Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, oryo כתב:

אם יש תובנות/עצות/נאצות - שתפו. צריך לרכוש היום

 

אייפון. 

אני אומר, אם אני מוציא מחיר של אייפון, אני קונה אייפון... 

הגודל אידאלי. 

אלא אם יש לך איזה קילר פיצ'ר נישתי באנדרואיד, אין הבדלים מהותיים בין מערכות ההפעלה 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 48 דקות, pasparto כתב:

מבקש המלצה,

מתנה לאבא בן 80. 

יש לו כיום שיאומי ישן יחסית, מעדיף להשאיר אותו על משהו זהה\דומה.

אנדרואיד פשוט ומומלץ עד 1000 ש"ח?

 

Poco X5 - סוללה גדולה, מעבד סנאפדרגון מוכר יציב וחסכוני בסוללה, 8 ג'יגה RAM, יצא רק לא מזמן כך שיש עדכונים לטווח רחוק.

מגרד את ה900 ש"ח לגרסאת ה256 ג'יגה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, oryo כתב:

עמידות

אם התכוונת לאריכות ימים אז אייפון. בממוצע (ממדגם לא מייצג) המכשירים שלהם פשוט שורדים את מבחן הזמן באופן המיטבי ביותר.

בשביל זמן סוללה הייתי בודק את הגרסא המוגדלת (פרו? מקס?), בד"כ הם דוחפים סוללה עצומה לגרסאות האלו.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 42 דקות, XVSTI כתב:

תקציב בעייתי למכשיר חדש ונורמלי. 

זה רק סדרת a0x של סמסונג, או שוב שיומי. 

אני לא בטוח שכד/אי לשדרג במצב כזה.

אין אנדרואיד פשוט ללא שום דרישות מיוחדות בסכום כזה? 🙄

שיחות, אינטרנט, הודעות וזהו בערך...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 22 דקות, Gavrik כתב:

Poco X5

לנו יש ניסיון רע עם פוקו, אומנם אחר. לאשתי יש poco x3 nfc שאחרי שנתיים וחצי נעלמה לו טעינה מהירה ובשבועות האחרונים טוען לסירוגין. לי יש poco x3 pro עם תופעות מוזרות שהופיעו אחרי שנה וחצי אבל רוב הזמן הוא נסבל. מבחינתנו לא עוד poco ולא שיאומי בכלל. אישתי עברה עכשיו ל galaxy A54 ואני פוקח עין למבצע משתלם בשוק. 

פורסם
לפני 5 דקות, avngas כתב:

לנו יש ניסיון רע עם פוקו, אומנם אחר. לאשתי יש poco x3 nfc שאחרי שנתיים וחצי נעלמה לו טעינה מהירה ובשבועות האחרונים טוען לסירוגין. לי יש poco x3 pro עם תופעות מוזרות שהופיעו אחרי שנה וחצי אבל רוב הזמן הוא נסבל. מבחינתנו לא עוד poco ולא שיאומי בכלל. אישתי עברה עכשיו ל galaxy A54 ואני פוקח עין למבצע משתלם בשוק

 

בד״כ הקשר בין פוקו אחד לבא הוא בשם בלבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

 

מסך קטן יחסית לגוף (ובכלל), לא בהיר, חיי סוללה לא טובים, מכשיר בן 3, 64GB איחסון, מצלמה לא ברמה, יקר לתמורה.

פג תוקפו.

ניראה לי אתם מדברים על 2 מכשירים שונים. 1se2020. 2. Se2022

פורסם
לפני 20 דקות, pasparto כתב:

אין אנדרואיד פשוט ללא שום דרישות מיוחדות בסכום כזה? 🙄

שיחות, אינטרנט, הודעות וזהו בערך...

כמו שאתה רואה, גם אם יש, זה לא מכשירים שכדאי לקנות, הם תמיד יפתחו איזשהי בעיה במהלך הדרך. 

