמש בחבילת גלישה מספקת בטלפון הנייד שלך ולפתוח למחשב הוטספוט דרכו במקום הסידור של סים נוסף ולטלפון נוסף ולחבר ביניהם בכבל? 

נוחות

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

איך הסידור שלך יותר נוח? באמת שלא מבין.

אם המחשב שלך הוא נייח ואין לו כרטיס רשת אלחוטי מובנה, אפשר לרכוש כזה. פתיחת הוטספוט בטלפון שלך (איזה) זה קלי קלות והמחשב יתחבר אוטומטית כשיזהה אותו. 

 

ואם בכל זאת לכיוון שלך יותר, אולי מספיק מודם סלולרי בכלל כמו אחד מאלו: https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=31191

(אמרת אייבורי, אבל אם יש לך סבלנות, באלי אקספרס וכיוצב' אפשר להשיג בפרוטות) 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

 

מחפש טלפון לאמא שלי.

התקציב הוא 3,000 ש''ח והרצון שלה הוא לקבל את המצלמה הטובה ביותר שניתן.

היא ממש לא משתמשת כבדה ומעבר לזה אין הרבה דרישות - אני אוסיף שאשמח שהמכשיר לא יהיה לה עצום מדי.

פורסם

רק אתם תדעו מה טוב לכם,מעבר לדעות של משתמשים כאן או מבחני בדיקה כלשהם

גש לסניף חנות גדולה עם תצוגה ותבדקו את מכשירי הדגל (פיקסל,גלקסי 23,אייפון 15 וכו') ותחליטו מי המתאים ועם המצלמה הכי טובה בשבילכם.

לשאר השימושים כנראה שכל בחירה תהיה טובה.

ת'חדשו.

  • לא הבנתי... 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אתה אומר את זה כאילו אין מדדים אובייקטיבים לאיכות של מצלמה. מה גם שחנות היא סביבה מאוד ספציפית לטובת בחירת מצלמה. אני אחכה שמישהו שמבין יותר ממני יגיב, אבל לא הייתי הולך לפי העיצה שנתת.

פורסם

ברור שיש מדדים (כתבתי שיש מבחנים) אבל בעיניי אין יותר טוב מהתנסות אישית בחנות או מכשירים אצל חברים\משפחה מאשר ישר לקנות כי מישהו המליץ..

ואינך חייב ללכת לפי עצתי,בגלל זה היא רק עצה\דעה :)

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 4 שעות, yoni162 כתב:

אתה אומר את זה כאילו אין מדדים אובייקטיבים לאיכות של מצלמה. מה גם שחנות היא סביבה מאוד ספציפית לטובת בחירת מצלמה. אני אחכה שמישהו שמבין יותר ממני יגיב, אבל לא הייתי הולך לפי העיצה שנתת.

 

מה שקוראים בסלולרים ״מצלמה״ זה בד״כ המצלמה ועיבוד התמונה.

 

יש אספקטים מסויימים שהם מדוייקים או לא טכנית, אבל הם לא רלוונטים, כי הדיוט לא רואה את ההבדל בין גוון עור נכון לשגוי, לדוגמא. וכאמור, עם קצת ידע, אפשר לשנות זה.

 

לפני 4 שעות, ezuf כתב:

(כתבתי שיש מבחנים)

 

חלק גדול מאלו שבוחנים סלולריים לא מבינים מהחיים שלהם בצילום, והצלמים שבוחנים אייפונים, התובנות שלהם פחות רלוונטיות להדיוטות.

 

התשובה שלי למי שמחפש מצלמה לצלם הדיוט ב-3K זה לקנות אייפון 14.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטרף לשרשור בענייני אייפון - אני בארה"ב ומחפש לקנות אייפון (לא חדש) לא נעול להביא חזרה לארץ.

 

הדגם שאני רואה מחודש באתר הרשמי של אפל הA2341, אבל באתר כלשהו מצאתי שהדגם הבינלאומי הוא הA2407 (לפחות לאייפון 12 שזה מה שאני מסתכל עליו, אני חושב). 

 

אני לא מבין כלום באייפונים אבל רוצה לקנות מתנה איזה שניים, אשמח לייעוץ. 

 

תודה! 

פורסם

בגדול ההבדל הוא בתדרים, הדגם האמריקאי תומך ב5G mmWave. בגלל שזה לא ממש קיים מחוץ לארהב ועוד כמה מדינות בודדות זה לא קיים בדגמים הבינלאומיים, בניהם ישראל ואירופה.

 

אצלי במשפחה יש שני אייפון 13 מארהב שעובדים מצוין.

סתם נכנסתי לבדוק, לפי האתר הזה והתדרים של הרשתות בארץ אין בעיית תאימות אפילו לא של תדר אחד בLTE ו5G בדגם האמריקאי.

  • אהבתי 1
פורסם

לגבי אייפון אמריקאי - בדורות האחרונים יש לו רק eSIM, שאינו נתמך בישראל. וודא שאתה רוכש מכשיר שתומך בכרטיס סים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

לגבי אייפון אמריקאי - בדורות האחרונים יש לו רק eSIM, שאינו נתמך בישראל. וודא שאתה רוכש מכשיר שתומך בכרטיס סים.

אגב wecom (018) התחילו לתמוך בesim באופן מלא בארץ

יום טוב גם לך

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

 

שלום חברים מחפש סלולרי חדש, הרדמי נוט 8 פרו שלי מתחיל להתיישן,  

-חשוב לי מצלמה טובה , לא חייב הכי מעולה אבלאובה כן, בטוח לא גרועה , חשוב שיהיה מייצב שלא יהיה מטושטש (נק' תורפה ברדמי ובכלל המצלמה סבירה מינוס), דרך אגב מעניין אותי איכות צילום סטילס פחות הוידאו.

-כניסה 3.5 לאוזניות חוויות, משתמש הרבה ושונא אלחוטיות.

-לא צריך מפלצת ביצועים לגיימינג, רק שלא יהיה גליצ'ים- שירוץ חלק , איכות שמע מספיק טובה, בטריה שמחזיקה יום שלם, כמובן אנאפסי .

תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני זה פלוס אבל לא דיל ברייקר.

-מכשיר חסון ועמיד זה פלוס גדול (עמידות בסביבה עם אבק וגם לחות ומכות), בשביל זה אולי שווה גם למתוח קצת תקציב אם זה סוס שיחזיק מול צעצוע עדין

-אני אוהב את הmiui, אבל מוכן לנסות מותגים אחרים שלא שיאומי אם זה שווה את זה

תקציב רצוי 1500 אבל לא התגבשתי סופית.

 

 

 

פורסם

סמסונג  A54 עם נרתיק טוב. חוץ מזה שאין לו 3.5 מ״מ ותצטרך מתאם ל-USB-C.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...