Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 - החל השיווק בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כוחות סוס על הנייר זה בדיוק מה שתקבל במנוע 2 ליטר אטמוספרי. שיא המומנט מגיע ב-5700 סל"ד.

במנוע אקו בוסט שיא המומנט מגיע ב-1500 סל"ד.

בקיצור ה-1.6 טורבו זה המנוע שכל נהג שאינו כבד שמיעה ירצה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כוחות סוס על הנייר זה בדיוק מה שתקבל במנוע 2 ליטר אטמוספרי. שיא המומנט מגיע ב-5700 סל"ד.

במנוע אקו בוסט שיא המומנט מגיע ב-1500 סל"ד.

בקיצור ה-1.6 טורבו זה המנוע שכל נהג שאינו כבד שמיעה ירצה.

 

מעניין, אז כל ההפרש הוא בשורה התחתונה מתחת למכסה המנוע.

וואלה צריך לנסות ולהרגיש את המנוע הזה, מעבר לנתונים על הנייר, יש את התחושה במקבלים רק כשממש נוהגים עליו,

גם זה שהוא 6 הילוכים זה גם נחמד.

ועדיין, זה ממש מרגיש מעל התקציר (הבדל של 45 אלף זה ממש לא צחוק)

נראה שזה כבר קצת קטוגריה אחרת של רכב, ולכן שאני שוב מבואס מזה שלא הביאו עוד איזה דגם ביניים ידני

פורסם

בעיקר מה שמאכזב אותי זה שאין גרסת ביניים ידנית, משהו ב ~115 נגיד, מבחינתי עם אותו כח כמו ה 105, רק יותר מאובזרת קצת, כי ה TREND נשמע מעט דל...

אני שוב משבח את החזרה של הידניות, אבל אם כבר אז עד הסוף...

וגם חבל, כי זאת נישה שבאמת תופסת תאוצה, אז למה לא להביא עוד כמה דגמים.

 

ידניות משפחתיות תמיד היו כאן והן לא נמכרות, לפיג'ו, לסיטרואן, לפולקסווגן, לפיאט ועוד, תמיד היו ידניות בהיצע, פשוט לא רכשו אותן. זה כנראה תהליך שיקח עוד הרבה שנים אם בכלל ובהתאם לרוח והמצב הכלכלי.

 

מנתוני השנה האחרונה: יונדאי i30 ידנית (1.6 ו-1.4) בקושי 30 ב-3 חודשים, פיג'ו 308 ידנית 1 מתחילת השנה, גולף (בנזין) פחות מ-100 מתחילת השנה וכו'. בשורה התחתונה משפחתיות ידניות כיום בישראל הן פחות מ-1% מסך המשפחתיות הנמכרות בישראל. רק בתחום מכוניות המיני זה מקובל ותופס כ-50% ובקטגורית הסופרמיני רק בשל המבצעים האגרסיביים. רוב המשפחתיות והסופרמיני נמכרות לציי רכב ואלו רוצים אוטו' בדיוק כמו שעם ישראל מעדיף.

 

אל תתבלבל מהתחושה שאתה מקבל כאן בפורום לגבי מצב השוק באמת.

פורסם

זה נכון שהעם רוצה אוטומאט (לא כל כך יודע למה... באירופה זה כל כך ברור שהולכים על ידני)

אבל כן קיבלתי רושם, וגם קראתי כמה כתבות על כך שהידניות עושות קאמבק מכמה סיבות:

1. הנאה

2. מודעות של הקהל הישראלי ועניין גובר בתחום הרכב

3. מחיר בסיס זול יותר + תחזוקה זולה יותר ובד"כ חיסון בדלק

 

מעניין לשמוע שהנתונים עדיין מאוד עגומים...

פורסם

צ'מפיון תמיד הביאו ומכרו ידני (כולל אאודי). זה נכון גם, שבקרב הרכבים שאינם מיני, הם הראשונים שאיתרו את המגמה.

 

יואב - אם בידני חפצה נפשך, ודווקא בגודל של משפחתי/קומפקטי ולא פחות, הלאון היא אופציה לא רעה. גם יש עכשיו ימי מכירות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

7 עמודים ואף אחד לא שם לב לכותרת.