ניתן ״לפתור״ את זה בצריבה של רום מ xda אבל לרוב זה לא יהיה יציב לאורך זמן וזה לא משהו שהייתי עושה לאדם בן 80, וגם לא לך, כי מי שיצטרך לתמוך בו טכנית זה כנראה אתה. 

ה A54 שהוצע  למעלה כנראה יהיה האופציה הכי הגיונית במצב הזה.

הוא יעלה קצת מעל 1000 ש״ח והוא די טוב לשימושים שציינת ואפילו לקצת יותר מזה. 

הוא לא לאגי בטירוף, כמו מרבית מכשירי ה low end והביניים, הסוללה טובה והמסך לא רע.

גם מדיניות העדכונים של סמסונג בשנים האחרונות לא רעה, והמכשיר מקבל עדכוני אבטחה סדירים, ולעיתים גם עדכוני תוכנה. 

(אני האמת מבסס את מה שכתבתי לעיל על מכשיר דור אחד אחורה (A53s) שמסתובב אצלי במשפחה ואני מתחזק אותו מדי פעם).

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 48 דקות, pasparto כתב:

אין אנדרואיד פשוט ללא שום דרישות מיוחדות בסכום כזה? 🙄

שיחות, אינטרנט, הודעות וזהו בערך...

 

אגב עוד מעט מגיע הPoco x6 בגדול ממשיך קו של הx5 עם חומרה עדיפה - והכי חשוב התחייבות משיומי לעדכוני אבטחה ל4 שנים קדימה שזה היה החיסרון הכי גדול שלהם עד כה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 38 דקות, XVSTI כתב:

כמו שאתה רואה, גם אם יש, זה לא מכשירים שכדאי לקנות, הם תמיד יפתחו איזשהי בעיה במהלך הדרך. 

ניתן ״לפתור״ את זה בצריבה של רום מ xda אבל לרוב זה לא יהיה יציב לאורך זמן וזה לא משהו שהייתי עושה לאדם בן 80, וגם לא לך, כי מי שיצטרך לתמוך בו טכנית זה כנראה אתה. 

ה A54 שהוצע  למעלה כנראה יהיה האופציה הכי הגיונית במצב הזה.

הוא יעלה קצת מעל 1000 ש״ח והוא די טוב לשימושים שציינת ואפילו לקצת יותר מזה. 

הוא לא לאגי בטירוף, כמו מרבית מכשירי ה low end והביניים, הסוללה טובה והמסך לא רע.

גם מדיניות העדכונים של סמסונג בשנים האחרונות לא רעה, והמכשיר מקבל עדכוני אבטחה סדירים, ולעיתים גם עדכוני תוכנה. 

(אני האמת מבסס את מה שכתבתי לעיל על מכשיר דור אחד אחורה (A53s) שמסתובב אצלי במשפחה ואני מתחזק אותו מדי פעם).

 

תודה!

אני רואה שהוא באזור 1150, אין לי בעיה כל עוד יהיה לו מעבר סביר מהשיומי העתיק שלו.

לפני 20 דקות, Gavrik כתב:

 

אגב עוד מעט מגיע הPoco x6 בגדול ממשיך קו של הx5 עם חומרה עדיפה - והכי חשוב התחייבות משיומי לעדכוני אבטחה ל4 שנים קדימה שזה היה החיסרון הכי גדול שלהם עד כה.

תודה, זו מתנת יומולדת לעוד יומיים...

  • אהבתי 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, oryo כתב:

אז שלשום המסך של הפיקסל 7 התחיל להתרומם בחצי השמאלי שלו, וכעת יש כל מיני ׳אזורים מתים׳ במסך מבחינת מגע. מעצבן, נדמה לי שהפלאפון בן קצת יותר משנה.

גם הפיקסל הקודם שלי (נדמה לי 5) זייף.

 

לפני חודשיים התחדשנו בפיקסל 7 לאישה, מאז המכשיר איתחל את עצמו פעמיים ומדי פעם יש ריצודים במסך. אתמול הוא נשלח למעבדה. מאכזב.

פורסם

A54 מיבוא רשמי יעלה סביב 1500 ש"ח ואולי צפונה. ולמי שלא רוצה להתעסק עם תקלות של מכשירים שמיועדים לזווקים אחרים עדיף לקנות יבוא רשמי

 

מעבר לכך - כבר כתבתי - יש לי A54 קצת למעלה מחצי שנה והוא עושה את עבודתו נאמנה. הייתי מעדיף מכשיר עם טעינה אלחוטית, אבל זה ממש לא קריטי. מה שעשוי לגרום לי לעבור למכשיר high end זה עניין ה-eSIM, וגם זה לא דחוף.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, pasparto כתב:

אין אנדרואיד פשוט ללא שום דרישות מיוחדות בסכום כזה? 🙄

שיחות, אינטרנט, הודעות וזהו בערך...

לבנות שלי קניתי סמסונג A13 ו A14, זה מכשיר לא כזה גרוע. יעשה מה שאתה צריך ויעלה 700-800 שח

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

אייפון. 

א. אתה צודק

ב. יש לי אייפון 12 פרו, ששרד הרבה יותר טוב מכל אנדרואיד

ג. הוא היה המכשיר המרכזי שלי למשך מס׳ חודשים, אני הרבה דברים אבל טכנופוב זה לא אחד מהם 😅 - הבעיה במקרה הספציפי שלי היא שאני power user של גוגל, עם ריבוי חשבונות אישיים+עסקיים, ולצערי אפל בנו את מע׳ ההפעלה שלהם כך שזה לא עובד מספיק טוב כשמסנכרנים כמות גדולה של חשבונות

 

בתור מי שמחזיק בשני מכשירים במקביל, אני מסכים שאפל בונים מכשירים טוב יותר. אני ממש רציתי (ורוצה) להשתמש באייפון וזהו, אבל זה לא מתאים לuse-case הספציפי שלי.

 

הלכתי למפעיל הסלולר, למרות שהמכשיר שלי לא באמת בר שימוש הם מוכנים לתת לי $500 קרדיט עליו בטרייד-אין(!?!?) הם בודקים אם יש סדקים במסך, ואין - פשוט המסך מתרומם ויש לו אזורים מתים וזה לא ב״צ׳קבוקס״ שלהם לבעיית טרייד-אין... לא שאלתי שאלות מיותרות, לקחתי את הקרדיט מיד במקום. נותנים לך יותר מדי כסף, תגיד תודה ותיקח.

 

בחרתי בs24 לא כי סיבה חכמה במיוחד, על פניו פער של $100 גורם לפיקסל להיות מכשיר כדאי יותר - אבל אני כבר כ״כ מבואס על גוגל + הסמסונג עושה רושם טוב, שהחלטתי שהגיע הזמן לתת להם צ׳אנס. הפורם פקטור שלו יפה ונוח (וקצת קטן יותר בלי להתפשר על גודל מסך), המצלמה עושה רושם טוב, הAI נשמע חביב ומקבל תשבוחות, אז fuck it. גם ככה לא באמת אכפת לי מהמחיר.

 

ה24+ לא הגיוני בשום צורה עבורי, $300 בשביל מסך + סוללה גדולים יותר ו... זהו? meh.

חשבתי לרכוש את האולטרה אבל הוא נראה לי מוגזם בגודל ועם פיצ׳רים לא חשובים במיוחד.

 

נראה.

  • מעניין 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לפני שעה, דובצע כתב:

ניראה לי אתם מדברים על 2 מכשירים שונים. 1se2020. 2. Se2022

אני דברתי על SE2022 הוא בן פחות משנתיים עם חומרה חזקה מאוד, כל השאר מה שצריך למשתמש שמחפש טויוטה קורולה אמינה וטובה - ולא מרצדס או סיני חשמלי חדש....

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...