בישראל, אין יותר שנת מודל. בכל מקרה ברשיון הרכב ירשם שנת עליה לכביש, גם אם הרכב יהיה מודל 2020.

רכב שיעלה ב-2011 ירשם שעלה ב-2011. אותו רכב שיחכה בבונדד וימכר ב-2012, ירשם ברישיון שעלה ב-2012.

אם תיבא בפברואר 2012 רכב ותמכור אותו בינואר 2013, הוא ירשם שעלה לכביש ב-2013.

 

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ידניות משפחתיות תמיד היו כאן והן לא נמכרות, לפיג'ו, לסיטרואן, לפולקסווגן, לפיאט ועוד, תמיד היו ידניות בהיצע, פשוט לא רכשו אותן. זה כנראה תהליך שיקח עוד הרבה שנים אם בכלל ובהתאם לרוח והמצב הכלכלי.

 

מנתוני השנה האחרונה: יונדאי i30 ידנית (1.6 ו-1.4) בקושי 30 ב-3 חודשים, פיג'ו 308 ידנית 1 מתחילת השנה, גולף (בנזין) פחות מ-100 מתחילת השנה וכו'. בשורה התחתונה משפחתיות ידניות כיום בישראל הן פחות מ-1% מסך המשפחתיות הנמכרות בישראל. רק בתחום מכוניות המיני זה מקובל ותופס כ-50% ובקטגורית הסופרמיני רק בשל המבצעים האגרסיביים. רוב המשפחתיות והסופרמיני נמכרות לציי רכב ואלו רוצים אוטו' בדיוק כמו שעם ישראל מעדיף.

 

אל תתבלבל מהתחושה שאתה מקבל כאן בפורום לגבי מצב השוק באמת.

 

:mm_yeah:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
צ'מפיון תמיד הביאו ומכרו ידני (כולל אאודי). זה נכון גם, שבקרב הרכבים שאינם מיני, הם הראשונים שאיתרו את המגמה.

 

יואב - אם בידני חפצה נפשך, ודווקא בגודל של משפחתי/קומפקטי ולא פחות, הלאון היא אופציה לא רעה. גם יש עכשיו ימי מכירות.

 

מה כל כך מיוחד בלאון? היא תחילה ב115 שזה 10 יותר מהפורד.

אמנם יש לה את מנוע ה TSI שאני מניח שיותר טוב, אבל זה 1.2 לעומת 1.6 ונראה שמחינת כח אין הבדל דרמטי...

גם באבזור על הנייר אני לא רואה הבדלים משמעותיים, ודווקא באופן כללי אני מקבל רושם חיובי יותר דווקא מהפורד, אולי בגלל שהדגם קצת יותר חדש, גם במחינת האבזור וגם מבחינת החלל הפנימי. למרות כמה דברים מאכזבים בפוקוס שעיקרם זה תא המטען, שממש נשמע קטסטרופה... (לא יצא לי לראות אותו עדיין)

 

בנוסף, המטרה של הרכב היא בכל זאת משפחתית בסך הכל, מהלאון אני מקבל קצת יותר רושם של מכונית לצעירים, וגם מסיאט באופן כללי, זה נורא נחמד אבל אני חושב שפחות מתאים למשפחה.

 

אלא אם ישנם יתרונות ברורים ללאון שלא שמתי לב אליהם (אולי גם הגיר עצמו הואע ייתרון מאוד משמעותי בפני עצמו)

ואז אשמח לשמוע אותם (או לקרוא אליהם, לא מצאתי באתר של סיאט את הנתונים הטכניים והאבזור של הלאון בצורה נוחה...)

פורסם
אף אחד לא שם לב שלא הביאו ארצה את מסך המגע
?

 

שמנו לב, ברוב המכוניות שיש מסך מגע בחו"ל מורידים אותו בגירסאות לארץ.

בכל מקרה - במקרה של הפוקוס כנראה שזה לטובה, כי יש המון תלונות על המערכת הזאת בפורומים בחו"ל. לא בשלה לגמרי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...